FTD heeft ondertussen al een opvolger: spotnet
Voor de geïnteresseerden
Het downloaden doe je hier
Gent32m
FTD moet stoppen met usenet-verwijzingen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Yep, heel handig ook voor mensen die wat minder kennis hebben van usenet..(je kunt rechtsreeks downen met het prog, en heeft zelfs een soort repair/Extract functie inside naar ik vernomen heb...)
Ff het artikel van tweakers meegeven ivb ddos aanval op Brein
De website van Stichting Brein is offline gegaan na een ddos-aanval, heeft de stichting bekendgemaakt. Volgens Brein-directeur Tim Kuik begon de aanval kort nadat FTD zijn deuren sloot, maar de usenetcommunity ontkent betrokkenheid.
http://tweakers.net/nieuws/72941/websit ... pdate.html
Bron: tweakers.net
Ff het artikel van tweakers meegeven ivb ddos aanval op Brein
De website van Stichting Brein is offline gegaan na een ddos-aanval, heeft de stichting bekendgemaakt. Volgens Brein-directeur Tim Kuik begon de aanval kort nadat FTD zijn deuren sloot, maar de usenetcommunity ontkent betrokkenheid.
http://tweakers.net/nieuws/72941/websit ... pdate.html
Bron: tweakers.net
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Spotnet, geen ervaring met zo'n diensten . Blijkbaar werkt dat met een newsserver? Weet er iemand of je bij een BGC generation abonnement beroep kan doen op newsservers ? Indien niet inbegrepen, zijn er alternatieven zonder daarvoor te betalen ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Aan 2,5 euro per maand kun je al een abonnement nemen bij Lightningusenet.
Dat is toch geen geld.
P.S. Ik heb spotnet zelf eens uitgetest. Het is een leuk tooltje (en de handleiding beschrijft mooi het eerste gebruik). Je kan je eigen NZB downloader (bv AltBinz) aan het programma hangen. Wat ook handig is. Ofwel gebruik je de interne programma's.
Gent32m
Dat is toch geen geld.
P.S. Ik heb spotnet zelf eens uitgetest. Het is een leuk tooltje (en de handleiding beschrijft mooi het eerste gebruik). Je kan je eigen NZB downloader (bv AltBinz) aan het programma hangen. Wat ook handig is. Ofwel gebruik je de interne programma's.
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 37 keer
Spotnet heeft 1 groot nadeel: er is totaal geen moderatie. Ik vrees dan ook dat het binnen de kortste keren een speeltuin wordt voor trolls en dat het boordevol fake spots gaat staan.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
De maker heeft een systeem van handtekeningen ingebouwd die dit zou moeten tegenhouden.Electribe schreef:Spotnet heeft 1 groot nadeel: er is totaal geen moderatie. Ik vrees dan ook dat het binnen de kortste keren een speeltuin wordt voor trolls en dat het boordevol fake spots gaat staan.
Heb ik ergens gelezen op het internet.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Pro Member
Alles wat met het programma spotnet zelf is 'aangemeld', krijgt automatisch een geldige handtekening. En aangezien er geen login systeem is, kan men ook niemand bannen. Trolls kunnen dus rustig hun gangetje gaan, zowel door fake spots te plaatsen als door onzinnige reacties te plaatsen bij de spots.
-
- Pro Member
Het hoeft daarom niet altijd met slechte bedoelingen te zijn. Momenteel worden er al requests als spot aangemeld. Enkele honderdduizend leechers zitten nu op droog zaad en zullen alles proberen om toch maar terug hun 'stuff' te vinden. Zonder moderatie wordt dit binnen de kortste keren één grote chaos.
Er werden trouwens al spots geplaatst die beveiligd bleken met een wachtwoord, met daarbij een link naar één of andere spamsite om dit wachtwoord te achterhalen.
Het zal een kwestie worden van te weten wie de betrouwbare spotters zijn, en al de rest gewoon te negeren.
Er werden trouwens al spots geplaatst die beveiligd bleken met een wachtwoord, met daarbij een link naar één of andere spamsite om dit wachtwoord te achterhalen.
Het zal een kwestie worden van te weten wie de betrouwbare spotters zijn, en al de rest gewoon te negeren.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Precies of je had vroeger diezelfde zever niet met wachtwoorden.
Identiek dezelfde bestanden uploaden met wachtwoord (enja... daarom neem je soms beter de eerste/oudste post die je kan vinden)
Wat doen de zoekmachines... melden password required...
Wat doen die lafaards... paswoord archief nog eens zippen in gewoon archief...
De link eens intypen op google doet ook wonderen hoor
Identiek dezelfde bestanden uploaden met wachtwoord (enja... daarom neem je soms beter de eerste/oudste post die je kan vinden)
Wat doen de zoekmachines... melden password required...
Wat doen die lafaards... paswoord archief nog eens zippen in gewoon archief...
De link eens intypen op google doet ook wonderen hoor
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Dat is waar maar ben nog geen enkele site tegengekomen die zo gebruiksvriendelijk was als twilightnzb..... Bijna alle films met NL ondertiteling, ben ik nog niet tegengekomen .... Pm'en om mijn ongelijk te bewijzen mag altijd
Opus schreef:nochtans bestaan er duizenden andere mogelijkheden om aan nzb's te komen hoorfiestaboyke schreef:Wel spijtig dat die twilightnzb eruit is, was er zeer actief op Pfffff, nu heb ik binnenkort helemaal niets meer om m'n nzb's te vinden
-
- Pro Member
Het gaat ondertussen van kwaad naar erger met Spotnet/Spotlite. Meer en meer fake spots, virussen, trojans en spam. Om nog maar te zwijgen over de talrijke ordinaire scheldpartijen in de comments.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Geen idee wat spotnet kan, ik gebruik liever een zoekmachine.
Zag de oude ftd er ook ongeveer zo uit (met nzb knop) ? Ik vond het veel te lastig in gebruik.
http://nl-noob.nl/ftd/
Zag de oude ftd er ook ongeveer zo uit (met nzb knop) ? Ik vond het veel te lastig in gebruik.
http://nl-noob.nl/ftd/
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
De 'bekende ' teams posten nog steeds 'kwalitatieve ' films . Je moet alleen de namen weten te vinden .
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Of je dumpt ftp en gebruikt normale zoekmachines zoals nzbs.org of nzbmatrix.
Of beter nog, je gebruikt een private torrent tracker.
Of beter nog, je gebruikt een private torrent tracker.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
nzbs.org aanvaard momenteel geen nieuwe leden, spijtig genoeg
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Was te verwachten dat HD 4 You ook niet de dans zou ontspringen uit de kauwen van Brein...(gezien hun overduidelijke frontpagina)
Rip
Benieuwd wanneer de laaste 2 in mn favs een bezoekje krijgen...
(enfin usenet .eng content/releases verwijzingen zijn eig heel gemakkelijk te vinden op het net alleen wordt er momenteel wat minder vertaald, maar ivb spotnet dat is toch maar een bellaberde bedoening meer vergeleken met FTD geweest)
Rip
Benieuwd wanneer de laaste 2 in mn favs een bezoekje krijgen...
(enfin usenet .eng content/releases verwijzingen zijn eig heel gemakkelijk te vinden op het net alleen wordt er momenteel wat minder vertaald, maar ivb spotnet dat is toch maar een bellaberde bedoening meer vergeleken met FTD geweest)