Pagina 2 van 2

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 05 feb 2009, 21:55
door Lord Utopia
Exact hetzelfde wat ik geschreven heb... maar natuurlijk bewerkt, met alle fouten vandien.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 05 feb 2009, 22:12
door verdickt
Voor 63€ per maand had ik toch graag een hogere upload gezien, die download heb ik niet echt nodig.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 05 feb 2009, 22:34
door dean3009
Ik kwam al nooit tegen de 100GB, was meer zo van 30GB en dan was het nog veel, en nu hebben we 200GB... Wel interessant, die ADSL2+ activatie, bij mij wel (nog) niet beschikbaar :(.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 05 feb 2009, 22:48
door liger
1. niemand vind het opvallend dat enkel dommel een prijs vraagt voor extra snelheid terwijl alle andere isp's gewoon maximum geven? (op adsl2+ als mogelijk)
2. Deze promo gaat weer voor veel frustraties zorgen wrs. Ten eerste het was al zo druk met bestaande klanten en problemen. Ten tweede hoe goed gaat gratis domein beheer verlopen als de betalende klanten al geen support krijgen? Ten derde die gratis 2 maanden. Gaan ze da weer verrekenen op zijn dommels?
3. In het algemeen is dit antuurlijk positief maar dommel maakt WEER zelfde fout. Meer mensen lokken terwijl er nog veel problemen onopgelost zijn + drukte op de helpdesk

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 06 feb 2009, 06:23
door tbscope
De verhoogde limiet is erg welkom.

De geweldig afbrekende berichtjes op dit forum niet.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 06 feb 2009, 09:20
door a3ke
Op risico van weer dommel voor te trekken maar soit

De beslissing omtrent voorgaande dat maak je niet zomaar op 1/2/3 eh , daar gaat tijd over , bij eenderd welke noemenswaardige firma

Neem wel serieus te ondervinden uit replys hier dat hun helpdesk veel vlotter werkt

Dat de technische problemen bij alle produkten nog niet optimaal zijn dat kan wel zijn

Ze hebben toch net op nieuws verteld dat IT medewerkers schaars zijn terug :angel:

En er mag , terrecht , op het grof van de snee gepraat worden over dommel (want de resports vliegen ons hier weer om de oren) , zolang het maar niet alleen bash bedoeld is en er ergens want opbouwend in te merken valt

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 06 feb 2009, 13:34
door Chanfan
Dit bericht komt net 2 weken te laat. Had al scarlet besteld. Mja had ook liever bij Dommel gebleven wegens geen probs met internetverbinding. Nu wacht ik op mijn Scarlet verbinding en Scarlet toch 5€ goedkoper dan mijn huidig netconnect.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 06 feb 2009, 20:03
door Radix
Mensen die willen overstappen van Netconnect naar Cityconnect plus kunnen enkel van de promotie (3mnd gratis) gebruiken als hun account opzeggen anders moet je nog extra activatie kosten betalen.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 06 feb 2009, 22:11
door a3ke
Radix schreef:Mensen die willen overstappen van Netconnect naar Cityconnect plus kunnen enkel van de promotie (3mnd gratis) gebruiken als hun account opzeggen anders moet je nog extra activatie kosten betalen.
En dit is bij elke ISP de werkwijze , niet enkel dommel

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 07 feb 2009, 05:46
door ceurrrix
a3ke schreef:
Radix schreef:Mensen die willen overstappen van Netconnect naar Cityconnect plus kunnen enkel van de promotie (3mnd gratis) gebruiken als hun account opzeggen anders moet je nog extra activatie kosten betalen.
En dit is bij elke ISP de werkwijze , niet enkel dommel
Juist,maar die andere isp's zetten er duidelijk bij dat je mag opzeggen zonder opzegvergoeding te moeten betalen.

Als hun automaat nog is,zoals een 8 tal maand geleden,zou ik er niet van verschieten,

dat hij een "cancelation fee" stuurt,die moet betaald zijn,alvorens de 3 maand + de activatie gratis gegeven worden.

