bctv - Belgacom TV downtime 29/11/2010

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Goztow schreef:Om eerlijk te zijn: Bellens is toch "politiek" benoemd? Dan mag hij de fratsen van die politiekers er ook wel bijnemen!

Maar quicky heeft hier geen bal over te zeggen, als ik mij niet vergis is het inge vervotte (?) die daarover bevoegd is.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ook van mijn kant uit : congrats aan de Belgacom tech's die deze storing vrij snel hebben verholpen. Routers die vastlopen (volgens eva) of glasvezelbreuk (staat ergens in een topic) : het maakt niet uit, het blijft een prestatie op zich. Het is en blijft in mijn ogen technologie en helaas deze kan ook falen!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Glasvezelbreuk zal het wel niet geweest zijn als je kijkt hoe snel het opgelost werd.

edit: Het kan natuurlijk wel een interne glasvezel (patchcable) geweest zijn.
Laatst gewijzigd door tomw op 30 nov 2010, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Mss wat sneeuw op de schotelantennes in Liedekerke :lol:
tommos
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 mei 2007, 08:33
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 156 keer

Goztow schreef:Om eerlijk te zijn: Bellens is toch "politiek" benoemd?

Yep, anders zou niemand hem moeten hebben :)
(heb het niet zo voor diene gast)
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Om eerlijk te zijn: Bellens is toch "politiek" benoemd? Dan mag hij de fratsen van die politiekers er ook wel bijnemen!

Politiek benoemd of benoemd door de politiek (verantwoordelijk minister) is niet helemaal het zelfde hé
Afbeelding
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

rowan schreef:Mss wat sneeuw op de schotelantennes in Liedekerke :lol:

Dat vroeg ik me ook al 'n tijdje af, waar belgacom BBC ea "downlinkt" voor op hun belgacomtv.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

tommos schreef:
Goztow schreef:Om eerlijk te zijn: Bellens is toch "politiek" benoemd?

Yep, anders zou niemand hem moeten hebben :)
(heb het niet zo voor diene gast)

Belgacom heeft het nochtans nog nooit zo goed gedaan dan onder Didier Bellens. De winsten blijven binnenstromen na de succesvolle IPO van belgacom, en daar mag de overheid heel dankbaar voor zijn.

Had die hollander van telenet bv CEO geweest van belgacom, dan zaten we nu nog te surfen aan 1.1Mbit omdat er dan geen investeringen meer zouden gebeuren in het netwerk (cfr telenet nu).
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Roygenz schreef:
rowan schreef:Mss wat sneeuw op de schotelantennes in Liedekerke :lol:

Dat vroeg ik me ook al 'n tijdje af, waar belgacom BBC ea "downlinkt" voor op hun belgacomtv.

http://maps.google.be/maps?f=q&source=s ... 9&t=h&z=18

In dat gebouwtje op het einde van die weg was vroeger een satellietprovider aanwezig (noemde eerst aramiska, maar is overgenomen door een ander bedrijf).

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

http://goo.gl/maps/QQvS

Deze locatie heeft al wat meer schotels staan. :)

Destijds ooit nog gaan afzien met de mama en papa toen het nog RTT was.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Trojan schreef:http://goo.gl/maps/QQvS

Deze locatie heeft al wat meer schotels staan. :)

Destijds ooit nog gaan afzien met de mama en papa toen het nog RTT was.

Inderdaad, ook vroeger daar 2/3 keer naartoe geweest, zelfs een satellietgesprek gevoerd dan. En ze hadden een goed restaurant aldaar (en een kleine camping :D)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik denk er morgen eens langs te gaan, ligt toch op weg naar luxemburg naar mijn klant.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Trojan schreef:Ik denk er morgen eens langs te gaan, ligt toch op weg naar luxemburg naar mijn klant.

Mja helaas kan je er niet meer binnen...staat groot hekken voor :(

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Nu staat er een melding in de infobalk met meer info over de storing.
Correcte communicatie 8)
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Trojan schreef:Belgacom heeft het nochtans nog nooit zo goed gedaan dan onder Didier Bellens.

Zijt ge daar zeker van ? Als je maar één CEO hebt meegemaakt is het natuurlijk van slag de beste (én de slechtste). De betreurde want veel te vroeg gestorven John Goossens had meer charisma in zijn pink dan Bellens over gans zijn lijf. En ik kan je verdomd zeggen dat Belgacom enorm gefloreerd heeft onder zijn leidersschap ! En kijk maar eens naar zijn carrière !

Bellens zijn achtergrond daarentegen is er eentje ala Joop Zoetemelk. Altijd in de schaduw gestaan van Albert Frère. Om het met de woorden van Nigel Farace t.o.v. Herman Van Rompuy te zeggen: "U heeft het charisma van een dweil en het uiterlijk van een bankbediende".
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Trojan schreef:Belgacom heeft het nochtans nog nooit zo goed gedaan dan onder Didier Bellens.

