timofp schreef:Marlboro schreef:Ik zit zelf bij proximus met aboke mtv generation 15 en dan een aparte bundel van 25 euro per maand voor 1.5GB. =40euro per maand dus.
Die bundel van 12maand van 1.5GB is verlopen en gaat nu van maand tot maand af, alleen bij die mtv 15 zit ik nog 7maand vast maarja, als ik per maand 20 euro minder betaal voor meer in de plaats te krijgen dan betaal ik met plezier die 150 euro hoor, ik zal het me na die 7maand sowieso dubbel en dik uithalen.
Alles is voorlopig gelukt toen ik me daarstraks registreerde, ik ben nu benieuwd of ze der belachelijk gaan overdoen of niet, want ik heb tenslotte nu ook mijn gsm nr gehouden en die 20 euro betaald he, dus ben benieuwd of ze mijn aboke nu gaan overzetten naar een generation connect.
Ik heb al hun vragen gelezen, er staat nergens op ik dit niet zou mogen doen.
Welke provider heb je dan gesselecteerd in het bestelformulier, Proximus stond er toch niet in? Ik heb meermaals gebeld naar Proximus en het was als bestaande proximus klant niet mogelijk. Ik heb dan maar gekozen om mijn abbo op te zeggen en een kaart aan te vragen met een nieuw nummer, dat is uiteraard wel mogelijk.
Hug? Kwee nie, nie gezien, ik heb gewoon mijn gsm nr moeten geven en nr behoud aanklikken en mijn klantnummer. Kan me al nie herinneren ik op proximus moest gaan klikken?
Godverdomme djzu, nu zien ik het, ik heb een grote fout gemaakt, goed je dat zegt, gvdm, kutboel. Kheb het aan mijne rekker, proximus klanten kunnen niet overschakelen ofwa?
Ik snap der niks meer van, hebben ze da nu dan toch ondertussen al verandert dan?
Want wie bv mobile vikings heeft kan dan ook nie overschakelen?
Want ik zie alleen base en mobistar staan en dit hier; Huidig klantenrekeningnummer*: Mensen die mv hebben hebben toch geen huidig klantennr?
Heb dan maar een nieuw nummer aangevraagd maarja, ik ga die andere 20 euro voor noppes hebben overgeschreven,gaan ze me toch terug moeten betalen dan zenne.