Ik zou zeggen,probeer het en laat uw ervaringen weten

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 07 feb 2009, 10:32
door Genghis
a3ke schreef:
Radix schreef:Mensen die willen overstappen van Netconnect naar Cityconnect plus kunnen enkel van de promotie (3mnd gratis) gebruiken als hun account opzeggen anders moet je nog extra activatie kosten betalen.
En dit is bij elke ISP de werkwijze , niet enkel dommel
Ik kom percies van een andere planeet. Eigen ervaring leert mij namelijk dat om gebruik te kunnen maken van een nieuwe promotie
bij Telenet of Belgacom (als bestaande klant), het voldoet om een nieuwe OYO te ondertekenen, en er van opzeggen of extra activatiekosten geen sprake is. Bij welke ISP's is dat dan wel het geval mag ik vragen?

Anyway, ook ik moet mij achter de meute scharen die denkt dat dit een (mss laatste?) stunt is van dommel, om na de recentelijke leegloop, weer wat nieuwe, 'onwetende' klanten te ronselen. Ikzelf blijf liever bij een ISP waar ze een boekhouddienst hebben die wel weet wat een credit-nota is.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 07 feb 2009, 12:03
door gr4vity
Wat ik veel minder tof vind is dat ze de gratis backup-space bij netconnect plus afgeschaft hebben... Voorlopig heb ik het icoontje nog in het CRM staan, maar voor hoe lang nog :)?

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 07 feb 2009, 16:51
door Fireblade
Leuk voor 90% van de dommel klanten, maar die andere 10% die homeconnect hebben mogen weer eens teleurgesteld zijn. Terwijl de meeste fouten, als niet allemaal, toch wel in homeconnect zitten.

Modedit : foutje van eerder rechtgezet

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 08 feb 2009, 11:12
door silencer
Fireblade schreef:Leuk voor 90% van de dommel klanten, maar die andere 10% die homeconnect hebben mogen weer eens teleurgesteld zijn. Terwijl de meeste fouten, als niet allemaal, toch wel in homeconnect zitten.

Modedit : foutje van eerder rechtgezet
tjah, de homeconnecters kun je moeilijk nog iets geven wat ze al hebben (uitz. 12mbit).

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 08 feb 2009, 11:31
door Silence
Wel netjes, voor mij komt het nu te laat maar lijkt mij een leuk aanbod. Al lijkt het mij ook te maken te hebben met een logische evolutie en het feit dat ze langs alle kanten onder druk wat komen te staan. Bij mijn nieuwe provider heb ik FUP en ook 12Mbits (haal toch een nette > 1Mb/s op hitnews) tegen een "normale" prijs dus zo uitzonderlijk is het ook niet.
Leuk voor 90% van de dommel klanten, maar die andere 10% die homeconnect hebben mogen weer eens teleurgesteld zijn. Terwijl de meeste fouten, als niet allemaal, toch wel in homeconnect zitten.
Imho ik heb zo het gevoel dat de immense brakheid van die HC eigenlijk een enorme schaduw werpt over hun andere producten die eigenlijk best wel ok zijn en in het geval van cityconnect meer dan ok.

