Pagina 2 van 2

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 18 maa 2011, 00:11
door splinterbyte
Het rare is wel dat ze personeel zoeken met een opvallende link op de frontpage "JOIN OUR TEAM":
http://lianka.schedom-europe.net/vacatures/index/vacatures-bij-dommel-com.html schreef:dommel.com :: vacatures
:: helpdeskmedewerker administratie / sales
:: helpdeskmedewerker administratie / boekhouding
:: helpdeskmedewerker technical support
:: helpdeskmedewerker administratie / sales
....
Welk bedrijf zoekt er nu volk als ze financiele problemen hebben?
Ofwel is het maar schijn...

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 18 maa 2011, 08:10
door Goztow
Hoelang staan die er al op? Misschien vergeten af te halen?

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 18 maa 2011, 09:03
door on4bam
SplinterByte schreef: Welk bedrijf zoekt er nu volk als ze financiele problemen hebben?
Ofwel is het maar schijn...
Ik herinner mij een thread (ondertussen verwijderd) van een ex-werkneemster die de gang van zaken bij Dommel hier uit de doeken deed (ik moet dat nog als PDF hebben liggen ergens :wink: )

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 18 maa 2011, 09:06
door orkidea
on4bam schreef:
SplinterByte schreef: Welk bedrijf zoekt er nu volk als ze financiele problemen hebben?
Ofwel is het maar schijn...
Ik herinner mij een thread (ondertussen verwijderd) van een ex-werkneemster die de gang van zaken bij Dommel hier uit de doeken deed (ik moet dat nog als PDF hebben liggen ergens :wink: )
Ik toon zeer veel interesse voor deze PDF! :banana:

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 18 maa 2011, 09:16
door kaise1
Die rode Join our team link op de frontpage heel recent dacht ik...(op news is de melding al van 10-11_2010)

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 18 maa 2011, 10:06
door beont
Het kan ook zijn dat er een aantal mensen hun ontslag gegeven hebben, en dat ze gewoon nieuw volk aan het zoeken zijn.

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 18 maa 2011, 11:48
door Stormlord
Misschien zijn er een aantal werknemers die de bui al zien hangen en het zinkende schip aan het verlaten zijn.

Ik kan alleen zeggen dat ze mijn opzeg correct hebben behandeld tot nu toe.
Aangetekende brief gestuurd, daags nadien netjes een antwoord via mail gekregen dat ze de opzeg hebben ontvangen en ze het betreuren dat ik hen verlaat temeer daar er binnenkort nieuwe promoties voor reeds bestaande klanten zouden aankomen.

Administratief is het bij Dommel altijd wel wat een probleem geweest (op technisch vlak viel het aantal problemen wel mee), maar ik moet zeggen dat ze me daar wel aangenaam hebben verrast deze keer ...

Nu nog afwachten tot ze de service correct blijven leveren tot eind april ;)

Mocht het toch zover komen:
overname klanten en infra via e.v.t. curator (als het zover komt) is misschien een goed idee voor EDPNet (als zij dat financieel en qua infrastructuur aankunnen tenminste), zij hebben alleszins soortgelijke formules en zijn momenteel het betere alternatief geworden.

Tenzij Dommel zich serieus herpakt ziet het er alleszins niet rooskleurig uit.

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 18 maa 2011, 13:12
door on4bam
orkidea schreef: Ik toon zeer veel interesse voor deze PDF! :banana:
Dat kan ik mij voorstellen :wink:

Vermits ik niet meer met dezelfde PC werk staat die file op 1 van de HD's die uit de oude PC gesloopt zijn. Mits ik de tijd heb wil ik wel eens zoeken. 't zal niet voor direct zijn.

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 21 maa 2011, 02:30
door the_philosophist
on4bam schreef:
SplinterByte schreef: Welk bedrijf zoekt er nu volk als ze financiele problemen hebben?
Ofwel is het maar schijn...
Ik herinner mij een thread (ondertussen verwijderd) van een ex-werkneemster die de gang van zaken bij Dommel hier uit de doeken deed (ik moet dat nog als PDF hebben liggen ergens :wink: )
Zou je zou vriendelijk willen zijn om mij die door te mailen. Ik PM u mijn mail adres.


@ alle ontevreden klanten die al maanden zonder internet zitten maar wel al hele tijd aan het betalen zijn. Ik heb jullie normaal al allemaal via PB aangesproken maar hierbij toch nogmaals de link naar de facebook groep die ik heb opgericht met het doel onze krachten te bundelen tegen deze praktijken, hopelijk vinden we een manier om ons geld terug te krijgen. Of op zijn minst wat gehoor te vinden.
http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 4571799594

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 21 maa 2011, 08:47
door beont
Ik heb intussen de volgende reactie gehad ivm betaling dat reeds loopt, maar dat ik nog geen internet heb:

Op het moment dat deze in orde is kan u best even opnieuw contact met ons opnemen dan wordt de vervaldatum van de factuur opgeschoven.

Re: nieuwe klant bij dommel en al 2 maand geen internet !

Geplaatst: 21 maa 2011, 14:27
door fieus
Uit Graydon haalde ik volgende informatie over het betalingsgedrag van Schedom nv. Zoals je kan zien was er in Q2/2010 een aantal betalingsprobleem, maar dit heeft zich gestabiliseerd naar het jaareinde toe. Ook nu doen ze hun betalingen terug beter (maar onder het sectorgemiddelde).
Ikzelf heb ook een verhuis van een raw copper aangevraagd en ga me bevragen bij Belgacom of deze reeds al aangevraagd is door Dommel.