Pagina 2 van 2

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 10:36
door krisken
Mogelijkheid om nummers te kiezen?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 11:00
door Svanto.net
Die mogelijkheid bestaat maar daar zijn wel kosten aan verbonden. Deze kan je raadplegen op www.svanto.net/tarieven.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 11:06
door krisken
Heb net een account aangemaakt en heb je hierrond een paar mails gestuurd. Onderandere komt het nummer dat ik krijg in die mail (tip : erg onoverzichtelijk, gebruik paragrafen) niet overeen met het nummer in mijn account.

Op http://www.svanto.net/tarieven vind ik geen info over extra kosten, enkel de beltarieven.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 11:14
door VOiD
De website hangt met ogen en haken aan elkaar. Sommige pagina's zijn nog onaangepast OOTB. Ook de informatie over het aantal belminuten inbegrepen bij trunks etc. kan ik niet terugvinden. :?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 11:15
door Svanto.net
Er is net een mail naar je vertrokken :)

EDIT: bedankt voor de feedback trouwens, de site is constant in beweging dus regelmatig checken is de boodschap.

Alle ideeën zijn intussen steeds welkom!

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 11:21
door krisken
Received :p

Kan je mij ook even laten weten waar ik de tarieven terug vind voor zelf een nummer te kiezen?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 11:47
door Svanto.net
De tarieven staan intussen op de website http://www.svanto.net/nl/Tarieven onder het tabblad telefoonnummers.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 11:50
door krisken
Dus ik kan een 09-283 xx xx nummer aanvragen (om het even wat) voor €15 per jaar? Ook de iets makkelijkere? :)

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 12:17
door Svanto.net
Dat klopt. Op voorwaarde natuurlijk dat het nummer nog beschikbaar is. En ja, dit tarief geldt tijdelijk ook voor de gemakkelijke nummers. Vanaf januari zullen hier andere tarieven voor gelden die we dan publiceren op onze site.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 12:21
door ReLoad
Zeer weinig info na het aanmaken van een "Gratis VoIP Account" na inloggen...

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 12:58
door Svanto.net
We zijn bezig met het automatiseren van de orders, echter is dit momenteel nog een manuele handeling. Je zou inmiddels je accountgegevens moeten ontvangen hebben!

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 13:19
door ReLoad
Geen probleem, info ontvangen en getest. Zal het later wel eens testen vooral inkomend eens bekijken nu gewoon even gerinkeld en nummerweergave of dat al vlot werkt. Wel onmiddelijk nodig om te herladen zie ik, geen gratis 5 min ofzo. En herladen gebeurt ook onmiddellijk voor 15 euro, grote instap dus.

Graag wat meer info bij de gratis/small/large voip account als deze al vast ligt:

Nu enkel:
  • Oproepen ontvangen
    ok is duidelijk
  • Oproepen maken
    Naar wie: enkele savanto bij gratis, en bij small/large, gratis bel minuten?
  • Eigen nummer verzenden
  • Telefoonnummer
  • Nummer weergeven
  • Eenvoudige doorschakeling
  • Geavanceerde doorschakeling
  • Voicemail
  • Best Support

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 13:41
door VOiD
Mischien deze pagina http://www.svanto.net/en/Services ook eens aanpassen ?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 13:42
door krisken
Ik kreeg bij mijn gratis account 2 euro? Kan dit?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 13:55
door Svanto.net
We voegen op dit ogenblik standaard 2€ toe aan de accounts zodat iedereen kan testen :)

Meer info over de topups kan je terugvinden op http://www.svanto.net/nl/herladen

Meer info wat betreft de accounts kan je hier vinden http://www.svanto.net/nl/voip-accounts

EDIT: we zijn momenteel bezig met het aanpassen van de nederlandstalige kant van de site. Zodra deze op punt staat gaan we over naar de engelstalige kant.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 14:03
door VOiD
Ik zie er waarschijnlijk compleet over maar hoe kies je de taal op jullie website ?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 14:04
door krisken
Met €2 kan je alvast heel wat testen denk ik dan :)
Gaan er ook andere herlaadplannen komen (bvb €5 of €10 of €20) ipv de €15?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 14:17
door Svanto.net
De taalinstellingen van je browser worden overgenomen. Je kan natuurlijk ook altijd de suffix wijzigen: www.svanto.net/nl.


