Pagina 2 van 2
Re: Aangesloten 26/10, kan ik nog opzeggen?
Geplaatst: 03 dec 2010, 22:26
door ubremoved_539
B is ook wat impulsief geweest vrees ik.
1+2) Hoge prijs in combinatie met de in verhouding beperkte uploadsnelheid;
3+4) Behandeling door de technische dienst + benadering van 'ongelimiteerd' door Telenet;
Bovenstaande dingen weet je op voorhand mits een minimum aan informatie inwinnen (gewoon hier al en toe eens lezen).
Re: Aangesloten 26/10, kan ik nog opzeggen?
Geplaatst: 04 dec 2010, 10:55
door B
Ik heb vanmorgen nog even gebeld met de klantendienst van Scarlet, en daar hoorden ze het in Keulen donderen toen ik over het CID-nummer begon. Medewerker zei dat ie 't moest navragen (ik heb hem voor de zekerheid maar het nummer gegeven dat op de stekkerdoos plakt nu) en 'ze zouden mij terugbellen'. Ik ben benieuwd...
Een vraag voor de beter ingewijden: zit achter elke optie ook een andere dienst bij Scarlet? Vaak hebben die telefooncentrales gewoon X aantal opties maar komen die altijd bij dezelfde mensen terecht.
Re: Aangesloten 26/10, kan ik nog opzeggen?
Geplaatst: 06 dec 2010, 17:13
door aceke
kan je eventueel het adres geven in pm aan de hand van dit adres kunnen we (als het een apartement is) de lijn es doormeten
normaal bij laswerken gebeurt dit binnen de 2 weken met uitzondering tijdens het vriesweer en water overlast
Re: Aangesloten 26/10, kan ik nog opzeggen?
Geplaatst: 08 dec 2010, 18:57
door B
PM verstuurd, alvast bedantk voor de hulp

.
Scarlet blijft ondertussen Oost-Indisch doof over mijn vragen, maar ze hebben mij natuurlijk wel al een SMS gestuurd dat mijn 'abonnement in het gedrang komt' als ik niet snel betaal.
Re: Aangesloten 26/10, kan ik nog opzeggen?
Geplaatst: 08 dec 2010, 21:16
door mailracer
Heel dit voorval bewijst steeds weer dat belgacom het niet kan verdragen dat er andere providers over het netwerk van belgacom kunnen beschikken.