1. SSW
In de email die je van WeePee gekregen hebt, met als titel "account gegevens" staat:
Account Nr: xxxxx
Wachtwoord voor webtoegang: yyyy
SUP Username: 3299°°°°°°°°°°°
SIP Password: zzzzzzzzzz
SIP Server: sswX.brussels.weepee.org
Dat is de server die WeePee voor u in gedachten had, maar je kan ook een ander cijfer gebruiken.
2. Nummers
Telephone number: dat is het nummer dat bij uitgaande oproepen gebruikt zal worden.
Als je niets invult, zal degene die jij opbelt geen caller ID krijgen.
Het zal dus iets in de stijl zijn van 3221234567 als uw telefoonnummer +32 2 123 45 67 is
Auth user name: dat is de username die je van WeePee gekregen hebt, iets in de stijl van 32
99°°°°°°
Auth password: dat is het paswoord dat je gekregen hebt voor SIP (zzzzzzz in de email, zie hierboven)
3. Bbox2 + VOIP
Ik heb mijn VOIP ingegeven in een Siemens N300 (die standaard bij een C610IP zit). Hier op het forum gaat het verhaal, ik heb dus zelf niet geprobeerd, dat de bbox2 en VOIP niet zo vlot samen gaan.
3. Line i
Ik heb zelf ook een inkomende lijn, dat is WeePee, bv bij u Line0.
Maar de uitgaande tarieven (als jij naar iemand belt) zijn niet zo fenomenaal. Vandaar dat je ook Line1 en Line2 hebt, om andere providers in te stellen voor eventueel inkomende dan wel uitgaande oproepen.
Hier op het forum zal je wel vaker FreeVOIPDeal zien verschijnen, omdat je bij hen
- 120 freedays krijgt (gratis bellen op vaste lijnen, ook niet-Belgische vaste lijnen)
- een halve eurocent per minuut belt naar Belgische GSMs
- na de freedays aan 1 eurocent per minuut belt naar Belgische vaste lijnen
Kortom, scherpe tarieven
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
4. Gigaset
Als je een Siemens Gigaset VOIP koopt, kan je volledig gratis bellen tussen Siemens Gigaset VOIP telefoon bezitters.
Zelf getest en het werkt perfect
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.