Die zit enkel te teren op de beslissingen van zijn voorganger...(heel het broadway en tv gebeuren is toen al besloten)
Echt visie toont hij niet, en inderdaad het charisma van een dweil
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik had zondagavond al last van af en toe haperig beeld, en dan maandagavond net na het begin van expeditie robinson was het volledig gedaan met de pret. hopelijk was dit een eenmalig probleem, was wel snel opgelost. ik heb nog dvb-t antenne maar daar kan ik kanaal 2 niet mee ontvangen, maar zondagavond herhaling expeditie robinson, dus het is nog net geen ramp :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

quistnix schreef:
Trojan schreef:Belgacom heeft het nochtans nog nooit zo goed gedaan dan onder Didier Bellens.

Zijt ge daar zeker van ? Als je maar één CEO hebt meegemaakt is het natuurlijk van slag de beste (én de slechtste). De betreurde want veel te vroeg gestorven John Goossens had meer charisma in zijn pink dan Bellens over gans zijn lijf. En ik kan je verdomd zeggen dat Belgacom enorm gefloreerd heeft onder zijn leidersschap ! En kijk maar eens naar zijn carrière !

Bellens zijn achtergrond daarentegen is er eentje ala Joop Zoetemelk. Altijd in de schaduw gestaan van Albert Frère. Om het met de woorden van Nigel Farace t.o.v. Herman Van Rompuy te zeggen: "U heeft het charisma van een dweil en het uiterlijk van een bankbediende".


ik heb ook goossens als baas gehad en nu bellens.

sorry maar De laatste jaren heeft belgcom enorme vooruitgang gemaakt, vooral in het aanbieden van zijn goede produkten en diensten zonder dat de prijzen stegen (geen rekening houden met indexaanpassingen). Ook voor het personeel is er veel verbeterd. Met oa opslag en betere en extra legale voordelen voor het personeel. En de jaren die ik onder Goossens heb gehad, was er veel minder sprake van.

Goossens mag dan in zijn pink meer charisme gehad hebben dan Bellens, onder Bellens is het pas beter gegaan. Onder Goossens bleef BGC terplaatse trappelen.

dit is mijn mening maar hoor....
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Zamba schreef:Ook voor het personeel is er veel verbeterd. Met oa opslag en betere en extra legale voordelen voor het personeel. En de jaren die ik onder Goossens heb gehad, was er veel minder sprake van.

Sorry, maar dat is appelen met peren vergelijken. In de tijd van Goossens zat Belgacom met veel te veel personeel. Dus is er het BEST programma geweest. Er viel in die situatie ten andere ook niet veel opslag te geven. En wat is er de laatste jaren gebeurd ? Overname van Telindus en Proximus. Door het feit dat zij veel betere extra legale voordelen én loon hadden hebben de vakbonden er alles aan gedaan om het verschil tussen de entiteiten zo goed als kon weg te werken. Daarom de maaltijdcheques, de GSM en internetvoordelen, etc. Maar dit wél ten koste van enige loonsverhoging, zie het CAO 2009 - 2010.

Ook is het zo dat Bellens gewoon de vruchten plukt waarvoor Goossens de basis heeft gelegd. Zo kan ik het ook, zeker weten !
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

krisken schreef:
Trojan schreef:Ik denk er morgen eens langs te gaan, ligt toch op weg naar luxemburg naar mijn klant.

Mja helaas kan je er niet meer binnen...staat groot hekken voor :(

Meh, vandaag dus langs gereden. Blijkt inderdaad dus afgesloten te zijn. De afdeling is overgekocht van belgacom en noemt nu Belgium Satelite Services. :(

http://www.bssteleport.com/belgium-sate ... vices.html

Tot zover dus mijn nostalgisch tripje voor vandaag.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Modbreak:
onnodige fullquote verwijderd. zie Forumregels
....
Trojan schreef:
krisken schreef:
Trojan schreef:Ik denk er morgen eens langs te gaan, ligt toch op weg naar luxemburg naar mijn klant.

Mja helaas kan je er niet meer binnen...staat groot hekken voor :(

Meh, vandaag dus langs gereden. Blijkt inderdaad dus afgesloten te zijn. De afdeling is overgekocht van belgacom en noemt nu Belgium Satelite Services. :(

http://www.bssteleport.com/belgium-sate ... vices.html

Tot zover dus mijn nostalgisch tripje voor vandaag.

ben daar ook ooit eens geweest, nette rondleiding gehad, satelliet telefoongesprek, enz., tussen de schotels buiten vroeg de gids of er nog vragen waren, was er toch ene bij met een prangende vraag: "met welke verf schilderde ge die schotels?" Gids met mond vol tanden, groep bekeek man een beetje..
Afbeelding
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Too bad, het enige wat iets of wat over communicatie ging en nog wat leerrijk was ook is verdwenen. Triest...
PS : liedekerke is precies ook van hun (http://www.bssteleport.com/teleport-services.html)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Trojan schreef:Meh, vandaag dus langs gereden. Blijkt inderdaad dus afgesloten te zijn. De afdeling is overgekocht van belgacom en noemt nu Belgium Satelite Services. :(

http://www.bssteleport.com/belgium-sate ... vices.html

Tot zover dus mijn nostalgisch tripje voor vandaag.

