Pagina 2 van 2
Re: Bye bye Scarlet
Geplaatst: 10 maa 2010, 11:12
door proximusboyke
Dit is toch geen probleem !
Er zijn hier mensen genoeg die erover klagen.
Dus als je toch de stap neemt is het op eigen risico zou ik zo zeggen !
En als je wilt weggaan bel naar scarlet en zeggen dat ge kosteloos wilt opzeggen wegens het niet nakomen van afspraken en als ze niet willen de ombudsdienst inschakelen dit heb ik jaar geleden ook moeten doen.
Re: Bye bye Scarlet
Geplaatst: 10 maa 2010, 17:26
door AnD
RL schreef:Ik zit sinds die verhoging van de snelheid op Scarlet One op 19 megabit. Als ik een snelheid van 1,2 of 3 megabit had zoals jullie, dan zou ik toch overwegen om over te stappen hoor. Desnoods naar Telenet...
Door mijn huidige situatie is dit niet mogelijk om over te stappen naar telenet.
Re: Bye bye Scarlet - EVEN EEN UPDATE
Geplaatst: 05 feb 2011, 20:34
door Nick
Ik ben uiteindelijk sinds een jaar overgestapt naar Belgacom en heb Scarlet gedumpt.
Eigenlijk vond ik dat spijtig want ik was tot voor die hele reeks miserie wel content van hun uptime enzo.
Ik heb eerlijk gezegd nog geen problemen gehad bij BGC, geen problemen met uptime, rekeningen,...
Heb al eens hun support afdeling moeten bellen voor een vraagje en ik was snel binnen en kreeg een deftig antwoord.
Momenteel dus geen negatieve opmerkingen.
En ik hoop dat dat ook zo blijft!!!
Re: Bye bye Scarlet
Geplaatst: 06 feb 2011, 11:33
door solid-killer
Volgens mij is dit zo weer een typisch geval waar je van hier naar dar loopt en dat het probleem maar niet opgelost geraakt.
Heb ook zo iets voorgehad met mijn GSM (koop nooit een gsm in een BGC center !!!! ).
Ik zou je aanraden om een lijvige klachtenbrief (al dan niet aangetekend) te versturen naar scarlet. Steek er desnoods als bijlage een printout van de uren die je naar scarlet hebt gebeld met de kosten erbij. En ik hoop dat je toch dat je hiervoor een deftige vergoeding krijgt.