Aanvraag vdsl duurt lang

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

het is niet enkel vdsl..... zo was er in februari iemand wiens netline afgesloten werd bij dommel omdat ze zelf een kleine betalingsachterstand had. Dat kan bij iedereen gebeuren door eigen fout of een fout van derden. Nog geen week later alles betaald inclusief de heractivatie kosten, in mei nog niet opnieuw aangesloten en uiteindelijk verhuist naar scarlet waar ze enkele dagen later op internet met telefonie aangesloten zat.

Dommel is/was een goeie provider zolang je geen problemen hebt of een aanpassing nodig hebt. Ze hebben intussen door deze zaken al heel wat klanten verloren en er gaan er nog wel een heel deel volgen. Helaas zijn er mensen nog altijd hardleers ook al waarschuw je ze.

ow ja.... netline (of voormalig homeconnect en niet homeline) is identiek hetzelfde product als homeconnect. Merkte wel minder problemen met de fritzbox dan met de siemens.... dus vermoedelijk waren de problemen te wijten aan de hardware.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

bobsys1 schreef:Man toch. Het gaat niet over 1 posting. Het barst hier van de postings van mensen die maanden lang wachten bij Dommel terwijl je van andere providers helemaal geen postings ziet over dergelijk waanzinnige wachttijden. Er is intussen zelfs een Facebook group opgericht waar enkele tientallen mensen zich gegroepeerd hebben met de bedoeling gezamelijk klacht in te dienen.


Een facebook groep met 20 leden ...... :eek:

bobsys1 schreef:En a propos, je wilde toch een link. Deze geeft u zelfs cijfers die niet afkomstig zijn van "een Dommel medewerker" maar van Graydon. Daar kun je zelf zien wat ik hier vroeger schreef over midden 2010 en waar je ook niks van geloofde. Maar goed ik zie je nog best in staat om ook Graydon niet te geloven.

viewtopic.php?f=57&t=29074&p=374183&hilit=graydon#p374183


Een user met 6 berichten laat een plaatje zien dat zogezegd van Schedom NV is. Spijtig genoeg zit er op het plaatje geen enkele verwijzing dat het zo is. Als je naar de site van Graydon gaat dan moet je 72,6 euro betalen om het handelsrapport te kunnen lezen. Een waardeloos linkje dus.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Toch een paar feiten op een rij:

1) De aansluitingen bij Dommel laten op zich wachten. Getuige de ervaringen van de mensen hier.
Oorzaak ? Onbekend (maar komt waarschijnlijk doordat Dommel Belgacom niet op tijd betaalt of op pad stuurt).


Assumpsion is the mother of all f***

2) Dommel blijft achter met zijn investeringen. Begin 2010 hebben ze mij (toen ik nog een HomeConnect klant was bij hen) beloofd dat ze met Speedline begin 2010 (later midden 2010) gingen uitkomen. Ondertussen zijn we al midden 2011 en er is nog steeds geen sprake van een SpeedLine (= VDSL + VOIP telefonie) product. Hoe komt dit ? Waarom blijven die investeringen uit ? En waarom maakt Dommel dit wijs aan zijn klanten (houd ze aan het lijntje). Oorzaak onbekend, maar ik vermoed dat dit ook met geldproblemen te maken heeft. Waarom blijven die investeringen anders uit ? Iedere andere ISP biedt ondertussen al bijna meer dan 2 jaar VDSL met VOIP aan (Scarlet, EdpNet, Belgacom, etc). Maar bij Dommel blijft dit dus uit.


Het klopt dat speedline keer op keer uitgesteld is. De reden volgens Dommel: we wachten op de goedkeuring van telecomregulator BIPT. Ze hopen dat ze in september 2011 kunnen starten maar ze vrezen dat het januari 2012 gaat worden.

Toch even melden dat Belgacom het nog slechter doet. Daar kun je als particulier geen VOIP product kopen. Edpnet biedt het al 1,5 jaar aan. Die achterstand is iets te groot naar mijn goesting. Maar ik kan wel begrijpen dat ze na hun miserie met het homeconnect product, een tijdje wilde afwachten.