Mensen zijn terecht boos en dan heb je het logische gevolg dat je overspoelt wordt en de kwaliteit van dienstverlening in het algemeen daar gaat onder lijden.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 08 feb 2009, 15:16
door Jippe
tjah, de homeconnecters kun je moeilijk nog iets geven wat ze al hebben (uitz. 12mbit).
Het gaat om het principe: netconnecters krijgen méér, ook cityconnecters worden niet in de kou gelaten, maar homeconnecters worden gewoon vergeten. Netconnecters konden vanaf september een snelheidupgrade bestellen, alhoewel het de homeconnecters al beloofd werd vanaf 1 juli 2008. Daarna volgde heel wat valse beloftes: eind augustus, eind september, dan eind december 2008. En nu krijgen we dus weeral een valse belofte tegen eind eerste kwartaal, zal zoiets van eind april 2009 om dan te horen dat het tegen eind tweede kwartaal zal zijn, enz..., terwijl de netconnecters vanaf nu hun snelheidsupgrade kunnen aanvragen tegen een lagere prijs. Ik ben wel tevreden over homeconnect, maar het gaat me om het principe: waarom krijgen de homeconnecters hun, sedert 1 juli 2008, beloofde snelheidsupgrade niet en kunnen netconnecters die snelheidsupgrade wel aanvragen en krijgen? Is dus niet eerlijk van Dommel.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 08 feb 2009, 16:45
door liger
Jippe schreef:
tjah, de homeconnecters kun je moeilijk nog iets geven wat ze al hebben (uitz. 12mbit).
Het gaat om het principe: netconnecters krijgen méér, ook cityconnecters worden niet in de kou gelaten, maar homeconnecters worden gewoon vergeten. Netconnecters konden vanaf september een snelheidupgrade bestellen, alhoewel het de homeconnecters al beloofd werd vanaf 1 juli 2008. Daarna volgde heel wat valse beloftes: eind augustus, eind september, dan eind december 2008. En nu krijgen we dus weeral een valse belofte tegen eind eerste kwartaal, zal zoiets van eind april 2009 om dan te horen dat het tegen eind tweede kwartaal zal zijn, enz..., terwijl de netconnecters vanaf nu hun snelheidsupgrade kunnen aanvragen tegen een lagere prijs. Ik ben wel tevreden over homeconnect, maar het gaat me om het principe: waarom krijgen de homeconnecters hun, sedert 1 juli 2008, beloofde snelheidsupgrade niet en kunnen netconnecters die snelheidsupgrade wel aanvragen en krijgen? Is dus niet eerlijk van Dommel.
Is het nog niet duidelijk? Je kan moeilijk aanbood van HC verbeteren tenzij ze alles wat ze beloven gewoon beginnen waarmaken. Ze kunnen toch moeilijk zeggen "nu kunnen jullie 30 euro betalen en upgrade krijgen" terwijl het al in de abbo zit...
Trouwens dit lijkt zeer hard op poging om weer nieuwe klanten te lokken op welke manier dan ook

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 09 feb 2009, 01:10
door Fireblade
bwa, 30 euro wil ik er gerust aan geven ('t is wel praktisch voor bvb als je weinig tijd hebt), maar dan moeten ze wel hun homeconnect basisaanbod veranderen, want ze zijn al 7 maand aan het liegen. (Maar dat durven ze niet.. kans op een (potentiëel) klantenverlies zeker..)

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 09 feb 2009, 10:12
door Jippe
Is het nog niet duidelijk?
Wie zegt dat ik er 30 euro voor wil betalen? Het gaat me om het principe: waarom worden homeconnecters niet op hogere snelheid gezet terwijl de netconnecters, mits betaling, het wel kunnen krijgen? Hadden ze nu eerst de homeconnecters hun snelheid gegeven en dan pas de netconnecters de mogelijkheid aangeboden om hun snelheidupgrade aan te vragen, dan zou ik zeggen: Dommel is goed bezig! Dus wat ze nu nog aan homeconnecters kunnen geven is: de homeconnecters blij maken in plaats van in de kou te laten staan.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 09 feb 2009, 10:37
door liger
Jippe schreef:
Is het nog niet duidelijk?
Wie zegt dat ik er 30 euro voor wil betalen? Het gaat me om het principe: waarom worden homeconnecters niet op hogere snelheid gezet terwijl de netconnecters, mits betaling, het wel kunnen krijgen? Hadden ze nu eerst de homeconnecters hun snelheid gegeven en dan pas de netconnecters de mogelijkheid aangeboden om hun snelheidupgrade aan te vragen, dan zou ik zeggen: Dommel is goed bezig! Dus wat ze nu nog aan homeconnecters kunnen geven is: de homeconnecters blij maken in plaats van in de kou te laten staan.
overschakeling in centrale kost geld voor dommel. Ofwel is er geen geld ofwel geen wil om klanten te overschakelen. Ik vermoed tweede aangezien ze extra geld vragen voor adsl2+ overschakeling bij nieuwe klanten ook, daar waar alle andere providers je op hoogste profiel plaatsen van in het begin. Ze kunnen moeilijk als promotie iets geven wat er al lang moest gebeuren voor homeconnect klanten...

