En wat kan men daar dan uit afleiden ??
mvg
vernieuwde site belgacom
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de enige inhoudelijke wijziging lijkt me dat proximus ermee in versmolten zit...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik vind mijn FON-gegevens mooi terug :Pengu schreef:Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
Inloggen op e-services
'Mijn producten' (balk bovenaan)
in middelste blok 'Mijn Internetdiensten' : '+' voor 'Belgacom Fon' om open te klikken
Kies 'Mijn Belgacom Fon beheren'
Naast wachtwoord : 'wijzigen'
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Pengu,
Indien u nog problemen heeft met uw Belgacom Fon op de e-Services, dan mag u via privé-bericht uw gegevens (naam, login e-Services, e-mailadres, contactnr) door te sturen.
Ik laat u dan terug contacteren door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien u nog problemen heeft met uw Belgacom Fon op de e-Services, dan mag u via privé-bericht uw gegevens (naam, login e-Services, e-mailadres, contactnr) door te sturen.
Ik laat u dan terug contacteren door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- xenne
- Elite Poster
probleem is dat bij sommige mensen de middenste blok 'Mijn Internetdiensten' lijkt te ontbreken, in dat geval Eva contacteren via privé bericht (zie boven)jefke klakke schreef:Ik vind mijn FON-gegevens mooi terug :Pengu schreef:Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
Inloggen op e-services
'Mijn producten' (balk bovenaan)
in middelste blok 'Mijn Internetdiensten' : '+' voor 'Belgacom Fon' om open te klikken
Kies 'Mijn Belgacom Fon beheren'
Naast wachtwoord : 'wijzigen'
als je ingelogt bent kan je altijd eens de rechtstreekse link proberen: https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... ucts/myFon
- xenne
- Elite Poster
als je fon niet ziet staan in e-services kan er ook niet op klikken hé, misschien dat de rechtstreekse link wel werkt !!?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Nu werkt het zelf rechtstreeks bij mij, wat gebeurd er daar toch allemaal op die bgc site !!
met die rechtstreekse link kreeg ik eerst een foutmelding en nu de normale weg gevolgd dus zonder de rechtstreekse link en het werkt nu ook,
einde goed alles goed, maar voor hoelang!!!!!!
mvg.
met die rechtstreekse link kreeg ik eerst een foutmelding en nu de normale weg gevolgd dus zonder de rechtstreekse link en het werkt nu ook,
einde goed alles goed, maar voor hoelang!!!!!!
mvg.
- Kldtje
- Starter
- Twitter: Kldtje
Had vanmorgen een medewerker aan de lijn van Belgacom/Proximus aangezien ik mijn verbruik van data niet kon controleren op de e-services en via de Hello app en daar wisten ze mij te vertellen dat er problemen waren op dit moment