welk mobiel abbonement kiezen?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Masterdebter
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2012, 14:02
Bedankt: 11 keer

Je bent vergeten te vermelden dat ik iedere dag 1 uur gratis bel :wink:
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Naar een handvol mensen, en dan mag je al blij zijn dat ze op dat moment nog ontvangst hebben ook :lol: :wink:
Dit is trouwens het Belgacom en proximus forumdeel... Het mv fanboy deel kan je hier vinden: http://userbase.be/forum/viewforum.php?f=81
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Base heeft het slechtste netwerk van alle Belgische operatoren, met de slechtste dekking in het algemeen
Goh, alle netwerken hebben wel negatieve punten. Maar base slechtste netwerk van Belgie noemen, vind ik er nu ook wel een beetje over, ik heb men slechtste ervaringen met mobistar (support en ontvangst) en zou ik hun als slechtste operator kunnen bombarderen maar dit laat ik in het midden...
Ik heb momenteel base via men werk en base doet het best wel uitstekend, al onze gsm-module op de liftkooien zijn sinds januari uitgerust met "BASE" en ervoor was dit proximus. De kaarten gingen geregeld defect, geregeld uit ontvangst en gaat zo maar verder. Wij hebben geen klachten meer ontvangen sinds er base-kaarten inzit... Ze hebben misschien het minste dekking maar zijn ze daarom slecht?
Ok die cap op mobile internet is misschien rot om te "downloaden", maar om te surfen is dit meer dan voldoende. Hetgeen ik ook goed vind is dat u "EDGE" vrij goed werkt. Door onze liften vallen wij gemakkelijk terug naar "E" en blijft base toch stabiel werken (vergeleken met men proximus). Zelfs skype blijft werken bij base als men terugvalt op "E" en bij proximus kan je nog geen google openen (hoe het met mobistar zit kan ik niet zeggen als je terug valt op edge).
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Alle providers hebben inderdaad hun slechte punten, is het niet support of dure data abo's, dan is het wel facturatie of netwerk, of iets anders. Daar ontsnap je in Belgie helaas niet aan :D

Maar, als je alle parameters bekijkt, gewone coverage en 3G coverage, heeft base voor zover ik weet gewoon het minste dekking in Belgie hoor. Zowel proxi als mobi doen het beter op dat vlak. Het kan natuurlijk altijd zijn dat base eens sporadisch ergens meer dekking heeft , uitschieters zijn er altijd, maar goed ook.

Betreffende sim kaarten heb je gelijk, die zie ik op het werk ook wel eens sneuvelen, maar ik stel dan telkens vast dat het simkaarten betreft die minstens 3 a 4 jaar oud zijn, en eigenlijk constant in gebruik waren. Dan verwacht ik dat fenomeen bij andere operatoren ook te zien na zo een gebruiksperiode.
Wat mij wel mateloos stoort bij proximus, is dat ze geen standaard sim hanteren, maar nog altijd aparte kaarten voor gewone sim en microsim, ipv het dubbele breakout model dat andere isp's hanteren.

MV hun edge (ik heb het niet over Base en andere MNVO's, die zitten voor deel op andere infra) is belabberd. Dat was goed om iets te doen als het echt niet anders kon, maar met plezier heb ik dat nooit gebruikt, echt niet. Bij proxi heb ik inderdaad dezelfde ervaring met Edge, inderdaad zelfs nog erger, maar daar is het eigenlijk niet storend, omdat ik echt zo goed als overal 3G heb, zelfs in een aantal kelders waar (en dit is een single situatie natuurlijk, het kan andersom ook voorvallen) ik met MV alleen nog voice coverage had.

Uit je post leid ik wel af dat een aantal issue's wellicht eerder Mv gebonden dan Base gebonden zijn, zeker op vlak van 3G/E snelheden en achterliggende infrastructuur Het was me trouwens al eerder op gevallen dat op momenten dat MV weer maar eens eruit lag, de andere MNVO's en Base zelf, gewoon bleven werken. Maar goed ook, vermits Base blijkbaar meer business klanten probeert aan te trekken.

