Chiptuning
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
- Bedankt: 49 keer
reclame maken en/of verkopen is dat toegelaten hier dan op userbase ??
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
@Opus,
In principe niet, maar na 2 pagina's gedoogbeleid én het feit dat jij ZELF mee hebt gediscussieerd is het nu zeer hypocriet om de thread hierom te sluiten.
We kunnen echter wel vragen om de verwijzingen zoals (" ik doe het voor ... EUR") een beetje te minderen !
Grtz,
Sasuke
In principe niet, maar na 2 pagina's gedoogbeleid én het feit dat jij ZELF mee hebt gediscussieerd is het nu zeer hypocriet om de thread hierom te sluiten.
We kunnen echter wel vragen om de verwijzingen zoals (" ik doe het voor ... EUR") een beetje te minderen !
Grtz,
Sasuke
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
Wat ik hiermee bedoel is dat, stel dat je na enkele maanden failliet zij als startend "bedrijf" of tijdsgebrek of eenders wat, en ik heb dan 300€ betaald en kan niet meer bij jou terecht... (Mijn originele gegevens staan wel bij jullie hé)Dafke schreef:en wat bedoel je hiermee?GunSmoke007 schreef:stel dat ik later moet teruggaan en die van jou "300€" bestaat niet meer dan ben ik alles kwijt, terwijl die "grotere" bedrijfjes wel meer zekerheid bieden op dat gebied.
hey ik verplicht niemand é![]()
Ik zeg enkel dat wij dezelfde apparatuur hebben en zeker beschikken over de juiste know how, maar tegen een degelijkere prijs.
We zijn ook nog maar 2 maand bezig, dus zo gek zijn die 80 auto's niet
Dat bedoel ik hiermee

(En ik weet dat ge gaat zeggen, jama elk bedrijf kan failliet gaan, das was, maar bij kleinere net startende firma's is de kans wel groter)
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Zeker, begrijp ik ook maar langs de andere kant, wij doen dit maar in bijberoep.
Dus kosten hebben we nu niet, dus failliet gaan is redelijk ondenkbaar
Als je wil, krijg je zelfs je originele file mee naar huis hoor
Dus kosten hebben we nu niet, dus failliet gaan is redelijk ondenkbaar

Als je wil, krijg je zelfs je originele file mee naar huis hoor

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
Dafke schreef:
En je mag wel chiptunen, enkel moet je dan de nieuwe Kw's aangeven aan je verzekering, die dus ook naar boven zal gaan.
bullshit.
motortuning is nog steeds verboden, een gechipped is uw wagen niet meer conform met het gelijkvormigheidsattest en dus verboden op de openbare weg.
btw, t is btw meer dan duidelijk dat ge hier klanten probeert te ronselen

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
- Bedankt: 49 keer
Ok maar in het begin van de topic was het allemaal een beetje minder pusherig (als dat woord bestaat)Sasuke schreef:@Opus,
Grtz,
Sasuke
Nu lijkt het er enkel maar op of die hier klanten wil ronselen tegen elke prijs.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar