Zelfs de hollanders kijken dus live naar ons.
En hier in Vlaanderen zit ik dan naar de radio te luisteren.Opus schreef:nu live op de sat met nederlands commentaar op Sport 1.2 via C+ NL
Bedankt voor de tip.Opus schreef:nu live op de sat met nederlands commentaar op Sport 1.2 via C+ NL
http://www.iraqgoals.net/game420.htmldriesve schreef:En hier in Vlaanderen zit ik dan naar de radio te luisteren.Opus schreef:nu live op de sat met nederlands commentaar op Sport 1.2 via C+ NL
Geen stream gevonden die werkt en BeTV heb ik niet (zelfs geen digitaal).
Pure nostalgie inderdaad.meon schreef:Toch fijn eh, zo vrijmaking van de markt
Vroeger, toen 90% via de kabel keek waren gewoon alle zenders beschikbaar + Filmnet. Toen was er geen discussie van deze betaalzender heeft uitzendrechten maar is niet op dit netwerk en alle mogelijke combinaties van tegenwoordig. Toen was het: ofwel is het op tv en kan iedereen het zien, ofwel was het er gewoon helemaal niet en moest ge maar naar Radio 2 luisteren.
xenne schreef: http://www.iraqgoals.net/game420.html
refreshen werkt blijkbaarWe've reached the maximum number of streams for your country. To ensure 100% access to all Justin.tv video, please purchase a premium account.
De enige bedoeling van die "vrijmaking" is dan ook dat de provider meer kan verdienen, en dat je als klant een hele hoop beperkingen krijgt.TomG schreef:Pure nostalgie inderdaad.meon schreef:Toch fijn eh, zo vrijmaking van de markt
Vroeger, toen 90% via de kabel keek waren gewoon alle zenders beschikbaar + Filmnet. Toen was er geen discussie van deze betaalzender heeft uitzendrechten maar is niet op dit netwerk en alle mogelijke combinaties van tegenwoordig. Toen was het: ofwel is het op tv en kan iedereen het zien, ofwel was het er gewoon helemaal niet en moest ge maar naar Radio 2 luisteren.
Met een VHS recorder van 10.000 Bef erbij was je toen al goed gesettled. Waaw en dan nog in Nicam stereo, later PAL+. Waar is de tijd. Ik kan soms moeilijk geloven dat vooruitgang ècht vooruitgang is.
Geen abonnementen, propretaire hardware (modems, decoders,...) of andere afzetterij.