3) Dommel zijn VDSL product (SpeedConnect) is pokke duur. Voor wat je er maar voor in de plaats krijgt. Immers moet je de kost van je vaste lijn hier nog bijrekenen. Je bent goedkoper bij elke andere ISP af. Dommel prijs zichzelf hier volledig uit de markt. Waarom ? Waarom blijft die prijs zo hoog ? Wederom. Waarschijnlijk omdat ze financieel in slechte papieren zitten. En zoveel mogelijk geld voor hun product willen krijgen. Ze kunnen hun prijs waarschijnlijk niet meer verlagen (ook al zouden ze wel willen)


Hun speedconnect is niet "pokke duur". Zeker niet als je de gratis newsserver gebruikt en jaarlijks betaald.

4) Dommel biedt sinds eind vorig jaar ferme kortingen aan, als je hen jaarlijks betaalt. Ik vind dit maar een raar iets (is overigens één van de redenen dat ik ben weggegaan). Het lijkt wel alsof ze dringend nood hebben aan geld (cashflow).


Belgacom heeft in het verleden ook klanten gratis maanden/cadeau's gegeven. Je zat daarna wel vast voor een jaar. Dommel doet hetzelfde en maakt er een jaarlijkse actie van.

5) In de jaarrekeningen kun je zien dat Dommel redelijk wat schulden heeft. Toen ik met mijn klacht naar testaankoop belde, vertelde die man me ook (aan de telefoon) dat Dommel financieel in slechte papieren zit. Pure feiten (cijfers) hebben we niet. Maar waar rook is, komt meestal ook vuur tevoorschijn...


Dommel heeft schulden, zoals veel bedrijven trouwens. Geen probleem als je die kan afbetalen. Een tijdje geleden was hier een draad waar ze over dommel paniekvoetbal aan het spelen waren. Kon het niet laten om mee te doen. We kunnen ook eens andere bedrijven bekijken merkte ik op. Bv. Telenet, die hebben geen schuldenberg, maar een gigantische schuldenberg. Die lenen zelfs geld bij om hun dividenden zo hoog mogelijk te houden. Mensen betalen daar ook jaarlijks hun analoog abonnement, op voorhand! Telenet is een zeepbel die elk moment kan ontploffen. Weg waarde aandelen, weg geld van het jaarlijkse analoog abonnement. Laten we allemaal naar Belgacom gaan, dan gaat Telenet zeker failliet. De draad was na een tijdje weg, de reden weet ik niet.
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

bf62 schreef: Een facebook groep met 20 leden ......


Jij had het over 1 klacht. Dit zijn er al 20 en is dus alvast 2.000 procent méér.

bobsys1 schreef:Een user met 6 berichten laat een plaatje zien dat zogezegd van Schedom NV is


Wat baten kaars en bril.......
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Jij had het over 1 klacht. Dit zijn er al 20 en is dus alvast 2.000 procent méér.


Ik heb nergens gezegd dat er maar 1 klacht was over lange wachttijden.


Wat baten kaars en bril.......


Ik vraag gewoon een deftige link/bewijs van betalingsproblemen van dommel naar belgacom. Ik heb echt geen kaars en bril nodig om goed te zien. Mijn ogen zijn perfect in orde.

Maar ik kan er natuurlijk overzien. Zijn er nog mensen die op de onderstaande link kunnen zien dat het over dommel gaat?

download/file.php?id=4009
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

bf62,

Ik begrijp je argumentatie. Maar kan niet akkoord gaan met het volgende:

1. Als klanten betalen voor een omschakeling naar VDSL. Dan dient Dommel deze aansluiting asap in orde te brengen. Ondertussen de klant laten verder betalen, maar geen product opleveren is niet netjes.

2. Akkoord dat Dommel voor VDSL + VOIP liever nog eventjes de kat uit de boom wilt kijken. Alle begrip voor. Maar maak dan de klanten niet wijs dat ze binnenkort naar dit product kunnen overschakelen. Mij hebben ze zo een jaar aan het lijntje gehouden. En ondertussen maar doorbetalen, voor een product die zijn prijs/kwaliteit niet meer waard is. 50 euro in de maand betalen voor ADSL snelheid (6 Mbps) en VOIP abonnement is niet meer van deze tijd. Ik ben er eind 2010 weggegaan. En toen waren ze nog klanten aan het 'wijs' maken, dat die SpeedLine binnen een goede maand zeker op de markt zou komen. Ondertussen zijn we al midden 2011. En jij spreekt nu van januari 2012. Dit alles valt toch niet meer goed te praten (vind ik zelf).

