Ik ben nu sinds 21 april 2012 al aan het proberen om slechts 1 verdieping omhoog te verhuizen heb nog steeds internet door middel van lange telefoonkabel door heel de gang natuurlijk is dit geen oplossing voor mijn nieuwe onderburen want die hebben hun internet ingang zelf ook nodig.
heb verscheidenen emails gestuurd.
"Ik verhuis een verdiep dus het adres waar het op staat is nog het zelfde maar de uitgang is een verdiep hoger.?Dus ik verwacht wel dat er enkele wijzegingen moeten gebeuren.alvast bedankt voor u tijd. En hopelijk tot gauw.
Mvg Gino Stiernet"
Waarop geantwoord word.
"Moet er enkel een aanpassing in het admin adres of
moet het installatie adres ook gewijzigd worden.
Alvast bedankt."
Ik snap niet goed wat er onduidelijk was aan mijn email maar heb het dan maar opnieuw gestuurd
maar iets uitgebreider
Dus..
Waarop ik terug heb op gereageerd
Geachte Dommel medewerker
Ik zou graag een verhuis aangeven.
Ik verhuis 1 verdiep hoger en zou dus ook mijn internet mee willen.
enkel weet ik niet zo goed wat jullie nodig hebben van informatie
Ik verhuis van Chrysantenstraat 136 bus 1
naar Chrysantenstraat 136 bus 2
Dus als ik hier wat hulp over krijg zodat ik snel en zonder al te veel internet loze dage kan komen te zitten zou ik een tevreden klant zijn.
alvast bedankt Vriendelijke groeten Gino
waarop de reply volgt van dommel
"Geachte,
U vindt de verhuisprocedure terug via
www.dommel.com >> ? / help >> veel gestelde vragen >> verhuizen:
Indien u een raw-copper, netline of cityline verbinding heeft bij dommel.com dient u
1 maand voor uw verhuis, een aanvraag te versturen naar
[email protected].
Vermeld het volledige aansluitingsadres.
Na ontvangst van de betaling van de kosten verbonden aan een verhuis,
starten we de verhuisprocedure op en krijgt u een activatiedatum van het nieuw adres.
De verhuiskost is 99 euro, gelieve hier ook een bevestiging van te sturen.
Indien dit niet duidelijk is, gelieve ons in reply uw situatie tot in detail te schetsen, zodat we u hiermee op de best mogelijk manier kunnen verderhelpen.
Dank u."
Blijkbaar waren mijn eerste 2 email's niet gedetailleerd genoeg.
Maar dus stuur ik hen vol goede moed opnieuw
"Beste Dommel medewerker,
Ik zou een verhuis willen aangeven.
Van:Chrysantenstraat 136
bus 1
2610 Wilrijk
Naar:Chrysantenstraat 136
Bus 2
2610 Wilrijk
Ik ben op de hoogte van de 99 euro kost die er aan is verbonden.
Dus zou graag alles zo snel en vlot mogelijk in orde willen krijgen.
Dus als er nog iets is dat in orde moet worden gebracht gelieve dit zo snel mogelijk te melden.
Alvast bedankt"
Mvg Gino Stiernet.
Ondertussen 24 mei 8 dagen sinds mijn laatste email
ik heb verder geen informatie meer ontvangen geen aanrekening voor de verhuis.
nog contact niets
mijn huisbaas zit te hijgen in mijn nek om de internetdraad dat door heel de gang hangt.
En ik begrijp ook zijn frustratie.
Nu als iemand weet hoe ik de verhuis procedures in gang kan trekken gelieve me dan dit te melden wat ik moet doen en wat ik moet door geven want ik
graak ten einde raad en wil niet naar rechter stappen zonder alles geprobeert te hebben.
Alvast bedankt om na mij te luisteren
en alvast bedankt voor de potentiele hulp.