Soitja, ieder zijn ding natuurlijk he. Ik erger me vooral aan MV users die nog steeds geloven dat MV het enige alternatief voor goedkope mobile data usage is, en niet willen inzien dat er veranderingen gebeuren bij de andere providers op dat vlak, die vaak interessanter zijn dan MV. Ben vroeger ook MV klant geweest met 2 sims, maar er is nu groener gras op een andere weide :P
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Ik zou zeggen , laat het gras maar groeien......:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

FlashBlue schreef:Maar, als je alle parameters bekijkt, gewone coverage en 3G coverage, heeft base voor zover ik weet gewoon het minste dekking in Belgie hoor. Zowel proxi als mobi doen het beter op dat vlak. Het kan natuurlijk altijd zijn dat base eens sporadisch ergens meer dekking heeft , uitschieters zijn er altijd, maar goed ook.
Dat hun dekking het minst is weet ik ook, maar het verschil is niet enorm groot meer. Maar daarom zijn ze niet de slechtste voor andere gebruikers ;)
FlashBlue schreef:Betreffende sim kaarten heb je gelijk, die zie ik op het werk ook wel eens sneuvelen, maar ik stel dan telkens vast dat het simkaarten betreft die minstens 3 a 4 jaar oud zijn, en eigenlijk constant in gebruik waren.
Die simkaarten waren nog geen half jaar oud, we hadden die allemaal eens moeten vervangen met een nieuwe serie proximus simkaartjes en bracht geen soelaas ;)
FlashBlue schreef:omdat ik echt zo goed als overal 3G heb, zelfs in een aantal kelders waar (en dit is een single situatie natuurlijk, het kan andersom ook voorvallen) ik met MV alleen nog voice coverage had.
Die zaken heb ik evengoed voor zowel in de ene richting als de andere richting. Hetgeen ik ervaar bij proximus momenteel is als je in een drukke zone zit (school, stadion) en het is pauze dan heb ik een “H” signaal dat niet werkt. Krijg ik continu times outjes. Base nog niet voorgehad (mss danzij die cap?)
FlashBlue schreef:Uit je post leid ik wel af dat een aantal issue's wellicht eerder Mv gebonden dan Base gebonden zijn, zeker op vlak van 3G/E snelheden en achterliggende infrastructuur Het was me trouwens al eerder op gevallen dat op momenten dat MV weer maar eens eruit lag, de andere MNVO's en Base zelf, gewoon bleven werken.
Mijn collega zegt dat hij 1x per week een storing evenaart, maar veel minder als vroeger. Hierover kan ik niet meespreken daar ik geen MV heb. Maar uit de klachten die er zijn is er daar misschien nog wel structureel wat werk. Maar hey 15€ voor zoveel stuff (niet beperkt tot 5000 sims) is aanspreekbaar voor jongeren die veel willen maar niet veel willen betalen.
FlashBlue schreef:Soitja, ieder zijn ding natuurlijk he. Ik erger me vooral aan MV users die nog steeds geloven dat MV het enige alternatief voor goedkope mobile data usage is.
Dat is hun goed recht ook, hetgeen er nu echt tegenover staat is “generation connect” maar beperkt tot 5000 simkaarten.
FlashBlue schreef:En niet willen inzien dat er veranderingen gebeuren bij de andere providers op dat vlak, die vaak interessanter zijn dan MV.
Momenteel is dit nog altijd maar 1 provider bij mijn weten aan die prijscategorie, maar het is wel dankzij MV dat deze vormen van concurrentie ontstaan. Echter durven de grote spelers het nog niet aangaan om zoveel te bieden als MV. Hiermee bedoel ik dat ze het beperken in aantal simkaarten… Uiteindelijk heeft MV een mooi aanbod. En in het niet gelimiteerd tot zoveel gebruikers gedeelte volgens mij nog altijd de beste aanbod, mits hun beperkingen ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mijn collega zegt dat hij 1x per week een storing evenaart, maar veel minder als vroeger. Hierover kan ik niet meespreken daar ik geen MV heb. Maar uit de klachten die er zijn is er daar misschien nog wel structureel wat werk. Maar hey 15€ voor zoveel stuff (niet beperkt tot 5000 sims) is aanspreekbaar voor jongeren die veel willen maar niet veel willen betalen.
Ik ervaarde tijdens mijn bijna één jaar bij MV zijnde, elke dag wel een storing. En dan is het minste nog een totaal verlies van bereik van het netwerk. Bij Proximus nog geen enkele storing tegengekomen. Ik ga niet te luid roepen, zie dat het wel eens voorkomt, maar dan nog zou dat al 90% minder storing zijn dan wat ik bij MV ervaarde. Die 5 euro verschil voor een superstabiel netwerk en supersnel, ik geef dat maar al te graag uit. Over netwerkbereik: je moet maar eens in onze bunker komen, met MV geraakt het niet vooruit tot zelfs volledig verlies van bereik, met Proximus volledige EDGE.
Momenteel is dit nog altijd maar 1 provider bij mijn weten aan die prijscategorie, maar het is wel dankzij MV dat deze vormen van concurrentie ontstaan. Echter durven de grote spelers het nog niet aangaan om zoveel te bieden als MV. Hiermee bedoel ik dat ze het beperken in aantal simkaarten… Uiteindelijk heeft MV een mooi aanbod. En in het niet gelimiteerd tot zoveel gebruikers gedeelte volgens mij nog altijd de beste aanbod, mits hun beperkingen ;)
Nokia was de eerste met een GSM-chip, Apple was de eerste die een smartphone aantrekkelijk maakte, en ga zo maar door. We zijn dankbaar, maar we moeten durven verdergaan naar betere diensten. Generation Connect is er zo één. In een ferrari gooi je geen frituurolie.

