Gratis iphone voor nieuwe klanten?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Cubbus
Starter
Starter

Nadat ik hier een e-mail adres gekregen had (waarvoor dank!) is het ineens snel gegaan, kreeg zondag reeds antwoord dat er naar gekeken ging worden en kreeg vandaag bevestiging dat we de iPhone krijgen!
Bedankt allemaal!
FilipC
Starter
Starter

Toen ik "all- klant" werd bij Telenet op 5/12/2012 heeft men mij bevestigd dat ik in de voorwaarden ben om een Iphone4S te ontvangen. Indien dit niet zo zou zijn dan kon de verkoopster mij ook niet meer klant maken bij Telenet onder deze voorwaarden omdat hun systeem dit niet zou toelaten. Nadien heb ik een bevestiging ontvangen met de vermelding van de Iphone4S, maar wel na de eerste betaling van de facturen.

Met ontvangst van de Iphone ben ik dus verplicht om 24 maanden te blijven, of moet ik de restwaarde van het toestel betalen. Indien ik het toestel dus niet krijg na mijn eerste betaling kan ik toch onmiddellijk vertrekken want ik moet geen restwaarde betalen en heb nergens een contract getekend. Of telt hier ook weer de 6 maanden regel?
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Nogmaals en voor de laatste keer: JE MOET GEEN RESTWARDE BETALEN OP DE GSM !!! Je kan gewoon weg na 6 maanden als je wil .

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

dr.trimble schreef:Nogmaals en voor de laatste keer: JE MOET GEEN RESTWARDE BETALEN OP DE GSM !!! Je kan gewoon weg na 6 maanden als je wil .
Opletten met dergelijk algemeen statement... asl jij een iPhone KRIJGT als gevolg van een actie (zoals in dit geval) dan lijkt het me correct dat er geen restwaarde te betalen is. Wanneer je echter een abonnement aangaat met een iPhone aan 1 euro... dan ga je wel een restwaarde moeten betalen bij het verbreken.
Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Los van de discussie over algemene voorwaarden.
Denk eens met gezond verstand. Zou het kunnen dat een telecombedrijf een zeer gegeerde gsm aan €1 weggeeft zonder dat ze zichzelf keihard in de eigen vingers snijden als ze zich er niet van verzekeren dat de klant blijft of een compensatie moet betalen?
Suntall
Starter Plus
Starter Plus

eternum schreef:1€ / 24 maanden = 0.041666 € / maand.
Niet slecht ...
Ze nemen de cataloguswaarde :)
dr.trimble
Pro Member
Pro Member

Omg, de discussie is weer begonnen, als de gsm geen kadoo is vertel me dan eens waarom je hem pas krijgt NA de eerste betaling in waarom die moet afgehaald worden bij belcompany geven hem mee bij de Telenet verdeler

ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Suntall schreef:als ze zich er niet van verzekeren dat de klant blijft?
Ik dacht dat de voorwaarde was dat je een shake moet nemen... dat doe je dus niet zomaar snel even (al zullen er misschien wel zijn die ervan profiteren).
Suntall
Starter Plus
Starter Plus

dr.trimble schreef:Omg, de discussie is weer begonnen, als de gsm geen kadoo is vertel me dan eens waarom je hem pas krijgt NA de eerste betaling in waarom die moet afgehaald worden bij belcompany geven hem mee bij de Telenet verdeler

Waarom zouden ze het wel doen? Dat is de vraag.
Ik wil je niet op stang jagen en happy voor je als zou blijken dat ze in Mechelen ineens een pallet iPhones hebben gekregen en hiermee stunten. Ik geloof er persoonlijk gewoon niet in.
psychoke225
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

om hier even in het discussie te mengen :

Even ter duidelijkheid , telenet heeft geen contracten meer.
enkel op zenderpakketten.
Ten 2e op een king van telenet ( 15€ ) ben je niet met contract , dit wilt zeggen zonder contract.
Met een king met toestel ( 20€ ) heb je een 24maanden contract, wil je eerder weg betaal je de waarde van dat toestel.
Nu met de iphone actie , nee want je hebt een king 15€ dus geen contract , maw geen opzeg voor de iphone , want iphones worden aan een iking abo gelinked.
En dit is niet het geval , met andere woorden wil je eerder weg , heb je de iphone cadeau !

hopelijk verklaart dit alles.

Vanaf 1 oktober gaat de nieuwe telecomwet in, maar Telenet gaat nog een stap verder.