En zoals je hier ziet: http://www.svanto.net/nl/herladen herladen beschikbaar voor 5 , 15 en 25€.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 23 nov 2012, 14:41
door ReLoad
Dan is de testbedrag nog niet toe gevoegd hier waarschijnlijk, ahnee ik kijk verkeerd ik zie de 2 € staan. Daarnet waren de herlaadbedragen toch nog maar enkel 15 euro, nu dus al meer opties. :-D
Kan het zijn dat je bij free voip account de 'hide cli' niet kan uitschakelen ook al heb je deze op 'never' gezet binnen 'crm' maar nergens vind ik een save knop, en na een minuut is deze terug gezet op 'always'. Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd of deze optie is niet beschikbaar bij free account.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 26 nov 2012, 09:05
door Svanto.net
Dat klopt, deze optie is niet beschikbaar bij de free account.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 04 dec 2012, 11:51
door Pico
Bij de VOIP accounts Small en Large staat een groen vinkje bij telefoonnummer, wil dat dan zeggen dat hierbij een
telefoonnummer,in je eigen zone, inbegrepen is zodat je geen extra nummer (aan 18 euro/jaar) meer moet bijkopen?

En wat is het verschil tussen eenvoudige doorschakeling en geavanceerde doorschakeling?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 04 dec 2012, 15:03
door Svanto.net
Pico schreef:Bij de VOIP accounts Small en Large staat een groen vinkje bij telefoonnummer, wil dat dan zeggen dat hierbij een
telefoonnummer,in je eigen zone, inbegrepen is zodat je geen extra nummer (aan 18 euro/jaar) meer moet bijkopen?

En wat is het verschil tussen eenvoudige doorschakeling en geavanceerde doorschakeling?
Dat klopt, op de Small en de Large accounts zit 1 telefoonnummer uit je eigen zone inbegrepen.

Het verschil tussen een eenvoudige doorschakeling en en geavanceerde doorschakeling:

Enkelvoudige doorschakeling: de gekende simpele doorschakeling die je bijv. kan aanvragen bij Belgacom, naar 1 nummer. (zonder weergave van beller)
Geavanceerde doorschakeling: een tijdsgebaseerde doorschakeling naar verschillende toestellen, mèt weergave van de beller.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 04 dec 2012, 15:29
door liegebeestig
Er werd een gratis telefoonnummer voorzien voor de eerste 300 geregistreerde Free-gebruikers.
Is dit intussen nog van toepassing? Ik zie er niks over op de website.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 04 dec 2012, 15:43
door Svanto.net
Ja hoor, deze actie is nog steeds lopende. Er zal dus inderdaad een gratis telefoonnummer worden aangeleverd wat 1 jaar geldig blijft.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 04 dec 2012, 20:15
door liegebeestig
Excuus, verkeerde knip/plak operatie.
Mijn vraag heb ik opnieuw geformuleerd in de post hierboven. Gaat over free accounts met telefoonnr als startaanbod.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 05 dec 2012, 12:05
door Svanto.net
Ja hoor, deze actie is nog steeds lopende. Er zal dus inderdaad een gratis telefoonnummer worden aangeleverd wat 1 jaar geldig blijft.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 05 dec 2012, 12:30
door liegebeestig
OK. Ik heb gisteren een login aangevraagd, maar wacht nu nog op een wachtwoord.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 05 dec 2012, 12:47
door Tim.Bracquez
@Svanto.net: Kan je even bij bestelling een mailtje sturen met daarin de melding dat het account nog aangemaakt moet worden? Was even verwarrend.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 05 dec 2012, 14:40
door Svanto.net
Dit is inmiddels al toegevoegd aan de confirmatie email, bedankt voor de feedback.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 05 dec 2012, 14:51
door Splitter
Er lijkt me nog wel een beetje werk aan de winkel wat betreft vertalingen.
Ik zie in de nederlandse bestelprocedure vaak engels terugkomen, niet dat het mij stoort,
maar netjes is het natuurlijk ook niet. (zelfs de bestelbevestiging geeft je in het nederlands de prijs, dan in het engels 'pay by', en dan ipv bevestig krijg je de knop 'submit order'.)

