(in mijn ogen) ongehoord gedrag van telenet installateur ...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Misschien kunnen we hier zelf ook eens een paar lijstjes opmaken met de juiste antwoorden op de vragen van de helpdesk medewerkers ;-)
Er zijn een paar makkelijke bij ala : Hoe krijg ik bij problemen het snelst een technieker aan huis?, Maar ook nog een paar onopgeloste : Hoe voeg ik bij een verhuis een particulier tv abonnement samen met een business internet abonnement ? ;-)
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Nog even een vervolg.

Ondertussen is er een installateur geweest bij die mensen om fibernet te installeren. Was ergens iets van gratis overschakelen dus waarom niet. Had gezegd dat ze zeker moesten vragen om een modem only. Er was misschien wel een oplossing met de modem-router maar met de modem-only wist ik hoe alles in mekaar zat qua camera's en dergelijke.

De installateur zegt dat het allemaal geen probleem is en dat hij een modem-only zou zetten. Paar dagen erna krijg ik telefoon dat ze niet meer op internet geraken sedert de installateur. Wat zie ik, een modem-router. Nu weet ik niet of het internet probleem daardoor kwam, maar heb de eigen router verwijderd en toen werkt het wel weer. Heb er voor de rest niet veel meer achter gezocht.

Maar schoonste van allemaal. Ze hebben ook een extra digicorder gevraagd en hoe is de interactiviteit geïnstalleerd? Met één van die oude powerlan bakjes die volgens de vorige installateur niet meer gingen werken met de nieuwe van telenet.

Die charlotte (van telenet) heeft tijdje geleden gevraagd om de gegevens om dan alles eens uit te pluizen maar anderhalve maand later heb ik er nog altijd niets van gehoord. Maar die zal ook wel andere dingen te doen hebben dan dit als prioriteit te nemen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”