MV heeft de illusie opgewekt dat mobiele data supergoedkoop is, dat is het helemaal niet. MV moet een vast bedrag betalen voor data, en that's it. Proximus, M* en BASE hebben heel wat meer kosten (en ik spreek enkel maar over het netwerk dat onderhouden moet worden, ik zwijg nog van uitbreidingen enzo), dan is het evident dat zij meer vragen voor hun data. Idem waarom BASE goedkoper is dan Proximus, Proxi heeft vroeger geïnvesteerd in hun netwerk, BASE niet. Voor hen was EDGE al voldoende om aanzien te worden als 3G. Ik ben er zelfs zeker van dat Proximus zijn vingers verbrand aan GC. Daarom wellicht dat M* met zo'n alternatief niet op de proppen komt.

MV is nog steeds geen rendabel bedrijf, waarom lanceren ze ook onvoordelige bankkaarten en veel te dure kledinglijn? We weten toch allemaal wat gebeurt met een bedrijf dat jaar na jaar geen winst draait? We zullen ook maar zwijgen met welk geld en via welke constructies MV is opgericht...
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Sorry Lord, er staan dubbele dingen in, maar ik heb te lang getyped om die post hieronder te herdoen, je was me te snel af :P

TiTanium schreef: Dat hun dekking het minst is weet ik ook, maar het verschil is niet enorm groot meer. Maar daarom zijn ze niet de slechtste voor andere gebruikers ;)
Minste dekking = slechtste netwerk he... Dat ze andere pluspunten kunnen hebben, sure enough, en voor sommige mensen zijn ze wellicht niet de slechtste keuze, maar dat doet geen afbreuk aan het netwerkargument.
(Als je me vraagt naar de slechtste provider in het algemeen, krijg je mobistar als antwoord, fyi ;) )
TiTanium schreef: Die simkaarten waren nog geen half jaar oud, we hadden die allemaal eens moeten vervangen met een nieuwe serie proximus simkaartjes en bracht geen soelaas ;)
Dat zou op zijn zachts gezegd, niet mogen voorvallen inderdaad. Lijkt op een slechte batch simkaarten, of apparatuur of sim kaarten die niet 100% compatibel zijn, al zou beide niet mogen voorkomen, basisconcept van een sim is al een hele tijd niet veranderd, wel hier en daar kleine details en wat meer mogelijkheden.
TiTanium schreef: Die zaken heb ik evengoed voor zowel in de ene richting als de andere richting. Hetgeen ik ervaar bij proximus momenteel is als je in een drukke zone zit (school, stadion) en het is pauze dan heb ik een “H” signaal dat niet werkt. Krijg ik continu times outjes. Base nog niet voorgehad (mss danzij die cap?)
Scholen heb ik nog niet gemerkt bij Proximus, maar bij MV merkte ik in Hasselt wel heel goed het verschil tussen schooldagen of non-school dagen qua snelheid en netwerkbelasting, dus wellicht is dat ook elders en bij andere providers merkbaar, misschien tijd voor qos op mobiele netwerken 8)