De contractduur van het abonnement valt weg voor bestaande en nieuwe klanten

Dit voor…

al onze Shakes
internet (en opties)
bij je thuis, en voor kleine bedrijven & zelfstandigen
maar niet voor de andere Business-abonnementen
vaste telefonie (en opties)
kabeltelevisie, digitale tv en Teletenne
behalve betalende zenderpakketten (de contractduur wordt verkort naar 6 maanden)
alle mobiele abonnementen (en opties)
Koos je voor een abonnement met toestel en beslis je om je abonnement toch niet te behouden?
Dan betaal je voor je toestel wel nog de restwaarde. Die restwaarde berekenen we op basis van de activering van je abonnement. We stellen hiervoor een restwaardetabel op van 24 maanden die begint bij de activeringsdatum van je abonnement. Hoe langer je al klant bent, hoe lager de restwaarde.

Telefoontarief dat het best bij je past

Je vindt op de aanrekening altijd de website http://www.bestetarief.be terug die je hier info over geeft. En dit al sinds april 2012.

Opzeggen

Opzeggen hoeft niet meer aangetekend, maar kan ook via mail of brief.
En dat kan nu al bij Telenet.

Telenet belt terug

Heb je een vraag voor de klantendienst, maar is het druk? Dan kun je je gegevens achterlaten en een van onze medewerkers belt jou op.
En ook dat is al mogelijk sinds begin 2012.

Believe it or not
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

euhm, dat je daar even informatie bijzet die ondertussen al 3 maand oud is (de nieuwe telecomwet), en eigenlijk nog ouder,
gezien TN en andere operatoren al langer die wet toepasten lijkt me nogal irrelevant.
daar draait de hele discussie eigenlijk ook niet om.

het draaide om de iphone, die je zonder boe of bah voor 1 euro effectief als bezit zou krijgen.
niet het type abbo of de duur van het abbo, maar een gsm zonder ook maar 1 enkele voorwaarde.

en gezien de actie ondertussen als ik me niet vergis ook al even voorbij is, is je mengen in deze discussie ook niet meer relevant :p
jozefvo
Starter
Starter

Kan Iemand mij deze folder nog terug bezorgen.Ik heb juist contact gehad met de klanten dienst i.v.m deze en nu wordt beweerd dat deze actie maar geldig was tot 12/12/12
Voyager
Plus Member
Plus Member

Ik heb hem misschien nog ergens liggen, maar ik ben vrij zeker dat daar in staat tot 31/12/12.
Laatst gewijzigd door Voyager 31 jan 2013, 18:35, in totaal 1 gewijzigd.
jozefvo
Starter
Starter

Ik heb zojuist contact gehad met telenet klantendienst,i.v.m de te ontvangen i phone .Na ik aan alle voorwaarden heb voldaan werd mij daar medegedeeld dat deze aktie maar tot 12 dec 2012 geldig was terwijl op mijn bestelbon wel degelijk staat vermeld geldig tot en met 31 dec 2012.Hoe het nu verder moet zal ik waarschijnlijk aan test aankoop moeten overlaten.
Voyager
Plus Member
Plus Member

Ik heb de folder teruggevonden en daar staat letterlijk:

Aanbod geldig van 02/11/2012 t.e.m. 31/12/2012 of zolang de voorraad strekt (aanbod beperkt tot 4000 stuks)

Nu vind dat als je intekent voor een pakket met gratis (of aan spotprijs) product, ze het promoproduct moeten leveren als je aan al de voorwaarden voldaan hebt.
Als hun beperkte voorraad op is moeten ze maar geen nieuwe contracten meer afsluiten met deze promotie.

Eerlijk gezegd had ik mij wel aan zoiets verwacht, spijtig dat dit komt van één van de grote spelers op telecomgebied in vlaanderen.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Mogelijkheid om de folder even in te scannen en te posten?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Voyager
Plus Member
Plus Member

Inscannen is geen probleem.

Als iemand een handige manier weet om het hier te sharen mag je dit altijd laten weten.
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Als u klikt in het veld bent om te antwoorden dan scrolt u tot juist onder het tekstvak waar u de teksten in vult. U ziet daar 2 tabbladen : "opties" en "bijlage toevoegen". Klik op "bijlage toevoegen", klik op bladeren, selecteer het ingescande bestand, en klik op "bijlage toevoegen". Typ uw tekst en klik op "bevestig" :-)

Telefonie = EDPnet + OVH
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Toch wel effe hierbij zeggen dat dit geen speciaal abonnement was he. Dit was gewoon een "all in" wat je nu ook nog kan bestellen. Als er duidelijk bij staat dat het aanbod van de Iphone beperkt is tot 4000stuks. en jij zou daarna bestellen, dan kunnen zij er ook niet aan doen he. Ze zouden bij zo'n dingen wel iets moeten voorzien dat je weet wanneer je besteld of je nog bij de gelukkige bent. Want wij hadden het toen ook gevraagd of we er nog bij waren, maar dat konden ze toen niet zeggen. En die 12december dat ze nu zeggen zal waarschijnlijk de datum zijn dat de 4000ste bereikt is
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

metal: ik zou op die manier écht nooit een bedrijf het voordeel van de twijfel gunnen.
want wat jij zegt, in de huidige omstandigheden, is dus "sja, als klant is het een gok wat het bedrijf je geeft".

