Re: Opzegging dxAdsl: aangetekende brief wordt niet afgehaald
Geplaatst: 06 sep 2010, 20:02
@liger: jij hebt naar de support gestuurd, bedoel je daarmee Harelbeke?
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=25802
[email protected]driesve schreef:@liger: jij hebt naar de support gestuurd, bedoel je daarmee Harelbeke?
Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar heb gereageerd dat de datum van mijn aangetekend schrijven wel de officiële opzegdatum is, vermits ik de procedure uit hun algemene voorwaarden gevolgd heb, maar dat het mijn fout niet is dat het adres op de website verkeerd is. Ze hebben dit aanvaard en het bedrag van het abonnement tussen de 2 datums terugbetaald.liger schreef:Heb dan bevestiging van pozeg teruggekregen (van scarlet) met datum van schrijven via mail (logisch aangezien brief is teruggekomen)
Vandaag (08/10/2010) de volgende mail ontvangendxADSL
Scarlet Belgium NV
Belgicastraat 5
1930 Zaventem
Ondertussen domiciliëring stopgezet, want heb al betaald tot 31/10/2010, in theorie moet ik die 9 dagen terugkrijgen, maar daar vrees ik voor en ga ik ook niet proberen.Geachte Full Telecom - Retention,
Klantennummer: SPB33xxx
Betreft: opzegging Full ADSL/Academic Broadband ADSL
Geachte mevrouw/heer ,
We hebben uw aanvraag voor de beëindiging van uw Full ADSL of Academic Broadband ADSL-abonnement behandeld.
Uw abonnement wordt stopgezet op 22/10/2010. Gelieve rekening te houden met de minimum contractduur en met 1 maand vooropzeg, zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden.
Met vriendelijke groeten,
Full Telecom & Academic Broadband Klantendienst