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 09 feb 2009, 14:09
door S|N
Kzit verdorie al meer dan een half jaar te proberen het boostpack te annuleren.

Met deze upgrade heeft het boostpack al helemaal geen nut meer.
Aangezien ik toch al +30 € heb betaald voor het boostpack dat ik al lang niet meer wil, zou Dommel wel een geste mogen doen. Als ik zo de tickets teruglees, zal ik er toch maar niet op hopen. :cry:

Mooi van hen, maar voor mij is dit meer een druppel op een hete plaat.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 10 feb 2009, 22:23
door Dennahz
Heb nu ook de upgrade naar ADSL2 aangevraagd, maar merk er tot op heden weinig van. Hoelang duurt het voor dat geactiveerd wordt? Of moet je eerst de factuur betalen of zo?

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 10 feb 2009, 23:00
door tw2007
Dennahz schreef:Heb nu ook de upgrade naar ADSL2 aangevraagd, maar merk er tot op heden weinig van. Hoelang duurt het voor dat geactiveerd wordt? Of moet je eerst de factuur betalen of zo?
Je krijgt eerst een pro-forma factuur voor het speedpack. Eens je die betaald hebt zal je van Dommel normaal een activatiedatum krijgen waarop de overschakeling door BGC zal uitgevoerd worden. Dan even je modem resetten en het zou in orde moeten zijn...

Tom

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 11 feb 2009, 07:23
door Dennahz
Ah, ik dacht dat het gewoon een kwestie was van een knopje omzetten bij Dommel van: ' nu mag hij sneller downloaden'.

Zal de factuur dan direct betalen. :) Thanks!

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 12 feb 2009, 22:55
door pietnoeck
met die aanpassingen zou ik willen mijn abbo downgraden van netconnect plus naar de gewone netconnect.
Ik heb reeds langer dan 1 jaar een abo dus geen cancelationfee.
Maar wat moet ik doen en zijn er kosten aan verbonden ?
En krijg ik dan een nieuw abo van één jaar aangesmeerd ?

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 13 feb 2009, 10:05
door a3ke
pietnoeck schreef:met die aanpassingen zou ik willen mijn abbo downgraden van netconnect plus naar de gewone netconnect.
Ik heb reeds langer dan 1 jaar een abo dus geen cancelationfee.
Maar wat moet ik doen en zijn er kosten aan verbonden ?
En krijg ik dan een nieuw abo van één jaar aangesmeerd ?
NORMAALGEZIEN gewoon bellen of mailen en het aanvragen

Je zal wel terug een jaar vasthangen dan , 9/10 gaan ze je ook terug contract opsturen jada jada jada .....

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 16 feb 2009, 18:32
door dietervanb
vergeet het hogere snelheid voor 30 euro.
Woon n de buurt van Leuven. Eerste poging :
an unknown error occured

we are sorry to inform you that an unknown error occured. please check back later.

2e poging :
activation of speedpack not possible

we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for your line

wanneer gaat dat eindelijk doorgaan ???

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 16 feb 2009, 18:34
door Lord Utopia
Als het nu niet bestelbaar is, gaat het ADSL2+-speedpack waarschijnlijk nooit beschikbaar zijn, tenzij Dommel zelf ADSL2+- installeert in jouw centrale. Indien jij een hogere snelheid wenst bij Dommel, ga je moeten wachten op VDSL2.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 16 feb 2009, 20:41
door a3ke
dietervanb schreef: Woon n de buurt van Leuven
Ik woon in de buurt van Brussel en Antwerpen (en daarmee lieg ik niet want woon er smak middenin)

Alleen is het 31 Km naar Antwerpen en 31 Km naar Brussel ....

Point being , tenzij ge een gemeente kunt voorleggen of eens gebeld hebt naar dommel zelf hierover kan je niet gaan tieren , :'boehoe voor mij gaat het niet , kijk , fout na fout ...."

Voor hetzelfde geld woon je ineen randgemeente ergens op den buiten en gaat BCG er zelfs geen VDSL leggen , laat staan hun DSLAM's opwaarderen naar ADSL2+ voor een paar man ...

