VDSL2 beschikbaarheid

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Lord Utopia schreef:Kan ik bevestigen. Momenteel is al 74% van de bevolking aansluitbaar. Hollebollegijs zei inderdaad voor 2011 dat iedereen aansluitbaar zou moeten zijn.

Belgacom zit namelijk ver voor op schema.
Die zever geloof je zelf toch niet.
olitox
Member
Member

ketter schreef:
Lord Utopia schreef:Kan ik bevestigen. Momenteel is al 74% van de bevolking aansluitbaar. Hollebollegijs zei inderdaad voor 2011 dat iedereen aansluitbaar zou moeten zijn.

Toch is het zo ;-)
coiken
Member
Member

Straf, volgens het kaartje hier op userbase zit ik net tussen 4 ROP's, max 1km van mijn huis vermoed ik... toch zegt de site van EDPnet dat ik geen VDSL2 kan nemen :bang: :bang: :bang:

Pfffff kunnen ze da vuil telenet monopolie niet gewoon doorbreken zodat ik rustig verder op de kabel kan blijven zonder last te hebben van telenet en zonder te moeten wachten op Belgacom???
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

olitox schreef:
ketter schreef:

Toch is het zo ;-)
Niet zo, tegen eind 2010 is de dekking rond de 77 %. Iedereen aansluitbaar voor 2011 is dus dikke bullshit.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

coiken schreef:Straf, volgens het kaartje hier op userbase zit ik net tussen 4 ROP's, max 1km van mijn huis vermoed ik... toch zegt de site van EDPnet dat ik geen VDSL2 kan nemen :bang: :bang: :bang:
Wie zegt dat dat ROP's zijn op het kaartje ? Volgens mij zijn dat gewoon de oude kasten... maar zeker niet allemaal ROP's.
Buster
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
coiken schreef:Straf, volgens het kaartje hier op userbase zit ik net tussen 4 ROP's, max 1km van mijn huis vermoed ik... toch zegt de site van EDPnet dat ik geen VDSL2 kan nemen :bang: :bang: :bang:
Wie zegt dat dat ROP's zijn op het kaartje ? Volgens mij zijn dat gewoon de oude kasten... maar zeker niet allemaal ROP's.
en die oude kasten gaan ze allemaal moeten vervangen door ROP's?
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Buster schreef:en die oude kasten gaan ze allemaal moeten vervangen door ROP's?
Op de kaart zijn, zoals r2504 al zegt, de rop's niet aangegeven maar wel gemakkelijk te herkennen omdat naast de oude kast een nieuwe is bijgeplaatst.
zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... qp#p181569
Buster
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Contacteer:

Limburg schreef:
Buster schreef:en die oude kasten gaan ze allemaal moeten vervangen door ROP's?
Op de kaart zijn, zoals r2504 al zegt, de rop's niet aangegeven maar wel gemakkelijk te herkennen omdat naast de oude kast een nieuwe is bijgeplaatst.
zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... qp#p181569
jammer, zoals ik al dacht staat hier enkel nog maar de oude kast..zal nog wel een paar jaar duren voor vdsl2 hier ook beschikbaar is :-(
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”