HD pakket verdwenen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

a3ke schreef:zucht ; ik had beter geluisterd naar de dames aan de telefoon , die hadden gelijk om te zeggen dat het betalende dus was
Dan kennen de dames aan de telefoon hun job niet (niets nieuws trouwens).

Het HD XL pack is gratis voor Shake klanten (geen idee of jij een shake hebt)... en ik heb dan ook netjes de "Gratis HD XL Pack" vermelding op m'n factuur.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

enkel voor de shake HD klanten en na aanvraag, het gebeurt niet van zelf hoor....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Je moet het inderdaad zelf vragen en bij mij was het meteen in orde (ook het factuur).
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

kijk ik had het ook gevraagd aan de telefoon en daar zeiden ze tot 2 maal toe dat het betalende was (en in wezen hebben ze altijd gelijk want iedereen dat ik hier lees rekenen ze het ook aan)

daarom had ik dit aangekaart bij Charlotte en zij hebben dan men aanvraag gedaan , wederom zoals bij de anderen hier met de vermelding HD XL pack 5.4 € , uw voordeel : - 5.4 € HD xl pack

en had zelfs via PM nog extra benadrukt of "mijn voordeel" niet eenmalig was en daarop reageerde men met : Sent: December 26th, 2012, 12:04 pm

From: Charlotte
To: a3ke
Deze actie geld maandelijks en blijft ook gelden zolang je het pakket neemt.

Dus voel ik me wel ****** ;)
The eternal and true pessimist :D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

a3ke schreef:kijk ik had het ook gevraagd aan de telefoon en daar zeiden ze tot 2 maal toe dat het betalende was (en in wezen hebben ze altijd gelijk want iedereen dat ik hier lees rekenen ze het ook aan)
Ik heb nochtans (ondertussen al voor verschillende mensen) gewoon een telefoontje gedaan met als tekst; "Ik heb vernomen dat het HD XL pack gratis is indien je in het bezit bent van een Shake, is dit correct zo ja kan je het dan activeren". Telkens heb ik de bevestiging gekregen dat het inderdaad gratis is en is alles prima verlopen.
a3ke schreef:daarom had ik dit aangekaart bij Charlotte en zij hebben dan men aanvraag gedaan , wederom zoals bij de anderen hier met de vermelding HD XL pack 5.4 € , uw voordeel : - 5.4 € HD xl pack
Het staat inderdaad onder die vorm op je factuur.
a3ke schreef:From: Charlotte
Deze actie geld maandelijks en blijft ook gelden zolang je het pakket neemt.
Da's mooi om te weten (al ga ik het eind dit jaar toch controleren)... ik had ook reeds gezien dat er een extra clausule op het factuur aanwezig is; "Ook na deze abonnementsduur blijft u gewoon genieten van uw Telenet-diensten. U hoeft dus niets te doen. HD XL Pack tot xx/xx/2013".
arjan
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2012, 11:38
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 10 keer

Dat is nog steeds geldig voor iemand met een shake.
Bijlagen
Shake - HD XL pack049.jpg
(10.13 KiB) 450 keer gedownload
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

UPDATE :

Gratis HD XL is enkel voor klanten met triple play abo

Ik had een paar mails verstuurd naar aanleiding van voorgaande en heb dan uiteindelijk een telefonisch antwoord gekregen hierop

De dame wist me te zeggen dat het gratis HD XL pakket dus enkel nog word gegeven aan klanten met een triple play abo en dan ook enkel nog op aanvraag van de klant

Het HD XL pakket bestaat officieel niet meer als mogenlijk pakket voor "nieuwe klanten"

Het was mij aangerekend omdat ik geen telefonie had , dus geen triple play abo

Wat dan nu vroeg ik haar ?

Wel , ik kon kosteloos opzeggen mits er inderdaad een foute beoordeling gebeurd was in het "toekenen" van het pakket naar me toe

Er werd me dus onterrecht beloofd dat dit voor me gratis was

Spijtig vond ik het dat die 2-3 extra HD zenders niet kon krijgen , maar ergens blij dat normaalgezien alles nu toch weer in orde zal komen (momenteel nog steeds geen creditering zoals ze beloofd hadden of gewijzigd factuur)
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Klopt, ook ik heb het aangevraagd (Twitter) na het lezen van dit topic en de dag er na een vriendelijke tweet terug van ons Charlotte dat het in orde was. Leve Telenet :-)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”