Die zever geloof je zelf toch niet.Lord Utopia schreef:Kan ik bevestigen. Momenteel is al 74% van de bevolking aansluitbaar. Hollebollegijs zei inderdaad voor 2011 dat iedereen aansluitbaar zou moeten zijn.
Belgacom zit namelijk ver voor op schema.
VDSL2 beschikbaarheid
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Toch is het zoketter schreef:Die zever geloof je zelf toch niet.Lord Utopia schreef:Kan ik bevestigen. Momenteel is al 74% van de bevolking aansluitbaar. Hollebollegijs zei inderdaad voor 2011 dat iedereen aansluitbaar zou moeten zijn.

Straf, volgens het kaartje hier op userbase zit ik net tussen 4 ROP's, max 1km van mijn huis vermoed ik... toch zegt de site van EDPnet dat ik geen VDSL2 kan nemen
Pfffff kunnen ze da vuil telenet monopolie niet gewoon doorbreken zodat ik rustig verder op de kabel kan blijven zonder last te hebben van telenet en zonder te moeten wachten op Belgacom???

Pfffff kunnen ze da vuil telenet monopolie niet gewoon doorbreken zodat ik rustig verder op de kabel kan blijven zonder last te hebben van telenet en zonder te moeten wachten op Belgacom???
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Niet zo, tegen eind 2010 is de dekking rond de 77 %. Iedereen aansluitbaar voor 2011 is dus dikke bullshit.olitox schreef:Toch is het zoketter schreef:Die zever geloof je zelf toch niet.Lord Utopia schreef:Kan ik bevestigen. Momenteel is al 74% van de bevolking aansluitbaar. Hollebollegijs zei inderdaad voor 2011 dat iedereen aansluitbaar zou moeten zijn.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Wie zegt dat dat ROP's zijn op het kaartje ? Volgens mij zijn dat gewoon de oude kasten... maar zeker niet allemaal ROP's.coiken schreef:Straf, volgens het kaartje hier op userbase zit ik net tussen 4 ROP's, max 1km van mijn huis vermoed ik... toch zegt de site van EDPnet dat ik geen VDSL2 kan nemen![]()
![]()
![]()
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Contacteer:
en die oude kasten gaan ze allemaal moeten vervangen door ROP's?r2504 schreef:Wie zegt dat dat ROP's zijn op het kaartje ? Volgens mij zijn dat gewoon de oude kasten... maar zeker niet allemaal ROP's.coiken schreef:Straf, volgens het kaartje hier op userbase zit ik net tussen 4 ROP's, max 1km van mijn huis vermoed ik... toch zegt de site van EDPnet dat ik geen VDSL2 kan nemen![]()
![]()
![]()
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Op de kaart zijn, zoals r2504 al zegt, de rop's niet aangegeven maar wel gemakkelijk te herkennen omdat naast de oude kast een nieuwe is bijgeplaatst.Buster schreef:en die oude kasten gaan ze allemaal moeten vervangen door ROP's?
zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... qp#p181569
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Contacteer:
jammer, zoals ik al dacht staat hier enkel nog maar de oude kast..zal nog wel een paar jaar duren voor vdsl2 hier ook beschikbaar isLimburg schreef:Op de kaart zijn, zoals r2504 al zegt, de rop's niet aangegeven maar wel gemakkelijk te herkennen omdat naast de oude kast een nieuwe is bijgeplaatst.Buster schreef:en die oude kasten gaan ze allemaal moeten vervangen door ROP's?
zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... qp#p181569