1) de folder zegt dat de actie geldig is tot 31/12
2) de beperking tot 4000 stuks kan jij als (toekomstig) klant blijkbaar op geen enkele manier controleren
3) achteraf krijg je dan te horen dat de actie maar geldig was tot 12/12 (of zoals jij veronderstelt, de gsms op waren vanaf dat moment)

Concreet wil het zeggen: of jozefvo heeft VOOR 12/12 besteld en de gsm's waren dus NIET op (of de actie niet voorbij)
OF hij heeft NA 12/12 besteld, en indien de gsm's op waren zou dit moeten kunnen gemeld worden (elk bedrijf heeft info over zijn stock? en looptijd van de acties?)

want als je als klant geen inzicht hebt in het "beperkte aanbod" wil dat zeggen dat het bedrijf ook maar 5 toestellen kan kopen bij wijze van spreken.
"sorry, de voorraad van 4000 is op want we hadden maar 5 gekocht" ahum.

maargoed, ik heb het in deze draad reeds gezegd: geen enkele voorwaarde (of problemen) forget it, en bij deze is het dus bewezen :)
mijn excuses aan iedereen met een job als vertegenwoordiger/verkoper, maar verkoop draait puur om (een deel van de) mensen een kloot af te draaien.
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Daarmee dat ik ook erbij gezegd hebben dat ze iets zouden moeten doen dat je als je besteld ook zou moeten weten of je erbij bent ofniet. En dat ze dan bij de bestelling van jou product ook onmiddellijk de Iphone reserveren. En dan zou de klant nog altijd de keuzen moeten kunnen krijgen om het te nemen of niet als ze door de voorraad zijn.
Voyager
Plus Member
Plus Member

Hierbij de scans van de bewuste promofolder.
De voorwaarden staan op de laatste pagina.
Bijlagen
tlnt002s.jpg
(642.64 KiB) 57 keer gedownload
tlnt001s.jpg
(832.92 KiB) 57 keer gedownload
Voyager
Plus Member
Plus Member

Volgende 2 pagina's van de folder.
Bijlagen
tlnt004s.jpg
(880.7 KiB) 57 keer gedownload
tlnt003s.jpg
(671.96 KiB) 57 keer gedownload
jozefvo
Starter
Starter

bedankt hiervoor
diher81
Starter
Starter

Ik ben ook overgestapt naar Telenet voor deze promotie. Op 2 december 2012 heb ik een aankoopbevestiging ontvangen. Enkele weken later is de installateur langskomen en heb ik mijn eerste factuur betaald. Dit was allemaal nog in december. Ondertussen zijn we al in februari en heb ik nog geen voucher ontvangen om mijn iPhone te gaan afhalen. Bij de helpdesk "weten ze van niets", maar hebben ze er wel een dossier voor aangemaakt toen ik vorige week een tweede keer belde. Welk nut dat dossier heeft en op welke manier het mij gaat helpen konden ze me niet vertellen.

Iemand tips wat ik kan doen om die iPhone zo snel mogelijk in handen te hebben? Die beloofde termijn van 2 weken zijn namelijk al lang verstreken!
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

en werd je wel "all-in" klant ? ;)
The eternal and true pessimist :D
diher81
Starter
Starter

Yep, ik voldoe aan alle voorwaarden.
In mijn aankoopbevestiging staat dat ik recht heb op de iphone aan 1 euro.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

je kan er recht op hebben akkoord , maar hun voorwaarden zette duidelijk enorm veel valkuilen in

zolang de voorraad strekt , beperkt tot eerst 4000 etc

en dan zit ik pas voorbij de eerste regel van voorwaarden :p

je voldoet aan de voorwaarden om in aanmerking te komen dus , recht te hebben tot , maar als voorgaande + alle andere valkuilen erbij bleef het lotto spelen :p

pas op , ik verdedig hun niet eh , ik had dit gewoon eerder al zien aankomen als zijnde weer 1 van de zovele "lokpraktijken"
The eternal and true pessimist :D
diher81
Starter
Starter

In mijn aankoopbevestiging staat letterlijk dat ik binnen de 2 weken recht heb op de iphone. Punt.
Ik lees daar geen enkele voorwaarde, ook niet in de kleine lettertjes.
Cubbus
Starter
Starter

Als je voor 12 december hebt besteld heb je er inderdaad recht op, ik heb op 11 december besteld en heb deze week mijn voucher ontvangen, na meer dan 3u aan de telefoon te hangen + de mails, pm is onderweg.
diher81
Starter
Starter