3. Als je jaarlijks wilt betalen, valt de prijs mee. Maar ik vind dit een risico, plus ook een ongezonde werkwijze. Je betaalt toch ook geen jaar je electriciteit, water of gas vooruit. Meeste betalingen gebeuren maandelijks of 2 maandelijks. Daarnaast betaal ik niet graag voor iets (zeker geen jaar vooruit!) voor een dienst die nog niet opgeleverd is. Ik had graag hun vaste lijn raw copper jaarlijks betaald (met korting). Was dit ook van plan. Maar dat was helaas niet mogelijk. Ik moest alles jaarlijks betalen (raw copper + speedconnect) of niets jaarlijks betalen. Toen heb ik definitief afgehaakt. En heb er nog geen seconde spijt van. Ik betaal nog steeds 50 euro, maar krijg nu veel meer waard voor mijn geld. 25 Mpbs, onbeperkt downloaden, raw copper inbegrepen. Met gratis modem, activatie en korting van 20 euro/maand (gedurende de eerste 5 maanden).

Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

1. Als klanten betalen voor een omschakeling naar VDSL. Dan dient Dommel deze aansluiting asap in orde te brengen. Ondertussen de klant laten verder betalen, maar geen product opleveren is niet netjes.


De maanden die je betaalt zonder dat de dienst actief is krijg je terug. Maar je hebt gelijk, sinds het ontstaan van dommel hebben ze deze werkwijze. Die werkwijze is verkeerd tenzij je binnen de maand de dienst kunt leveren.

2. Akkoord dat Dommel voor VDSL + VOIP liever nog eventjes de kat uit de boom wilt kijken. Alle begrip voor. Maar maak dan de klanten niet wijs dat ze binnenkort naar dit product kunnen overschakelen. Mij hebben ze zo een jaar aan het lijntje gehouden. En ondertussen maar doorbetalen, voor een product die zijn prijs/kwaliteit niet meer waard is. 50 euro in de maand betalen voor ADSL snelheid (6 Mbps) en VOIP abonnement is niet meer van deze tijd. Ik ben er eind 2010 weggegaan. En toen waren ze nog klanten aan het 'wijs' maken, dat die SpeedLine binnen een goede maand zeker op de markt zou komen. Ondertussen zijn we al midden 2011. En jij spreekt nu van januari 2012. Dit alles valt toch niet meer goed te praten (vind ik zelf).


Ik denk niet dat ze je met opzet aan het lijntje hielden. Je hebt gelijk dat je niet blijft wachten. Dommel smijt zijn eigen ruiten in als ze speedline blijven uitstellen. Maar hun netline is buiten de lagere snelheid een goed product.


3. Als je jaarlijks wilt betalen, valt de prijs mee. Maar ik vind dit een risico, plus ook een ongezonde werkwijze. Je betaalt toch ook geen jaar je electriciteit, water of gas vooruit. Meeste betalingen gebeuren maandelijks of 2 maandelijks. Daarnaast betaal ik niet graag voor iets (zeker geen jaar vooruit!) voor een dienst die nog niet opgeleverd is. Ik had graag hun vaste lijn raw copper jaarlijks betaald (met korting). Was dit ook van plan. Maar dat was helaas niet mogelijk. Ik moest alles jaarlijks betalen (raw copper + speedconnect) of niets jaarlijks betalen. Toen heb ik definitief afgehaakt. En heb er nog geen seconde spijt van. Ik betaal nog steeds 50 euro, maar krijg nu veel meer waard voor mijn geld. 25 Mpbs, onbeperkt downloaden, raw copper inbegrepen. Met gratis modem, activatie en korting van 20 euro/maand (gedurende de eerste 5 maanden).


Ben van mening dat dommel werk moet maken van speedline en in 2012 moeten ze speedline aanvullen met belgacom tv. Hopelijk slagen ze snel in die uitdaging. Ondertussen zijn er inderdaad betere alternatieven. Dommel moet wakker worden.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

ik begrijp dit dommel bashen ook niet goed.
dezelfde verhalen kan je lezen over telenet of belgacom of edpnet of scarlet ...
ik ben bij ongeveer alle providers geweest (uitgezonderd Belgacom)
allen waren goed en bij allen waren er problemen die opgelost werden

Nu ben ik bij dommel en ik heb nog nooit zoveel snelheid en extra's gehad tegen zo een lage prijs .
ik zou direct willen voor vijf jaar tekenen als ze dat aanboden

ik lach me elke keer een breuk als er ene post dat em maandelijks +200 euro naar telenet overschrijft

