Pagina 2 van 2
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 08 sep 2010, 11:53
door SvenV
Goztow schreef:"Vele klanten vinden dat het te lang duurt om doorgeschakeld te worden naar de voicemail."
Bron????
Sorry, vergeten vermelden.
Bron is Intranet site van Proximus (Customer Service gedeelte)
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 08 apr 2014, 08:04
door 0486125002
Ik ben een petitie begonnen " voicemail JA / NEEN " met de bedoeling als men een nieuwe simkaart krijg dat de voicemail NIET automatisch avtief zou staan
http://www.petities24.com/signatures/vo ... a_of_neen/
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 08 apr 2014, 10:38
door krisken
Moh, één van de oude medewerkers van Wire-Less?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 08 apr 2014, 11:19
door MarkDM
Het verhaal die de auteur van de petitie aanhaalt klopt. Ik ken iemand die bij Wire-less was. Ik had vorig jaar voor hem zijn voicemail uitgeschakeld met een eenvoudige code, te vinden op hun website.
Wire-Less is ermee gestopt, die klant is automatisch overgezet op Base. Maar heeft ook automatisch terug zijn voicemail geactiveerd gezien. Vervelend.
Op de website van Base ook een code om alles uit te schakelen. Maar die werkt niet. Je moet eerst de klantendienst bellen om dat te activeren ! Dan kan je pas die code gebruiken. Een echte pesterij.
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 08 apr 2014, 11:48
door Goztow
Bij Proximus kan je het nu ook volledig automatisch uitschakelen via de toetsen bij het opbellen van de helpdesk. Dus zonder dat er een medewerker in tussen komt.
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 23 jan 2015, 09:13
door leohein
MarkDM schreef:...Op de website van Base ook een code om alles uit te schakelen. Maar die werkt niet. Je moet eerst de klantendienst bellen om dat te activeren ! Dan kan je pas die code gebruiken. Een echte pesterij.
Thanks. Was me al weken aan het afvragen waarom ik die voicemail niet uitkreeg bij BASE.
Nu eens gebeld, en ja hoor. Ze moeten dat eerst aanzetten dat je het mag uitschakelen. Daarna kan je zelf nog via #002# uitschakelen.
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 11 feb 2015, 14:22
door downset04
verdorie,
ben net overgestapt van 'generation connect' van proximus naar de nieuwe 'internet on mobile van' mobistar deze is goedkoper voor meer data en werkt beter op de plaatsen waar ik woon/werk
maar nu blijkt dat ik de voicemail niet kan uitzetten of zelf wijzigen
is hier ergens een oplossing voor? of moet ik opnieuw naar generation connect en men nummer weer overzetten?
de klantendienst zegt dat dit niet kan om technische redenen, dit gaat enkel bij abonnement.
de gsm codes voor het wijzigen of deactiveren van voicemail doen niks, ik kan zelf de tijd niet langer zetten.
wat een flauwekul, ik begrijp niet dat ze een klant zo moeten pesten zou dit echt zoveel geld opbrengen?
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 11 feb 2015, 16:44
door lirec
Bekend probleem idd dat mobi* prepaid klanten (als enige provider!) niet toelaat voicemail uit te schakelen. Het brengt mobistar zelf thans geen (direct) geld op: het is immers niet per definitie en klant van mobistar die jou belt en op je voicemail terecht komt.
Oplossing: geen klant blijven bij mobi*
offtopic: In mijn ervaring (enkele jaren terug) dan ook het meest arrogante telecom bedrijf dat er was inzake niet naleven promoties/eisen van vaak onterechte opzegvergoedingen/klantvriendelijkheid in het algemeen. Mogelijk is er al veel veranderd intussen (ze moeten wel met de nieuwe telecomwet en leegloop aan klanten, uitgezonderd de indirecte van telenet)
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 12 feb 2015, 18:22
door pauwelyn
Het levert hen wel direct geld op, ze krijgen immers een terminatie vergoeding voor elke oproep. Vandaar die onzinnige regel.
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 12 feb 2015, 19:04
door nickz
downset04 schreef:is hier ergens een oplossing voor? of moet ik opnieuw naar generation connect en men nummer weer overzetten?
de klantendienst zegt dat dit niet kan om technische redenen, dit gaat enkel bij abonnement.
de gsm codes voor het wijzigen of deactiveren van voicemail doen niks, ik kan zelf de tijd niet langer zetten.
Terugkeren naar Generation Connect is helaas niet mogelijk, dit tariefplan wordt niet meer gecommercialiseerd.
Zie
https://www.mobistar.be/nl/forum/hoe-ka ... tschakelen
"Indien deze code niet werkt, kan je best contact opnemen met onze klantendienst.
Deze dienst heeft de mogelijkheid om dit voor jou aan te passen
."
Dit doet me vermoeden dat het wel degelijk mogelijk is om die voicemail uitgeschakeld te krijgen via de klantendienst. Het zal alleen een kwestie zijn van de juiste persoon te pakken te krijgen...
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 12 feb 2015, 19:20
door downset04
pffffffff, dan zit ik vast met mobistar, ik zat dolgraag bij mobile vikings vroeger, maar base heeft kwasi geen dekking op men nieuwe werkplek, proximus heeft niets intressant zonder generation connect
ik heb reeds 2x geprobeerd via de mobistar klantendienst en via twitter, maar er is geen enkele mogelijkheid omdat het technisch niet kan volgens hen,
ik geloof er niks van.
ik ga een klacht invullen bij de ombudsdienst telecom, de mobistar website vermeld nergens dat je een antwoordapparaat krijgt laat staan dat je het niet kan afzetten
Re: Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...
Geplaatst: 12 feb 2015, 19:22
door Lord Utopia
Als je reeds jouw internet hebt bij Proximus, kan je Smart+ 25 voor 20 euro per maand hebben: 300 minuten, 2 GB, onbeperkt sms. FYI.