Verder zie ik ook niet gelijk de mogelijkheid om van de site te wisselen van taal,
maar enkel via url? (/en vervangen door /nl)


Edit: bij het bevestigingsmailtje krijg je de optie je paswoord te wijzigen.
echter een paar opmerkingen:

- het "je bent ingelogd als .... klik hier om je wachtwoord te wijzigen" zinnetje staat nogal op een onlogische plaats vind ik (ik moet eerst scrollen)
- als je dan vervolgens een nieuw wachtwoord wil ingeven, moet je eerst het oude, dat je toch zelf hebt gekozen, ingeven.
dan snap ik de logica niet goed van een nieuw paswoord te willen laten instellen?

- Edit 2: als ik in de bevestigingsmail zie dat mijn "order number 128" is, en dat een klikbare link is,
verwacht ik dat ik hem ook kan volgen.
Echter krijg ik bij erop te klikken melding dat ik geen rechten heb tot die pagina?

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 05 dec 2012, 15:37
door Svanto.net
We zijn nog aan de vertalingen aan het werk, af en toe staat er inderdaad nog een Engelstalig woord tussen.

De keuze van taal hangt af van de browser instellingen. Heb je je browser in het Nederlands staan, zal de Nederlandstalige pagina te zien zijn.
Is je browser in het Engels, zal de Engelstalige site beschikbaar zijn.

We zullen een taalkeuze toevoegen zodat dit duidelijk te selecteren valt.

Voor wat betreft de bevestigingsmail, daar zullen we inderdaad de paswoord modificatie uit halen. Je kan dit even goed doen via www.svanto.net/user

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 05 apr 2013, 21:22
door honda4life
Sorry voor een oude topic terug te kicken maar ik denk dat het niet slecht om een gebruikerservaring te delen.

Ik was in eerste instantie op zoek naar een betaalbaar alternatief voor naar Frankrijk te bellen via Scarlet.
Vandaar besloten de optie internationaal bellen te testen bij Svanto.
Vermits deze nummer onder regionaal tarief valt in de daluren was dit zéér gunstig.
Het systeem van inloggen,... is vrij omslachtig, maar gelukkig kunnen wij Userbasers aardig onze plan trekken, voor iemand die minder vlot met de computer kan werken, is het vast een beetje lastiger.

Eerste gesprek, het doet wat het moet doen.
Al was ik niet helemaal tevreden over de gesprekskwaliteit, het geluid klonk nogal schel.
Vervolgens gekeken wat het gesprek kostte, de bedragen werden dubbel gefactueerd :eek:
Tjah... eigenlijk nog niet gekloot voor dat bedrag, dus niet echt een prioriteit van gemaakt om hiervoor te mailen.
Tweede gesprek zelfde verhaal, de geluidskwaliteit was zeker aangenamer, maar nog steeds dubbel gefactureerd.
Hier een mailtje voor gestuurd zonder enige reactie :evil:

Nu: site lijkt dood :bang:

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 06 apr 2013, 15:11
door krisken
Hmm moet (tijdelijk) probleempje geweest zijn : hier werkt de site (proximus mobile)

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 05 dec 2014, 15:47
door bartvl1979
honda4life schreef: Vervolgens gekeken wat het gesprek kostte, de bedragen werden dubbel gefactueerd :eek:
Tjah... eigenlijk nog niet gekloot voor dat bedrag, dus niet echt een prioriteit van gemaakt om hiervoor te mailen.
Tweede gesprek zelfde verhaal, de geluidskwaliteit was zeker aangenamer, maar nog steeds dubbel gefactureerd.
Hier een mailtje voor gestuurd zonder enige reactie :evil:
Ook hier negatieve ervaring. Afspraken worden niet nagekomen.

Bij aanvang van het contract met Svanto een tarief afgesproken voor gesprekken vast & mobiel nationaal, maand na maand werden deze echter verkeerd gefactureerd.(duurder tarief van toepassing) Uiteindelijk sluiten ze je zelfs af als blijkt dat je niet betaalt omdat hun factuur foutief is opgesteld, en dat zonder enige vorm van waarschuwing. Cowboys als je 't mij vraagt.

Bijkomend waren er ook regelmatig problemen met hun SIP trunk, zeer onstabiel en regelmatig problemen.

Blij dat we er weg zijn nu.

Re: Nieuwe VoIP operator Svanto ?

Geplaatst: 25 jul 2015, 17:20
door satsurfer
https://www.svanto.net/

zijn ze veranderd van naam/overgenomen?

http://www.intellinet.be/

precies niet meer op particulieren gericht?

goedkoop ook niet
http://www.intellinet.be/producten-dien ... brid-voip/