Lang leve de kleine providers en als er iest niet goed is ...
elke dag meermaals bellen, wedden dat het na een week ok is
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

"elke dag meermaals bellen, wedden dat het na een week ok is"

Bij andere providers wel, niet bij Dommel...
Laatst gewijzigd door ldw op 21 jul 2011, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Mijn problemen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon toen mijn bbox2 voor de deur stond :wink:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

PumbaaH schreef:Dommel is/was een goeie provider zolang je geen problemen hebt of een aanpassing nodig hebt. Ze hebben intussen door deze zaken al heel wat klanten verloren en er gaan er nog wel een heel deel volgen. Helaas zijn er mensen nog altijd hardleers ook al waarschuw je ze.


Hier ben ik het helemaal mee eens. Als je zelf nog geen problemen gehad hebt, lijkt dat "dommel bashen" wat overbodig. Maar ik verzeker je: eens er iets misgaat, raakt het nooit meer opgelost en kan je enkel nog overstappen naar een andere provider. Teveel betaald geld zie je niet meer terug.

En die incompetentie kom je enkel bij Dommel tegen, elke andere provider heeft een veel betere klantendienst.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

En die incompetentie kom je enkel bij Dommel tegen, elke andere provider heeft een veel betere klantendienst.


Je baseert deze uitspraak op een onafhankelijk onderzoek over klantendiensten? Of heb je alle berichten van dit forum gelezen van alle providers en tot het besluit gekomen dat het buiten dommel allemaal rozengeur en maneschijn is? Of ben je ervaringsdeskundige die elk jaar een andere provider neemt, constant problemen heeft en constant naar de klantendienst moet bellen van elke provider?
Persoonlijk heb ik de perfecte provider/klantendienst nog niet tegengekomen. Persoonlijk heb ik de meeste miserie meegemaakt met scarlet. Maar op basis van mijn persoonlijke ervaring zal ik nooit zeggen dat scarlet incompetent is.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

De competentie moet worden afgemeten aan een vooropgestelde standaard. Hiervoor is geen vergelijk met andere helpdesks nodig.
Nu wie stelt die standaard op? Ergens is het ook dan altijd een beetje subjectief maar goed.

Dat dommel erg tegenvalt wat de support betreft kan ik uit eigen ondervinding van meespreken, ja ook voor mij zijn ze incompetent.
Dat het overal elders beter is kan je inderdaad niet zomaar weten :) Geen problemen = geen helpdesk nodig.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Dat het overal elders beter is kan je inderdaad niet zomaar weten :) Geen problemen = geen helpdesk nodig.


Dit was inderdaad de essentie van mijn vorige reply. Mensen veranderen dagelijks van provider vanwege de prijs maar ook door problemen die niet of niet goed worden opgelost. Je hoopt dat het ergens anders beter is, maar dikwijls is dat afhankelijk van verschillende factoren. Ik zoek meestal naar de beste prijs/kwaliteit. Als dommel of eender welke provider iets doet dat me niet aanstaat dan spaar ik ze niet. Volgens mij is het belangrijk dat niemand zich laat doen. Op die manier dwingen we de providers om een betere dienstverlening te geven. Maar op dit forum zijn er mensen die in hun kritiek er los overgaan. Hun frustratie is zo groot, of hun eigen kunnen i.v.m. kunnen omgaan met frustratie is zo klein, dat ze zich verlagen tot uitspraken die niets bijdragen tot het verbeteren van die zelfde dienstverlening.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Jammer genoeg heeft Dommel zijn resultatenrekening van 2010 nog altijd niet neergelegd bij de NBB. Die van 2009 zag er niet al te rooskleurig uit, die van 2010 zou een indicatie kunnen geven of het al beter gaat.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
snarie
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 mar 2003, 19:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Ik ben jaren klant geweest bij Dommel. Vorig jaar vroeg ik een aanpassing van het abonnement. Keurig 35 euro betaald voor de aanpassing. Zes maand later was de aanpassing nog niet gebeurd (ondanks regelmatig aandringen). Dan maar het abonnement opgezegd. Nooit het geld terug gezien. Met zo'n firma doe ik geen zaken (solvabel of niet). Ik kan iedereen alleen maar waarschuwen voor dit onbetrouwbaar bedrijf. Laat U niet verleiden!. 'k Denk dat ze hier zelfs een mol (bf62) uitgestuurd hebben....
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Ik ben jaren klant geweest bij Dommel. Vorig jaar vroeg ik een aanpassing van het abonnement. Keurig 35 euro betaald voor de aanpassing. Zes maand later was de aanpassing nog niet gebeurd (ondanks regelmatig aandringen). Dan maar het abonnement opgezegd. Nooit het geld terug gezien. Met zo'n firma doe ik geen zaken (solvabel of niet). Ik kan iedereen alleen maar waarschuwen voor dit onbetrouwbaar bedrijf. Laat U niet verleiden!. 'k Denk dat ze hier zelfs een mol (bf62) uitgestuurd hebben....


