Eindelijk win ik eens iets

Gefeliciteerd johcla met 2de plaats, je was een waardige tegenstander.
Kitt, toch mooi geprobeerd, en toch krijg je iets, iedereen wint

Nogmaals bedankt iedereen

Bij jou was er toch ook geen tekst van een "laat een boodschap achter"...Kitt schreef: @Dima_2005 ik snap hem nog altijd niet .. is toch een letterlijke tekst uit de serie je hebt er zelf niets toe bijgedragen , is jou stem niet en ook jou tekst niet , meer nog is zelfs geen functionele tekst ..er wordt nergens gezegd wie jij bent of laat een boodschap na de biep( wat bij de andere inzendingen wel zo was ) terwijl ik dacht dat dit toch de hoofdbedoeling was van een antwoordapparaat .. ik zou denken oei ik ben verkeerd verbonden en inhaken als ik zoiets hoor ..
Maar blijkbaar ging het hier totaal niet om ??
Er is een user die iedereen een duimpje gaf behalve meKitt schreef:ja dat is op zich geen probleem .
Maar nu was het zo dat 1 ub user een duimpje op alle 4 de inzendingen kon geven niet ? ( geen idee of dat effectief gebeurd is hoor )
om veel duimpjes te krijgenkrisken schreef:De reden waarom ik de posts heb geplaatst
hoe weet jij dat?Dima_2005 schreef:Er is een user die iedereen een duimpje gaf behalve me![]()
De duimpjes die gegeven zijn worden geresetom veel duimpjes te krijgenkrisken schreef:De reden waarom ik de posts heb geplaatst
Waarschijnlijk door om de paar seconden te vernieuwenhoe weet jij dat?Dima_2005 schreef:Er is een user die iedereen een duimpje gaf behalve me![]()
Er is ook een lijst van alle duimpjes, zag opeens op 1 minuut 3 duimpjes verschijnen in de topic, behalve op mijn inzending ^^TiTanium schreef:Waarschijnlijk door om de paar seconden te vernieuwenhoe weet jij dat?Dima_2005 schreef:Er is een user die iedereen een duimpje gaf behalve me![]()