Ik had gisteren nog eens gebeld en blijkbaar zou de voucher net op de bus gedaan zijn. Ik ben eens benieuwd.

romah
Starter
Starter

Ik heb mijn iphone redelijk snel gehad! De twee weken waren (natuurlijk) wel voorbij, heb meteen een mailtje gestuurd, en oh zo ''toevallig'' was de voucher zogezegd net opgestuurd. (op 6 februari). Op 8 februari zat de voucher bij me in de bus, (voor dat de andere post er was) en op de datum in de brief stond '7 februari' en dus niet 6 februari..... Het is toch een bende bedriegers hé! Maar swat, ze hebben er voor gezorgd dat ik hem heb. (Ik denk dat ze hem bij me in de bus zijn komen steken..) Ben de dag zelf nog mijn iphone gaan halen en alles was (gelukkig) in orde. Het was dus inderdaad zo dat 12 december, de 4000 bereikt was, daarmee dat de actie vanaf dan niet meer bestond.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

romah schreef:oh zo ''toevallig'' was de voucher zogezegd net opgestuurd. (op 6 februari). Op 8 februari zat de voucher bij me in de bus, (voor dat de andere post er was) en op de datum in de brief stond '7 februari' en dus niet 6 februari..... Het is toch een bende bedriegers hé!
Voor de post bij zo'n groot bedrijf de deur uit is kan even duren... deze dag bestempelen als "bende bedriegers" is nogal kort door de bocht :roll:
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Hij zegt dat ze op 6 februari gezegd hebben dat zijn voucher net verzonden is.
Op de brief dat hij kreeg staat geen 6 februari (zoals je zou verwachten) maar 7 februari (de dag later dus).

Telefonie = EDPnet + OVH
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

krisken schreef:Hij zegt dat ze op 6 februari gezegd hebben dat zijn voucher net verzonden is.
Op de brief dat hij kreeg staat geen 6 februari (zoals je zou verwachten) maar 7 februari (de dag later dus).
Inderdaad... de dienst van de voucher bezorgt het aan de interne post bij TN op 6 februari en de interne post stuurt het buiten op 7 februari. Ik wil dus gewoon duidelijk maken dat het correct kan zijn volgens de dienst dat het bij hun vertrokken is op 6 februari... en het dus niets te maken heeft men een "bende bedriegers".
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Kan idd dat het een interne dienst is...maar dan nog.
In elk geval, "bende bedriegers" was hier zeker niet gepast idd.

Telefonie = EDPnet + OVH
romah
Starter
Starter

Kort door de bocht? :D Een vriendin van mij heeft NET hetzelfde meegemaakt. Rekening betaald, maand later nog niets gehoord, mail gestuurd en dan een antwoord gekregen dat hij op die dag van de mail verstuurd was. Kreeg ze de brief nog een hele tijd later, met een vééééél latere datum op. Dus ja. En ik heb nog wel meer leuke ervaringen met telenet :) Wou ik bewijzen dat ze me 50 euro te veel hadden aangerekend op mijn aanrekening, ging ik naar een telenet winkel om te bewijzen (met mijn aankoopbewijs) dat ze met wel degelijk 50 euro aangerekend hadden voor iets wat ik niets moest betalen, aankoopsbewijs afgegeven, ze gingen het in orde brengen, week later ik ga terug, dezelfde persoon, weet opeens van niets meer, hebben mijn papier niet meer, en ik kan dus niet meer bewijzen dat ze mij die 50 euro te veel hebben aangerekend, want volgens hun ben ik daar nooit geweest............ En wat is dit dan? :) Nuja, beetje offtopic, maar mijn ervaring is gewoon écht niet positief.
crimino
Starter
Starter

Vraagje voor diegenen die hem effectief kregen:

Was u TOTAAL geen klant van Telenet op het moment van de aanvraag? Was er al iemand klant van digitale tv en nam er drie nieuwe diensten (Mobile + internet+ vaste telefonie) bij.

Telenet weigert me de iphone op die basis (dat ik al digitale tv had) Maar volgens mij stond er in de voorwaarden "dat er drie nieuwe diensten bijkwamen".

graag snel response want de tijd is ondertussen beperkt. Ze hebben me 3 maand aan het lijntje gehouden "dat de voucher weldra wel ging toekomen".
Niet dus...

Bedankt voor de response !
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

staat duidelijk aanbod enkel geldig voor klanten die geen telenetdiensten hebben of enkel kabelabonnement hebben

dus je had al een telenetdienst, maw geen recht op iphone
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
dr.trimble
Pro Member
Pro Member

@ crimino: Welkom op dit forum (en nu al vragen om dringend te reageren, goe bezig :? )
was idd enkel voor nieuwe klanten die niets bij telenet hadden
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”