Nieuwsgroepen werken niet meer?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
kamagurka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jul 2006, 15:12

Hier werkten de nieuwsgroepen deze middag nog wel, maar nu niet meer.
Een natuurlijk is er geen nieuws bij de crm van Dommel te bespeuren.

Hopelijk voor Dommel is dit snel opgelost, want de gratis nieuwsgroepen zijn voor mij de enige reden om bij hen te blijven.

PS. Een tracert naar news.dommel.be komt uit bij unknown.hwng.net [69.16.176.253], net zoals oldnews trouwens.
JanY
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:39
Bedankt: 6 keer

Dus als ik het goed begrijp kan ik nu even goed telenet nemen?
newsgroups.telenet.be en news.dommel.be resolven allebei naar 69.16.176.253 :|
Gebruikersavatar
kakature
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 sep 2006, 19:12
Locatie: Menen

Ik krijg hier constant zo'n errors:

Code: Selecteer alles

WARNING
[assembler] <Article: [email protected], bytes=397348, partnum=87, art_id=None> missing


De file die ik download is 8 dagen oud, dus het ligt niet aan het feit dat ik over m'n retentie zit ofzo?
...
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

het is me hier ook al een weekje opgevallen, news werkt met horten en stoten.Dan download het aan volle pot, dan 0 voor paar minuten dan aan halve speed..etc
Dit zal volgens mij nie echt beteren.Dommel zal naar een goekopere news oplossing veranderd hebben met een X data capaciteit of zo
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik dacht dat Telenet en Dommel dezelfde nieuwsgroepen gebruikten? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Als dat zo is, de nieuwsgroepen van Telenet hebben ook serieuze vertraging.
PDSOUNDS
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2005, 22:35

Na een week sukkelen, en serieus veel incompletes en slechte snelheden blijkt het nu weer aan volle speed te gaan!!!
We zijn nu woensdag 7 januari 2009, 20u14 en ik woon in zone 09.

Laat ons alstublieft hopen dat het zo blijft!!!!
Want ik kon er niet meer aan wennen dat ik niet genoeg par files kon binnehalen om een reparatie te doen :x

Is het bij jullie ook weer in orde?
freazy
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 aug 2005, 12:39

Nope,retentie is nog altijd slecht.
ben een file van 125 dagen aan het downen met oldnews en komt nog altijd incompleet binnen
Standu
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2008, 20:06

hier in zone 03 is het nog steeds een labiele verbinding :nono:
HaraldDP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 mei 2008, 11:13

Ook zone 09, download aan constante snelheid. Stabiel dus.

Bestanden downloaden ouder dan 110 dagen ofzo lukt echter nog niet.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Het ziet er inderdaad naar uit dat de verbindingskwaliteit verbetert. De snelheid is zeer goed momenteel.

EDIT: godver***** - 't is weer van dat. Connection timeout.
To download or not to download, that's the question.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Wat is de retentie nu eigenlijk(van oldnews)? (beter dan news.ipv6.eweka.nl?)
BMTH
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2009, 00:18

Heb nie te klagen van de nieuwe servers, pas nog gebruikt, snelheid bleef heel de download constant
Standu
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 apr 2008, 20:06

Nu is het bij mij ook weer terug stabiel, olé :beerchug:
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

De stabiliteit is hier ook terug in orde.
Enkel de retentie is niet meer wat het geweest is. :-(
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Op Cityconnect is het verre van in orde. De headers kwamen vroeger aan 1,7 MByte/s binnen, nu nog amper aan 200KByte/s.
Thallyos
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 07 aug 2006, 14:49
Bedankt: 1 keer

De retentie is idd niets meer waard. Bestanden van 80/90 dagen worden zelfs incompleet binnengehaald.

Jammer dat (wss) zo op de kosten moet bespaard worden.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Ik hoop dat als het inderdaad omwille van kostenbesparing is, dat ze dan kosten besparen om iedereen 12 mbps te kunnen geven, en om hun stabiliteit van homeconnect wat te verbeteren. (En met stabiliteit bedoel ik alles behalve het internet, dat perfect draait en zonder problemen.. althans, bij mij toch.)
To download or not to download, that's the question.
PDSOUNDS
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2005, 22:35

De snelheid is ook weer OK, gelukkig!!
Ik ben momenteel bestanden aan het DL van 25 oktober, blijkt goed te gaan aan full speed.
Nu ja, als ik weet dat ik geen 4 maand meer moet wachten, dan begin ik er gewoon wat sneller aan, want nu was het soms mijn eigen slordigheid dat ik soms pas na enkele maand eraan dacht op net dat bestandje binnen te halen :bdaysmile:

Zolang de snelheid goed is, en ik (zo te zien momenteel) bestanden van ongeveer 80 dagen oud kan binnenhalen kan ik ermee leven!

