ok, je hebt gelijk, ik geef een paar voorbeelden:
netconnect => cityconnect = 50 euro (met BC technieker)
cityconnect lite => cityconnect = 75 euro (zonder BC technieker)
cityconnect plus => cityconnect = 75 euro (zonder BC technieker)
cityconnect plus afsluiten en cityconnect opnieuw aanvragen = 50 euro (met BC technieker)
cityconnect plus naar cityconnect
mijn probleem is opgelost als ze voor cityconnect lite onbeperkt aantal pc toelaten. Dat ze onderscheid maken in downloadlimiet etc. Hoe primitief is dat niet?
Ze stellen zelf alternatieven voor à la hang er een router voor. Maar ik wil geen 2 toestellen hebben buiten dat het estethisch niet verantwoord is en dat beiden electriciteit verbruiken. M'n router is momenteel 'virtueel' al z'n functionaliteit kwijt. Virtueel omdat ik wel nog op draadloos kan maar daar stopt het. M'n router routeert niet meer... Kan wel een statische route instellen naar het statisch WAN IP, maar dan moet m'n pc met de kabel verbonden zijn
En dan nog gaat het niet gaan aangezien m'n router waarschijnlijk niet weet waar het statisch ip adres mee verbonden is.
Alleja, ze stellen zelf alternatieven voor (2de router etc)> dat ze afstappen van dat bridged gedoe. Iedereen content![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
We want cheap internet!
En netconnect naar cityconnect 50 euro ; cityconnect lite naar cityconnect 75 euro ==> dat krijg je toch aan geen kat verkocht???????????
EDIT problem solved: hoef niet meer te veranderen![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ze stellen zelf alternatieven voor à la hang er een router voor. Maar ik wil geen 2 toestellen hebben buiten dat het estethisch niet verantwoord is en dat beiden electriciteit verbruiken. M'n router is momenteel 'virtueel' al z'n functionaliteit kwijt. Virtueel omdat ik wel nog op draadloos kan maar daar stopt het. M'n router routeert niet meer... Kan wel een statische route instellen naar het statisch WAN IP, maar dan moet m'n pc met de kabel verbonden zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alleja, ze stellen zelf alternatieven voor (2de router etc)> dat ze afstappen van dat bridged gedoe. Iedereen content
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
We want cheap internet!
En netconnect naar cityconnect 50 euro ; cityconnect lite naar cityconnect 75 euro ==> dat krijg je toch aan geen kat verkocht???????????
EDIT problem solved: hoef niet meer te veranderen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)