Heb hier zelfs bewijs dat ik een "mol" ben.

viewtopic.php?f=57&t=26704&p=334143#p334143

Maak anders nog een accountje meer aan, kan je nog meer onzin spammen.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Goztow schreef:Jammer genoeg heeft Dommel zijn resultatenrekening van 2010 nog altijd niet neergelegd bij de NBB.

Ach, voor veel ondernemingen geldt hetzelfde.
Formeel moet deze per 30 juli ingediend zijn maar daar zijn weer uitzonderingen op te bedingen.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Allereerst het is zeker niet mijn bedoeling om hier problemen van anderen te gaan minimaliseren. Maar dat de lijnen van belgacom zijn en de nieuwe en/of aanpassingen aan de aansluitingen dus door belgacom moet gebeuren is en blijft een ongezonde situatie. Uit eigen ervaring weet ik dat belgacom 2 afspraken (die ik rechtreeks met belgacomtechnieker had gemaakt) niet heeft nagekomen, totaal buiten de wil van dommel om dus. En omdat ik bij belgacom klantendienst niet geholpen werd (reden waarom technieker niet kwam?) moest alles via dommel helpdesk wat overigens toen nog (een paar jaar gelden) geen probleem was. Ik vraag me af of al die zever ook zo zou zijn als ik een produkt van bgc (digitv ofzo) zelf zou genomen hebben. Dringend alle lijnen dus in een apart bedrijf steken los van bgc.

Ik zeg ook niet dat de problemen te herleiden zijn tot bovenstaande.. Waarschijnlijk zal bij dommel ook t' een en ander in 't honderd lopen .. maar bovenstaande is 1 van mijn ervaringen.
Bijna een jaar geleden cityconnect aangevraagd en 1 keer helpdesk moeten bellen (meteen na aansluiting omdat ik maar een paar mbit sync had) dit hebben ze correct opgelost in een paar dagen tijd. Na hun promo overgestapt op jaarlijkse betalingscyclus en voor mij is het de ideale provider. Aanvaardbare adsl2+, geen limiet en 22€ per maand inclusief bellen naar vaste lijnen via voip.Betere deal is er niet te vinden.

Hopelijk wordt het landschap nog eens hertekend als de kabel opengesmeten wordt. Last but not least... providers zoals dommel en edpnet base en vroeger scarlet (waarom zijn ze anders opgekocht?) houden de 2 groten 'iets of wat' wakker. Zonder hen zouden belachelijke termen als 'vrij downloaden' zelfs nog niet bestaan.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
tjoolder
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jan 2009, 12:56

Bestelling gedaan in december 2010. :-D
Factuur voor mutatie ADSL naar VDSL2 betaald in februari 2011.
Modem ontvangen eind februari 2011. :banana: (had er toen nog goede hoop op dat omschakeling vlot zou verlopen :oops: )
Sinds eind maart elke 14 dagen een nieuwe case geopend bij Dommel (zowel via CRM als telefonisch), waarop telkens hetzelfde antwoord kwam : we schakelen u zo snel mogelijk om. :nono:

En ....... vandaag overgezet :beerchug:

Hopelijk verander ik nooit meer van abonnement......
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Misschien beter van provider dan van abo?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Goztow schreef:Misschien beter van provider dan van abo?
Inderdaad, meer dan dat kan je niet tsjoolden bij Dommel! :roll:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
tjoolder
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jan 2009, 12:56

Pfff, lijdensweg is nog niet ten einde.
Heb vandaag reeds 2 x bericht gehad dat mijn lijn geactiveerd wordt op 31/08 en dat ik aanwezig moet zijn.
Ze snappen daar zo te zien nog niet dat dit gisteren al gebeurd is.....
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”