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 16 feb 2009, 21:12
door Lord Utopia
a3ke schreef: Ik woon in de buurt van Brussel en Antwerpen (en daarmee lieg ik niet want woon er smak middenin)

Alleen is het 31 Km naar Antwerpen en 31 Km naar Brussel ....

Point being , tenzij ge een gemeente kunt voorleggen of eens gebeld hebt naar dommel zelf hierover kan je niet gaan tieren , :'boehoe voor mij gaat het niet , kijk , fout na fout ...."

Voor hetzelfde geld woon je ineen randgemeente ergens op den buiten en gaat BCG er zelfs geen VDSL leggen , laat staan hun DSLAM's opwaarderen naar ADSL2+ voor een paar man ...
Als Belgacom er geen VDSL2 gaat leggen, gaan ze wel fiber leggen...

in de draft van het BIPT staat dat tegen 2012 een aantal centrales zullen gesloten worden, tegelijk zal VDSL2 worden wat ADSL vandaag is. Dus het lijkt me maar dom om tegen 2012 amper 60 % dekking te hebben...

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 24 feb 2009, 11:42
door stenko
remaining in broadband: unlimited (NICE) :-D

ik ben nu al 2 jaar klant ben zeer tevreden over dommel :-D :!:

:beerchug:

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 24 feb 2009, 12:34
door a3ke
stenko schreef:remaining in broadband: unlimited (NICE) :-D

ik ben nu al 2 jaar klant ben zeer tevreden over dommel :-D :!:

:beerchug:
het mag idd ook gezegd worden

goede zaken worden veel verzwegen , vanzelfsprekend genomen

klachten en problemen worden altijd gemeld :)

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 24 feb 2009, 12:43
door Dennahz
De snelheidsverhoging is gister doorgevoerd. Met de nieuwsgroepen haalde ik gisteravond gemiddeld 980 kb/s. Soms pieken naar 1050kb/s... valt me niks tegen. :)

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 26 feb 2009, 22:35
door DjoeN
Ik haal makkelijk de 12Mbit, ik woon dan ook op amper 300m van de centrale :D
En de meeste mensen hier in het dorp hebben telenet, daar de enige computerwinkel in het dorp heftig telenet promoot \0/
Ik ben een erg tevreden dommel klant sinds ik midden vorig jaar overgestapt ben van skynet.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 16 maa 2009, 15:45
door rottekop
verdickt schreef:Voor 63€ per maand had ik toch graag een hogere upload gezien, die download heb ik niet echt nodig.
Idem hier!!!

Ik heb een ticket gestuurd naar de helpdesk en dezelfde dag nog kreeg ik antwoord dat dat niet mogelijk is.
Voor verdere vragen moest ik de helpdesk bellen... Na het bellen zou het wel mogelijk zijn of wat? :roll:

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 16 maa 2009, 16:29
door Lord Utopia
rottekop schreef: Ik heb een ticket gestuurd naar de helpdesk en dezelfde dag nog kreeg ik antwoord dat dat niet mogelijk is.
Voor verdere vragen moest ik de helpdesk bellen... Na het bellen zou het wel mogelijk zijn of wat? :roll:
Dat zeggen ze ook niet. Ze zeggen dat als je nog vragen hebt, je altijd mag bellen naar dommel.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 16 maa 2009, 22:18
door silencer
waar blijft vdsl2 toch? eerst aankondigen en dan volgt doodse stilte.

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 17 maa 2009, 04:20
door gr4vity
Toen ik 2 weken gelden belde en vroeg achter speedconnect reageerde ze; speedconnect? wat is dat?

Re: Dommel verhoogt maandelijkse volume en verlaagt prijzen

Geplaatst: 21 maa 2009, 10:06
door silencer
gr4vity schreef:Toen ik 2 weken gelden belde en vroeg achter speedconnect reageerde ze; speedconnect? wat is dat?
wie had je toen aan de lijn?, met mn dg834 DGTeam Rev. 0849 is mijn verbinding toch redelijk stabiel(maar hoe zal het zijn in de komende winterperiode?).