Pagina 2 van 2

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 20 maa 2012, 11:43
door jackho
En wat kan men daar dan uit afleiden ??

mvg

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 20 maa 2012, 11:53
door Kitt
Blijkbaar nog steeds niet mogelijk om meerdere gsm nummers ( pay&go gc ) op één e-services account samen te zetten ..

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 20 maa 2012, 14:38
door xenne
de enige inhoudelijke wijziging lijkt me dat proximus ermee in versmolten zit...

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 05 apr 2012, 18:19
door Pengu
Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 06 apr 2012, 07:23
door jefke klakke
Pengu schreef:
Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.
Ik vind mijn FON-gegevens mooi terug :

Inloggen op e-services
'Mijn producten' (balk bovenaan)
in middelste blok 'Mijn Internetdiensten' : '+' voor 'Belgacom Fon' om open te klikken
Kies 'Mijn Belgacom Fon beheren'
Naast wachtwoord : 'wijzigen'

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 06 apr 2012, 11:20
door Proximus
Beste Pengu,

Indien u nog problemen heeft met uw Belgacom Fon op de e-Services, dan mag u via privé-bericht uw gegevens (naam, login e-Services, e-mailadres, contactnr) door te sturen.

Ik laat u dan terug contacteren door de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 06 apr 2012, 11:24
door xenne
jefke klakke schreef:
Pengu schreef:
Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.
Ik vind mijn FON-gegevens mooi terug :

Inloggen op e-services
'Mijn producten' (balk bovenaan)
in middelste blok 'Mijn Internetdiensten' : '+' voor 'Belgacom Fon' om open te klikken
Kies 'Mijn Belgacom Fon beheren'
Naast wachtwoord : 'wijzigen'
probleem is dat bij sommige mensen de middenste blok 'Mijn Internetdiensten' lijkt te ontbreken, in dat geval Eva contacteren via privé bericht (zie boven)

als je ingelogt bent kan je altijd eens de rechtstreekse link proberen: https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... ucts/myFon

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 06 apr 2012, 12:03
door jackho
Dit maakt geen verschil uit als je via deze rechtstreekse link gaat want dit adres is trouwens hetzelfde als je rechtstreeks gaat !

mvg

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 06 apr 2012, 13:26
door xenne
als je fon niet ziet staan in e-services kan er ook niet op klikken hé, misschien dat de rechtstreekse link wel werkt !!?

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 06 apr 2012, 14:10
door jackho
neen dit werkt ook niet !
mvg

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 06 apr 2012, 14:13
door Pengu
Voor mij wel, bedankt!

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 06 apr 2012, 18:04
door jackho
Nu werkt het zelf rechtstreeks bij mij, wat gebeurd er daar toch allemaal op die bgc site !!
met die rechtstreekse link kreeg ik eerst een foutmelding en nu de normale weg gevolgd dus zonder de rechtstreekse link en het werkt nu ook,
einde goed alles goed, maar voor hoelang!!!!!!

mvg.

Re: vernieuwde site belgacom

Geplaatst: 07 apr 2012, 18:10
door Kldtje
Had vanmorgen een medewerker aan de lijn van Belgacom/Proximus aangezien ik mijn verbruik van data niet kon controleren op de e-services en via de Hello app en daar wisten ze mij te vertellen dat er problemen waren op dit moment