SANTé
:beerchug:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

nog niet gemerkt van die verminderde retentie, als het zo is dan is dat wel een serieuze besparing voor hun
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
StoffelABC
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2009, 13:33

Ik kan al dagen niet meer connecten met de news server (old en gewoon). Ik woon in Deurne-Antwerpen. Een collega uit Mechelen heeft hetzelfde probleem.

Als ik maandag van de helpdesk geen bevredigend antwoord krijg, stap ik over naar een andere provider. De inbegrepen, goede news servers waren één van de hoofdredenen om bij Dommel te blijven.

Ik vind het absoluut niet kunnen dat er geen melding van gemaakt wordt op de site van Dommel.
helaas
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 jan 2009, 19:55

Ik heb daarnet nog enkele files kunnen downloaden die 159 dagen oud waren.
Files met een ouderdom van 161 dagen lukten niet meer.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

die newsserver is toch dezelfde als eweka, dezelfde als de gratis ipv6 ?

Die verminderde retentie is erg irritant.
Gebruikersavatar
flufsor
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 apr 2008, 16:20
Locatie: Antwerpen City

Ik kan bijna niets meer volledig binnen pakken meestal heb ik nog geen 75%
Doordat ze giganews gratis aanboden trokken ze toch ook nog veel mensen over de drempel.
Ik zie minder en minder reden om bij dommel te blijven :'(
Ik vind het minder erg dat de retentie zakt maar erger dat ze zelfs in die retentie nog geen 99% procent van de files kunnen geven,
dat vind ik eigenlijk niet echt kunne.
apostasia
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:02

kan het nu dat dit afhankelijk is van de zone? ik heb deze week ettelijke gb gedownload en er was niets onvolledigs bij
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

apostasia schreef:kan het nu dat dit afhankelijk is van de zone? ik heb deze week ettelijke gb gedownload en er was niets onvolledigs bij

²
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Normaal gezien kan dit er niets mee te maken hebben. Bij mij komt alles redelijk compleet aan en tegen een stabiele snelheid.
speed.jpg
(3.2 KiB) 319 keer gedownload
Laatst gewijzigd door crapiecorn op 11 jan 2009, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

@ StoffelABC, flufsor ea
LOL, je weet toch als een ISP Usenet aanbiedt dat je problemen zeker kan verwachten (externe of interne servers) en dan een ISP kiezen enkel en alleen om deze niet (weinig)ondersteunende extra dienst ? sorry.. :???:

Jaren bij Telenet en bijna 3 jaar bij Dommel betaalde ik graag ietsje meer om tig gigs binnen te halen via Usenet, weinig probs/frustratie had ;)
Gebruikersavatar
flufsor
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 apr 2008, 16:20
Locatie: Antwerpen City

kaise1 schreef:@ StoffelABC, flufsor ea
LOL, je weet toch als een ISP Usenet aanbiedt dat je problemen zeker kan verwachten (externe of interne servers) en dan een ISP kiezen enkel en alleen om deze niet (weinig)ondersteunende extra dienst ? sorry.. :???:

Jaren bij Telenet en bijna 3 jaar bij Dommel betaalde ik graag ietsje meer om tig gigs binnen te halen via Usenet, weinig probs/frustratie had ;)

Niemand heeft gezegt dat het daarom alleen was, wel leren lezen é !!
Ik vind het persoonlijk wel fout iets aanbieden dat niet werkt, als jij dat goedkeurd moet jij weten.
Want dommel bied dit mee in hun pakket aan.
Zou het zelfde zijn als je een huis huurt met stroom inbegrepen, maar soms valt de stroom wel uit.
(en dat zou jij normaal vinden)
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Ik zie die usenet van dommel nog altijd als een gift, voor een schamele 6 euro heb je al een payserver. Je hebt er nog geen JB cola voor.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

brooklyn schreef:Ik zie die usenet van dommel nog altijd als een gift

Dan zien we de dingen alvast verschillend. De Giganews-account is een "extraatje" dat een gewone simpleton algauw 25$ kost. Deze vervangen door een ontzettende low-cost en kwalitatief duidelijk mindere variant is gewoon onaanvaardbaar. En het is al helemaal "not done" om dit even onder de mat te schoffelen...
ooh. shiny.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

kaise1 schreef:@ StoffelABC, flufsor ea
LOL, je weet toch als een ISP Usenet aanbiedt dat je problemen zeker kan verwachten (externe of interne servers) en dan een ISP kiezen enkel en alleen om deze niet (weinig)ondersteunende extra dienst ? sorry.. :???:

Sorry maar ik zit al sinds 2005 bij dommel. Die nieuwsgroepen hebben 4 jaar goed gewerkt en van "weinige ondersteuning" heb ik in al die jaren tot nu weinig gewerkt. In al die jaren is die goeie nieuwsgroep ondersteuning meermaals over de tong gerolt als extra (! - niet op zichzelf) argument om dommel te nemen. Men moet ginds zich daar ook bewust van zijn geworden want ze hebben altijd netjes de capaciteit verhoogt. Haalde vaak de volledig snelheid die mijn verbinding aankon.

