Dommel verkoopt 2-dehands VDSL modems!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

sardonis schreef:BGC staat wel degelijk voor Belgacom. Het zijn echt 2dehands modems man.
Ik zei dan ook dat ik de beschuldigingen voorlopig in de koelkast plaats...

Want het kunnen ook gewoon nieuwe Belgacom-modems zijn. Dat ze nieuw uit de doos van bij Sagem komen is natuurlijk onmogelijk, daar ze inderdaad eerst de firmware aanpassen bij Belgacom/Dommel. Maar daarvoor zijn het nog niet per definitie refurbs.

Soit, ik wacht even het antwoord van Dommel af. Jullie kunnen ondertussen alvast een weddenschap organiseren van hoe lang dat gaat duren en hoe "to the point" het antwoord zal zijn.
ooh. shiny.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ho ho, diegene die op "binnen de paar uur" hadden ingezet hebben gewonnen... :mrgreen:
Geachte,

De "barsten in de behuizing" waar u het over heeft, zijn perfect symetrisch en dus eigen aan het ontwerp.
De boxen die wij versturen aan klanten zijn dus IN GEEN GEVAL tweedehands!

Indien er issues zijn met het werken van uw modem, neemt u best contact op met onze technische dienst. Zij helpen u hier graag mee verder.
Tja, daar ik verder geen bewijzen heb: case closed. Op de vraag over de uitgeschakelde diensten natuurlijk geen antwoord, maar ik vermoed ergens dat Dommel hier niet al te veel kan aan verhelpen (BGC firmware?).
ooh. shiny.
Klant
Plus Member
Plus Member

xenne schreef:eigenlijk wel vreemd dat het nog niemand opgevallen was dat het tweedehandse toestellen zijn dat ze opsturen

tussen haakjes, dit staat er op de site

switch to speedconnect is possible

it is possible to switch your account to a speedconnect account, please choose the desired account-type below and click on submit. please note that this is an irreversable proces and cannot be undone. the cost for this migration is 25.00 euro (promo).
the activation of the migration cannot be cancelled once requested. the one-time charge is non-refundable once initiated.
!!! a new sagem vdsl2 modem is needed and will be charged 139.00 euro !!!
Best screenshot van nemen. Dommel lijkt me goed in staat om dat even aan te passen en dan te beweren dat het toch altijd duidelijk op de site stond. Als je geen bewijs hebt dat het er niet duidelijk op stond, heb je geen poot meer om op te staan. In welke mate een screenshot bewijsmateriaal is, is een andere zaak. Daar kan ik me niet over uitspreken.
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

cloink schreef:
sardonis schreef:BGC staat wel degelijk voor Belgacom. Het zijn echt 2dehands modems man.
Ik zei dan ook dat ik de beschuldigingen voorlopig in de koelkast plaats...

Want het kunnen ook gewoon nieuwe Belgacom-modems zijn. Dat ze nieuw uit de doos van bij Sagem komen is natuurlijk onmogelijk, daar ze inderdaad eerst de firmware aanpassen bij Belgacom/Dommel. Maar daarvoor zijn het nog niet per definitie refurbs.

Soit, ik wacht even het antwoord van Dommel af. Jullie kunnen ondertussen alvast een weddenschap organiseren van hoe lang dat gaat duren en hoe "to the point" het antwoord zal zijn.
Dit type modems werd niet meer gebruikt bij Belgacom vanaf een bepaald moment.
Toen zijn alle Sagems (die nog nieuw in doos waren) teruggebracht.
Alle kapotte modems gaan naar de fabrikant, niet naar andere isp's.
Die krasjes waar je het over hebt, zie je op bijna allemaal. :wink:

Den technieker die bij den TS over de vloer is geweest heeft een beke uit zen nek zitten lullen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”