Need 4 Speed HP

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Er is niks super aan dat spel, maar voor mij is het wel het beste sinds most wanted. Op zich hebben ze ook gewoon de succesformule van most wanted voor een stuk gewoon overgenomen. Ik mis wel heel wat dingen die most wanted wel had, onder andere starten met gewonere wagens, zelf meer "tuning" bepalen, etc. Ik speel het wel enkel in single player, multiplayer racegames zijn niet voor mij.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

EA maakt het zich wel gemakkelijk door altijd die oude spellen, maar opnieuw uit te brengen, echt uitmelken is dat.
Zo doen ze dat bij de sport series, alsook bij Command & Conquer, Need for Speed, etc.

Een paar dagen terug nog een filmpje gezien van Rebecca "Burger" Heineman waarin ze/hij dit ook aanhaalt.

[youtube]JBg6L4H7WdE[/youtube]

Btw de andere delen van het interview van Rebecca zijn ook interessant, dat noem ik nu nog eens echt een pionier in het vak.
Rebecca heeft ook meegewerkt aan de kinect van Microsoft.
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Goztow schreef:Er is niks super aan dat spel, maar voor mij is het wel het beste sinds most wanted. Op zich hebben ze ook gewoon de succesformule van most wanted voor een stuk gewoon overgenomen. Ik mis wel heel wat dingen die most wanted wel had, onder andere starten met gewonere wagens, zelf meer "tuning" bepalen, etc. Ik speel het wel enkel in single player, multiplayer racegames zijn niet voor mij.

², puur in de arcade-mindset vind ik het een prachtig spel: als ik me verveel zet ik het even op en rij een race zonder dat je je te hard moet concentreren zoals bij een sim.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Die blokjes komt door een gebrekkige Anti aliasing bij nvidia kaarten. Mensen met een ATI kaartje hebben hier nagenoeg geen last van.
Installeer de nieuwe drivers van nvidia. Ze zouden nu moete, gerelaesed zijn voor de hele set kaarten (niet enkel de 580 reeks) en je kan de instellingen in het spel overschrijven in de drivers setup van nvidia.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik heb ook geen last van de blokjes. Speel dit spel vol open men een GTX 580.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Games”