Ik zit nu ondertussen 2 weken op Dommel Homeconnect.
Werkt perfect, uiteraard zoals hier meermaals vermeldt slecht op 4Mbit, maar ik kan niet klagen.
Op 2 weken tijd heb ik hier al 500Gig gedownload, als ik op 12Mbit zou zitten heb ik een paar extra harde schijven nodig!
Voor het gewone huis, tuin en keukengebruik is dit toch méér dan voldoende.
Ik ben een IT-er en zelfs ik ben hiermee tevreden. Snelheid is plezant, maar 99% van de tijd gebruik je dat toch niet, zeker niet als je je bij legale dingen houdt.
Ik heb slecht één probleem gehad, de update van de modem was duidelijk niet gelukt. Dus ik heb die naar een paar uur opnieuw gestart en een half uur later zat ik online en kon ik al bellen. Ik kon enkel nog niet gebeld worden, maar ik vermoed dat dat vooral Scarlet was die de nummer nog moest vrijgeven. 3 dagen later kon ik ook gebeld worden.
Ik ken niemand anders met Dommel Homeconnect, dus kan ik niet uitproberen of ik naar andere Homeconnect klanten kan bellen, maar als iemand me zijn tel.nr doormailt wil ik gerust eens proberen.
En nee, ik ga niet voor jullie plezier eens proberen de hulpdiensten te bellen gewoon om te zien of het werkt!
En al die zagers hier over de slechte bereikbaarheid van de helpdesk, hebben jullie ooit al eens de helpdesk van telenet nodig gehad? Zo ja, daarom dat jullie er hier waarschijnlijk over zwijgen. Zo nee, ik hoop voor jullie dat je die ervaring bespaard blijft.
Zelfs de erkende verdelers van telenet rekenen anderhalf uur wachttijd op hun speciale "Service partners" lijn als WEINIG!
Ik heb zo vorige maand met mijn schoonvader 3u in de winkel staan wachten gewoon om te horen te krijgen dat ze niet konden helpen maar dat mijn schoonvader zelf persoonlijk op de "gewone" helpdesk moest bellen! Idd, dat is een service die zijn geld wel waard is!
Conclusie: Een zéér tevreden Dommel klant. Telenet en Belgacom blijven afzetters met belachelijke data-limieten!