vernieuwde site belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

En wat kan men daar dan uit afleiden ??

mvg
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Blijkbaar nog steeds niet mogelijk om meerdere gsm nummers ( pay&go gc ) op één e-services account samen te zetten ..
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

de enige inhoudelijke wijziging lijkt me dat proximus ermee in versmolten zit...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.
jefke klakke
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 sep 2005, 13:13
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Pengu schreef:
Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.
Ik vind mijn FON-gegevens mooi terug :

Inloggen op e-services
'Mijn producten' (balk bovenaan)
in middelste blok 'Mijn Internetdiensten' : '+' voor 'Belgacom Fon' om open te klikken
Kies 'Mijn Belgacom Fon beheren'
Naast wachtwoord : 'wijzigen'
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste Pengu,

Indien u nog problemen heeft met uw Belgacom Fon op de e-Services, dan mag u via privé-bericht uw gegevens (naam, login e-Services, e-mailadres, contactnr) door te sturen.

Ik laat u dan terug contacteren door de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

jefke klakke schreef:
Pengu schreef:
Carl2 schreef:Op de vorige website was de nieuwe Belgacom FON optie gewoon te vinden onder "Mijn Producten" maar sinds de update van de website is dit mysterieus verdwenen. Is dit normaal?
Hier staat mijn Favorite ook tweemaal vermeld en zie ook geen Fon meer. En ik zou nu heel graag mijn wachtwoord voor die Fon veranderen. Ik heb daarnet gebeld naar Belgacom maar voor de E-services geven ze geen ondersteuning, ze gaan het probleem wel doorgeven. Maar nu heb ik nog steeds geen oplossing.
Ik vind mijn FON-gegevens mooi terug :

Inloggen op e-services
'Mijn producten' (balk bovenaan)
in middelste blok 'Mijn Internetdiensten' : '+' voor 'Belgacom Fon' om open te klikken
Kies 'Mijn Belgacom Fon beheren'
Naast wachtwoord : 'wijzigen'
probleem is dat bij sommige mensen de middenste blok 'Mijn Internetdiensten' lijkt te ontbreken, in dat geval Eva contacteren via privé bericht (zie boven)

als je ingelogt bent kan je altijd eens de rechtstreekse link proberen: https://admit.belgacom.be/eservices/wps ... ucts/myFon
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Dit maakt geen verschil uit als je via deze rechtstreekse link gaat want dit adres is trouwens hetzelfde als je rechtstreeks gaat !

mvg
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

als je fon niet ziet staan in e-services kan er ook niet op klikken hé, misschien dat de rechtstreekse link wel werkt !!?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

neen dit werkt ook niet !
mvg
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Voor mij wel, bedankt!
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Nu werkt het zelf rechtstreeks bij mij, wat gebeurd er daar toch allemaal op die bgc site !!
met die rechtstreekse link kreeg ik eerst een foutmelding en nu de normale weg gevolgd dus zonder de rechtstreekse link en het werkt nu ook,
einde goed alles goed, maar voor hoelang!!!!!!

mvg.
Gebruikersavatar
Kldtje
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2012, 17:07
Twitter: Kldtje
Locatie: Kruishoutem

Had vanmorgen een medewerker aan de lijn van Belgacom/Proximus aangezien ik mijn verbruik van data niet kon controleren op de e-services en via de Hello app en daar wisten ze mij te vertellen dat er problemen waren op dit moment
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”