Bij stadions, vind je het gek? Duizenden mensen op 1 locatie, als je ziet wat voor investeringen men in Londen op dat vlak moet doen momenteel in de aanloop naar de spelen, dan vind ik niet dat je van eender welke provider in België kan verwachten dat hij dat doet voor tijdelijke evenementen.
TiTanium schreef: Mijn collega zegt dat hij 1x per week een storing evenaart, maar veel minder als vroeger. Hierover kan ik niet meespreken daar ik geen MV heb. Maar uit de klachten die er zijn is er daar misschien nog wel structureel wat werk. Maar hey 15€ voor zoveel stuff (niet beperkt tot 5000 sims) is aanspreekbaar voor jongeren die veel willen maar niet veel willen betalen.
1x per week een storing is niet aanvaardbaar, en zeker niet goed te praten door te zeggen "we betalen maar €15 (of €12), dus het is ok". Dat is overigens ook niet het standpunt van MV zelf, maar van sommige gebruikers die alleen de lage prijzen aanhalen als reden om hen op te hemelen, ondanks de storingen, als dat bij proximus of mobistar gebeurde, stonden de kranten er elke week van vol. "Weer landelijke panne bij het sms verkeer van proximus".
Hetgeen ik vreemder en vreemder begin te vinden is dat MV wel honderden keren tweet bij elke storing "we zijn eraan bezig", maar dat er geen structurele oplossing komt.
TiTanium schreef: Dat is hun goed recht ook, hetgeen er nu echt tegenover staat is “generation connect” maar beperkt tot 5000 simkaarten.
Recht? Krom eerder in mijn ogen, wat je hebt is een kleine kliek aan gebruikers die nog steeds roept dat MV het beste en enige alternatief is, terwijl het niet zo is. Generation Connect is op een aantal vlakken superieur, dus hun statement klopt niet, en hoort niet als "religie" te worden verkondigd, he... Die (zogenaamde) limiet van 5000 subscribers is overigens inderdaad iets dat heel vreemd is, vermits dat voor geen meter enforced is precies. Ik vermoed dat we binnenkort nog wel iets gaan horen/zien van generation connect op andere vlakken, en dat dit een test case was. (Maar dat hoort hier niet echt thuis natuurlijk).
TiTanium schreef: Momenteel is dit nog altijd maar 1 provider bij mijn weten aan die prijscategorie, maar het is wel dankzij MV dat deze vormen van concurrentie ontstaan. Echter durven de grote spelers het nog niet aangaan om zoveel te bieden als MV. Hiermee bedoel ik dat ze het beperken in aantal simkaarten… Uiteindelijk heeft MV een mooi aanbod. En in het niet gelimiteerd tot zoveel gebruikers gedeelte volgens mij nog altijd de beste aanbod, mits hun beperkingen ;)
Het is leuk dat MV ermee begonnen is, ze hebben de andere spelers aangezet tot actie, maar intussen zijn er andere mogelijkheden, en moet MV blijvend worden geprezen en opgehemeld omdat ze eens iets gedaan hebben ooit? We blijven toch ook niet Belgacom ophemelen omdat ze de eerste waren met een mobilofoon netwerk indertijd? Over dat gelimiteerd gebruikers aantal, zie hierboven, dan moet ik het niet herhalen. ;)
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Recht? Krom eerder in mijn ogen, wat je hebt is een kleine kliek aan gebruikers die nog steeds roept dat MV het beste en enige alternatief is, terwijl het niet zo is. Generation Connect is op een aantal vlakken superieur, dus hun statement klopt niet, en hoort niet als "religie" te worden verkondigd, he
Generation Connect is fantastisch. Maar na 5000 simkaartjes is het gedaan met dat aanbod. Schiet er alleen terug MV over.
Een detail die we toch niet uit het oog mogen verliezen... Zolang dit mogelijk is raad ik dit ook iedereen aan om GC te nemen...

Er zijn mensen die een netwerk slecht vinden als ze een slechte support krijgen. Het product mag dan nog zo goed zijn, de support is voor de meeste het belangrijkste.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het werkt samen. De support die ik totnutoe heb gekregen van Eva van Belgacom, was voor mij voldoende. Als je netwerk zou moeten werken, heb je geen nood aan constante updates dat "we zijn ermee bezig", of "ons netwerk werkt op dit moment niet". Als gebruiker is dat leuk te weten, maar het moet gewoon werken. Dat doet het niet altijd.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Titanium blijft hier maar zagen over die 5000 GC mensen, ik zet er mijn geld op ze allang over die 5000 zitten.