Het is gewoon zo dat de pro argumentatie Dommel stilletjesaan beginnen op te raken

1> Ze zijn zeker niet al meer de goedkoopste de dag van vandaag
2> Ze hebben zeker niet al meer het alleenrecht op een internetverbinding met hoge limieten en/of snelheden
3> De service is de afgelopen jaren enorm achteruit gegaan.

Voor mijzelf zag ik puntje 1, 2 en 3 door de vingers omwille van die goeie usenet toegang die mij anders ook geld zou kosten. Maar nu dat wegvalt zie ik eigenlijk niet in waarom ik nu nog moet Dommel moet blijven als ik voor hetzelfde geld ergens goedkoper ben en mogelijk een hogere snelheid kan krijgen en dat dan nog eens in combinatie met een usenet abbo

En trouwens als ik kijk naar andere fora waar ook dommelaars tussen zitten, ben ik absoluut niet de enige waar dit nu eigenlijk een signaal/druppel was om te overwegen van aanbieder te wisselen.

Enigszins is het spijtig dat heel het Dommel verhaal zo heeft moeten evolueren want zij hebben de weg geplaveid naar een andere richting die de klassieke duopolisten niet wilde nemen, maar ze ze hebben imho te snel willen groeien of ze hebben tenminste te veel op hun bord gelegd die ze in werkelijkheid aankonden.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

@ flufsor natuurlijk keur ik dat niet goed maar zoals ik al zei je probs mag verwachten bij een ISP usenet aanbod…
Waar je eventueel naar toe gaat, (minder en minder redenen om bij dommel te blijven) ga je ook moeten betalen voor een extern usenetaccount, denk uitgezonderd EDPnet maar daar mag je dan 10 schamele gigs downen..

@ cloink verschillende low-cost usenetservers zijn helemaal niet minder kwalitatief meer dan Giganews (enkel hun hoog retentieaanbod), ikzelf down nu al meer dan een jaar zonder enige uitval, een behoorlijke +100d retentie (oldnews komt soms goed van pas als fillserver dat wel) en moet bijna nooit repareren (ook al door enige blok fillsevers)+ gratis ssl... .resultaat is geen frustratie meer :-D
25 $ voor een Usenet account betalen is te zot om los te lopen...
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

kaise1 schreef:@ cloink verschillende low-cost usenetservers zijn helemaal niet minder kwalitatief meer dan Giganews

Helaas is de nu door Dommel gebruikte dat wél. Het verschil is gewoon net iets te groot om zomaar overheen te gaan.

Kijk, dat ze willen besparen kan ik begrijpen. Dat Giganews een dure vogel is, zelfs in wholesale/whitelabel, kan ik ook nog begrijpen. Maar dat er zonder boe of ba, gewoon gekozen wordt voor een kwalitatief duidelijk mindere partner, zónder dit dan nog eens te communiceren aan de klant(en), dat begrijp ik dan weer helemaal niet.

Maar ok, we spreken over Dommel en zoals zovelen het hier al neergeschreven hebben: dat is een provider die ondertussen erg veel van zijn pluimen verloren heeft. Dit is wat mij betreft gewoonweg de druppel, Dommel heeft momenteel niets meer dat uitzonderlijk beter is dan andere ISP's én ze zijn tevens al niet meer volledig "low cost" te noemen. Dan is de conclusie ook wel duidelijk, vrees ik...
ooh. shiny.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

@ Silence, 4 jaar goed gewerkt ? er was vroeger ook regelmatige uitval/probs ect met hun newsserver hoor(eigen ervaring)...lees bv maar eens toppics hierover vanaf 2006 als moest goesting hebben :wink: (btw search newserver,nieuwsgroepen ect werkt niet wegens te veel voorkomend in het dommelforum)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Nieuwsgroepen werken niet .... is niet erg, beschouwen we als een gift
Mailserver werkt niet .... is niet erg, beschouwen we als een gift.

Wat gaan we zeggen de dag dat het internet niet meer werkt ? Is niet erg, beschouwen als een gift ?

Het aanbod van Dommel of van eender elk andere ISP, is een totaalpakket. Elke component heeft zijn waarde en voor elke component betaal je een prijs. Als één of meerdere componenten niet werken zoals het hoort, hoe klein of onbenullig ook, dan is de desbetreffende ISP in fout.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

cloink schreef:Dommel heeft momenteel niets meer dat uitzonderlijk beter is dan andere ISP's én ze zijn tevens al niet meer volledig "low cost" te noemen. Dan is de conclusie ook wel duidelijk, vrees ik...