Ik heb nog een hele bende Indiërs cursus weten volgen bij Belgacom die ondertussen de boel onderhouden (maintenance, monitoring, repair, etc.)
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

quistnix schreef:
Zamba schreef:Ook voor het personeel is er veel verbeterd. Met oa opslag en betere en extra legale voordelen voor het personeel. En de jaren die ik onder Goossens heb gehad, was er veel minder sprake van.

Sorry, maar dat is appelen met peren vergelijken. In de tijd van Goossens zat Belgacom met veel te veel personeel. Dus is er het BEST programma geweest. Er viel in die situatie ten andere ook niet veel opslag te geven. En wat is er de laatste jaren gebeurd ? Overname van Telindus en Proximus. Door het feit dat zij veel betere extra legale voordelen én loon hadden hebben de vakbonden er alles aan gedaan om het verschil tussen de entiteiten zo goed als kon weg te werken. Daarom de maaltijdcheques, de GSM en internetvoordelen, etc. Maar dit wél ten koste van enige loonsverhoging, zie het CAO 2009 - 2010.

Ook is het zo dat Bellens gewoon de vruchten plukt waarvoor Goossens de basis heeft gelegd. Zo kan ik het ook, zeker weten !


en wie heeft er gezorgd voor de overname van Telindus en Proximus? Juist. Didier Bellens. Onder Goossens was dit niet snel gebeurd. Zeker weten.
Het personeel bij deze firma's had bepaalde extra-legale voordelen en het personeel bij Belgacom had bepaalde extra-legale voordelen en vermits alles 1 is geworden, werden deze op elkaar afgestemd, wat niet meer dan logisch is. Als medewerker van Belgacom heb je absoluut niet te klagen de laatste jaren.

En je zegt ten koste van een loonsverhoging. Is maaltijdcheques dan geen loonsverhoging. Is toch een gemiddelde van 110,00 € netto extra per maand. Is toch leuk meengenomen, of niet?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Misschien terug on topic gaan?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Zamba schreef:En je zegt ten koste van een loonsverhoging. Is maaltijdcheques dan geen loonsverhoging. Is toch een gemiddelde van 110,00 € netto extra per maand. Is toch leuk meengenomen, of niet?

't Is te zien hoeveel je er zelf moet van afstaan hé. Want er is altijd een persoonlijke bijdrage van die maaltijdcheques. Heb liever €110 in het handje dan in maaltijdcheques hoor :-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Om 110 € in je handje te hebben, moet de werkgever er wel ongeveer 330 uitgeven. Bij maaltijdcheques is dat helemaal niet het geval.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Klopt, daar mag je zelf aan bijsteken dan (minimum 1.09 euro per cheque). Ben je een dag ziek...geen maaltijdcheque hé. Bij halftijds contract...vergeet het ook maar (of neem de hoop misérie erbij). En last but not least : ja ik ken winkels waar ze deze niet aanvaarden daar ze niet snel genoeg uitbetaald worden. Maar dit punt is met de elektronische maaltijdcheque eigenlijk van tafel gezwierd...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Als je werkgever je die 7 € max per maand geeft in wedde, dan krijg je iets van (7 * 22) / 3 = 51 €. Met maaltijdcheques krijg je 7 * 22 - 1,09 * 22 = 130 €.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Als je werkgever je die 7 € max per maand geeft in wedde, dan krijg je iets van (7 * 22) / 3 = 51 €. Met maaltijdcheques krijg je 7 * 22 - 1,09 * 22 = 130 €.

€7 max? Tis minimum €1.09 per maaltijdcheque. Oftewel bijna 24 euro...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

Maaltijdcheques komt erop neer dat zowel werkgever als werknemer er op die moment winst aan doen. Werkgever moet er minder op betalen en werknemer krijgt meer idp dan loon.

Alleen is het wel nadelig voor oa pensioen, je loon is immers minder. En ook is het nadelig als je idd ziek bent of op verlof bent of het een feestdag is. Want op die momenten als je loon hoger is krijg je ook meer hé.

Wat is het beste? Op korte termijn als je geld nodig hebt die cheques, op lange termijn de loonsverhoging.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Goztow schreef:Misschien terug on topic gaan?

Wat valt er dan nog te zeggen over de Belgacom TV downtime 29/11/2010 ?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Niks, slotje.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”