Mobile Vikings heb ik zelf ook nog een kaartje van liggen die ik heel soms nog eens oplaad en gebruik maar ze zijn wat mij betreft niet zo goed bezig, ze doen me denken aan een ocmw; de mensen op facebook hoor ik nog maar 1 ding zeggen; krijgen we dit en dat en wanneer komt dit en dat en ist gratis enz....Ze creeren een hype dat praktisch alles spotgoedkoop of zelfs gratis zou zijn. Ondertussen hebben ze nu al heel wat verlies geleden, ze hebben wel meer klanten bij dat wel maar dat wil niet alles zeggen. Als ik zie welke akties ze allemaal doen, nu mag iedereen tot volgend jaar 1 uur gratis bellen naar andere mv klanten, nu is dat allemaal mooi meegenomen maar hoe lang gaan ze dit blijven volhouden? Deze zaken kunnen ook nog tegen zich keren vroeg of laat als ze opeens wel aktie moeten ondernemen en al deze zaken niet meer kunnen doen of zoals hier gezegd is geweest halen ze dan nieuwe zaken aan maar die wel duurder zijn,lol.

Ik denk maar aan die bankkaart; toen ik dat zag was ik grote voorstander maar op datzelfde moment zag ik BPOST BPAID en dan begon ik te vergelijken welke voor mij het beste zou zijn en dan bleek zeer snel dat bpost bpaid op de meeste dingen goedkoper uitkomt dan via mv zo'n kaart aan te schaffen, uiteraard denken vele mensen niet na en schaffen ze zich meteen die mv kaart aan (uiteraard doet ieder wat'em wil he). Ik ben pro MV alleen erger ik me aan de tevele zaken die ze doen die dan gratis zijn enz....Ze doen me denken aan een ocmw of mensen die niet willen werken en dan ook gratis geld krijgen zonder ne klop voor te doen.

De grootste dank aan MV is simple; het is dankzij deze generation connect er is gekomen, zonder mv zou proximus dit nooit gedaan hebben.
Ge kunt ze kussen
Masterdebter
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2012, 14:02
Bedankt: 11 keer

Die "ontvangst beperkingen" ben ik met mv nog niet tegengekomen en met proximus en mobistar ook niet trouwens. Dus dit is voor mij geen punt maar mv geeft hier wel het goede voorbeeld qua prijs/aanbod. En hoe lang duurt het met proximus/mobistar vooraleer ze je contacteren om over te schakelen naaar een abonnement tss 9 uur in de ochtend en 10 uur tegen de avond ? En als je nee zegt blijkt de callcenter medewerker je tel nr te categorizeren onder "misschien, volgende week terugbellen". :-D
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Elke provider zal je normaal eens een keertje per jaar contacteren of je geen interesse hebt in andere formules, of zelfs als je geen klant bent, om te vragen of je geen klant wil worden. Vaak zijn dat in het tweede geval zelfs externe diensten die klantenwerving doen, en geen medewerkers van de provider zelf.

Dus hetgeen je hier laat uitschijnen dat je bij proximus en mobistar elke week zal opgebeld worden om je te pushen om een abonnement aan te gaan, is pertinent onwaar. Toen ik nog klant was bij mobistar, kreeg ik 1x per jaar een telefoontje om men tariefplan te bespreken, en ben nu met 2 nummers al sinds dec 2011 klant bij proximus, en nog nooit opgebeld om mij richting abonnementen of eender wat te pushen.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

En dit weekend netjes overgeschakeld naar Generation Connect zonder echt problemen.
Na een restart moest hij wel even zoeken naar netwerk, duurde wel eventjes.. maar vanaf dan, geen probleem.

Nu heb ik wel nog enkele vraagjes:
- HELLO! blijft mijn volume laten zien van mijn 250mb en niet van de 2GB die ik heb.. Hoe kan dit veranderen?
- Het laden van 20€ kan enkel via de site? Dus als ik ergens god weet waar zit, kan ik niet eventjes herladen zonder dat ik mijn bankmachientje bij heb?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Masterdebter schreef:Je bent vergeten te vermelden dat ik iedere dag 1 uur gratis bel :wink:
Je belt inderdaad 1 uur gratis, maar:
- dit is enkel naar andere MV'ers
- dit is enkel voor één jaar, dus geen verkregen recht oid!

Bij proximus heb je ook nog steeds het play and gold spel :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Dafke schreef: - Het laden van 20€ kan enkel via de site? Dus als ik ergens god weet waar zit, kan ik niet eventjes herladen zonder dat ik mijn bankmachientje bij heb?
Je krijgt je bonussen als je herlaad voor minimum € 20, dus je kan
-Voor minder dan € 20 herladen(en geen bonus krijgen)
-of voor meer dan €20 herladen(€ 25 is de goedkoopste kaart die je kan krijgen en recht heeft op de bonussen van GC).
Als alternatief kan je eens proberen je bankrekening aan je GSM te koppelen met Banxafe voor zolang dat nog bestaat, maar ook dan zal je denk ik geen € 20 kunnen kiezen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”