Nu ja wat is goedkoop hé? Ik betaal in totaal 44€ voor mijn Internet maandelijks voor 15Mbps down, 1 Mbps up en echt unlimited volume. Van die 44€ gaat onze blauwe monopolist al met 10€ lopen voor een lijn die ik niet gebruik maar wel nodig heb voor ADSL. Welke andere provider komt daar in de buurt?

Als je de kosten en het aanbod uitzet in het Belgische internet land is het m.i. vooral dxAdsl die hen bijbeent op dat vlak want die FUPs van andere providers die betrouw ik niet. En de backbone van Dommel is toch nog net iets steviger dan de backbone van een EDPNet, Scarlet of dxAdsl die veel meer aan oversubscribing doen.

Wat mij betreft zit de visie van Dommel goed maar zouden ze iemand met meer marketeer / commercieel inzicht moeten aanwerven die de communicatie naar de buitenwereld regelt en hoe alles verpakt wordt.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

deej schreef:Nu ja wat is goedkoop hé? Ik betaal in totaal 44€ voor mijn Internet maandelijks voor 15Mbps down, 1 Mbps up en echt unlimited volume.

Gij hebt cityconnect, gij moet zwijgen... :P
ooh. shiny.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

deej schreef:
cloink schreef:Dommel heeft momenteel niets meer dat uitzonderlijk beter is dan andere ISP's én ze zijn tevens al niet meer volledig "low cost" te noemen. Dan is de conclusie ook wel duidelijk, vrees ik...


Nu ja wat is goedkoop hé? Ik betaal in totaal 44€ voor mijn Internet maandelijks voor 15Mbps down, 1 Mbps up en echt unlimited volume. Van die 44€ gaat onze blauwe monopolist al met 10€ lopen voor een lijn die ik niet gebruik maar wel nodig heb voor ADSL. Welke andere provider komt daar in de buurt?

Als je de kosten en het aanbod uitzet in het Belgische internet land is het m.i. vooral dxAdsl die hen bijbeent op dat vlak want die FUPs van andere providers die betrouw ik niet. En de backbone van Dommel is toch nog net iets steviger dan de backbone van een EDPNet, Scarlet of dxAdsl die veel meer aan oversubscribing doen.

Wat mij betreft zit de visie van Dommel goed maar zouden ze iemand met meer marketeer / commercieel inzicht moeten aanwerven die de communicatie naar de buitenwereld regelt en hoe alles verpakt wordt.

En static ip niet vergeten, bij de meeste providers mag je goed bijbetalen hiervoor.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

kaise1 schreef:@ Silence, 4 jaar goed gewerkt ? er was vroeger ook regelmatige uitval/probs ect met hun newsserver hoor(eigen ervaring)...lees bv maar eens toppics hierover vanaf 2006 als moest goesting hebben :wink: (btw search newserver,nieuwsgroepen ect werkt niet wegens te veel voorkomend in het dommelforum)

Dat waren meestal maar onderbrekingen van heel korte tijd. Sommigen schoten al in paniek als het eens een uurtje niet werkte en bijgevolg ze iets langer moesten wachten. Het was zeker niet kommer en kwel dat het onwerkbaar maakte of dat ik iets niet kon afhalen wat ik persee wilde. Ik kan mij geen enkel moment herinneren (al of niet meermaals) in al die jaren dat de usenet server lange tijd eruit lag of ik iets niet kon fetchen zelf niet met een relatief hoge ouderdom van 120 dagen.

Dommel besteede alleszins veel meer aandacht aan het goed functioneren van de usenet servers dan pakweg hun eigen mailserver. En daar hoef ik zelf het forum niet voor te doorzoeken om dit te weten. Dit is gewoon een feit.

Tenslotte heeft Dommel (als een van de weinige ISP's) ook 2 usenetservers en dat voor een "optionele dienst"... . Dus zo moet men niet gaan beginnen.
Laatst gewijzigd door Silence op 12 jan 2009, 17:20, 10 keer totaal gewijzigd.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

cloink schreef:Kijk, dat ze willen besparen kan ik begrijpen. Dat Giganews een dure vogel is, zelfs in wholesale/whitelabel, kan ik ook nog begrijpen. Maar dat er zonder boe of ba, gewoon gekozen wordt voor een kwalitatief duidelijk mindere partner, zónder dit dan nog eens te communiceren aan de klant(en), dat begrijp ik dan weer helemaal niet.


kun je niet weten of het nog giganews is ?, tracert wijst uiteraard nixken naar hun servers, wat ik wel ff getest heb is dat je nog ongeveer een +50d retentie hebt met zowel oldnews als news.dommel.com...bij bv 60d zijn er incompletes...(idd mss nieuw goeikoper contractjen gemaakt bij hun) :???:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”