Belgacom introduceert internet via VDSL2
Ze zouden zich kapot moeten schamen, zulke hoge prijzen.
Ze moesten beter een voorbeeld nemen aan andere landen, mijn broer die in Amsterdam woont heeft via upc een fiberpower aansluiting, met een dl snelheid van 120 mbps, en een ul van 10 mbps, ongelimiteerd down en uploaden voor maar 80 euro incl. per maand.
Das nog eens internet....
Ze moesten beter een voorbeeld nemen aan andere landen, mijn broer die in Amsterdam woont heeft via upc een fiberpower aansluiting, met een dl snelheid van 120 mbps, en een ul van 10 mbps, ongelimiteerd down en uploaden voor maar 80 euro incl. per maand.
Das nog eens internet....
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Inderdaad de prijs is wat aan de hoge kant zeker voor maar 20mbit download en maar 1,5 - 2mbit upload, vooral de upload is te laag, men had hier gemakkelijk 20/20 van kunnen maken, of 10/10, .. waarom men de upload weer zo laag houd is voor mij gewoon onverstaanbaar.Uzzi schreef:Absoluut ! Maar ik zal toch wachten tot het bij een iets goedkopere ISP beschikbaar wordt (misschien die optie toevoegen in de poll). Ik wacht al maanden op VDSL2
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nou, dat is niet helemaal waar. Het is juist bij Belgacom dat je je volledige snelheid niet haaltgr4vity schreef:Nee, kijk het maar na. Internet Go = 448Kbit upload, Compact Pro (ADSL) = 320Kbit.
Dat referentie aanbod zijn officiële documenten van BIPT. Dus Belgacom moet dat naleven.
Als ik mag kiezen tussen 20Mbit bij Belgacom of 25Mbit bij telenet kies ik toch voor Belgacom hoor. Daar ben ik vrijwel zeker dat ik mijn 20Mbit haal (mits de technische kant het toelaat). Bij telenet is er bijna niemand die 25Mbit haalt.
Het probleem bij telenet is, de meeste mensen zitten te surfen op draadloos internet, daardoor halen ze hun snelheid niet van 25 Mbps. Die ligt dan rond de 16-18. Wanneer ze direct aangesloten zijn op de modem, dan ligt hun snelheid tegen het maximum.
De upload vind ik idioot, 1.8..., waarom niet gewoon 2, zoals bij Telenet.
Ik denk moesten ze 10 Mbps upload geven, dat dat nadelig zou zijn voor hun dure fiber-oplossingen.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Dat het over Vdsl2 gaat weet mijn kleine teen ook hoor, en met die zogezegde dekkingsgraad moet ik nog steeds lachen!Zamba schreef:het gaat wel over 'vdsl2', voor alle duidelijkheid en de dekkingsgraad is nu 65%.Patje schreef:No Way , Belgacom komt te laat hier .... vorige maand overgestapt op een 20 Mb/512kbps bij Telenet aan 52 €
Belgacom kan hier een topje aan zuigen ! (qua prijs)
Als je moet wachten op belgacom en Vdsl kan het nog jaaaaaaaaaaren duren. (beschikbaarheid vdsl noppes)
edit : inderdaad, dit is een abo voor bedrijven.
Toen Belgacom sprak van Adsl2+ was er ook meteen 80 a 85 % aansluitbaar, wat helemaal niet waar was (slechts 52%) kon overschakelen en nog zeker de helft van Belgie kan niet beschikken over vdsl(2). Tegen dat heel belgie kan beschikken over Vdsl zijn we weeral 5 jaar verder geeuw
Hier was trouwens ook geen adsl2+ (met een centrale uit het stenen tijdperk) en geen Vdsl beschikbaar.... dan maar overgestapt naar Telenet
Typisch Belgacom, alles zo laag mogelijk houden en zoveel mogelijk geld voor vragen !Ofloo schreef:Inderdaad de prijs is wat aan de hoge kant zeker voor maar 20mbit download en maar 1,5 - 2mbit upload, vooral de upload is te laag, men had hier gemakkelijk 20/20 van kunnen maken, of 10/10, .. waarom men de upload weer zo laag houd is voor mij gewoon onverstaanbaar.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Dat is toch vreemd, mijn schoonbroer heeft Expressnet en Belgacom (hij moest en zou belgacom TV hebben en heeft dus ook internet). Bij belgacom haalt hij de beloofde snelheid (12Mbit) en bij Telenet komt hij niet boven de 6Mbit (terwijl expressnet 10Mbit is...). Hij surft niet draadloos en de kabel tussen modem en computer is 5 meter en cat5e (van Belkin).Lord Utopia schreef:Nou, dat is niet helemaal waar. Het is juist bij Belgacom dat je je volledige snelheid niet haalt
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
De gewone ExpressNet is al een tijdje 15Mbit en ExpressNet XL = 20Mbit.gr4vity schreef:Dat is toch vreemd, mijn schoonbroer heeft Expressnet en Belgacom (hij moest en zou belgacom TV hebben en heeft dus ook internet). Bij belgacom haalt hij de beloofde snelheid (12Mbit) en bij Telenet komt hij niet boven de 6Mbit (terwijl expressnet 10Mbit is...). Hij surft niet draadloos en de kabel tussen modem en computer is 5 meter en cat5e (van Belkin).Lord Utopia schreef:Nou, dat is niet helemaal waar. Het is juist bij Belgacom dat je je volledige snelheid niet haalt
Zijn modem is mss al een oud exemplaar of iets is niet in orde!
Dat hij de 12Mbit haalt met belgacom zal wss zijn omdat hij op vdsl2 zit.
Met mijn ExpressNet XL 20 Mbit haal ik ook de beloofde snelheid
Laatst gewijzigd door Patje 20 nov 2008, 19:42, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Dan zit hij hoogstwaarschijnlijk met een oude Motorola modem.gr4vity schreef:Dat is toch vreemd, mijn schoonbroer heeft Expressnet en Belgacom (hij moest en zou belgacom TV hebben en heeft dus ook internet). Bij belgacom haalt hij de beloofde snelheid (12Mbit) en bij Telenet komt hij niet boven de 6Mbit (terwijl expressnet 10Mbit is...). Hij surft niet draadloos en de kabel tussen modem en computer is 5 meter en cat5e (van Belkin).Lord Utopia schreef:Nou, dat is niet helemaal waar. Het is juist bij Belgacom dat je je volledige snelheid niet haalt
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ik moet zeker geen adsl meer hebben.
blijf mooi bij telenet.
Heb zo een vermoeden dat adsl het toch nooit zal kunnen halen tov kabel
blijf mooi bij telenet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Natuurlijk kan ADSL dat nooit halen, daarom bestaat er al jaren ADSL2+ en gebruiken ze nu eindelijk VDSL2 (weliswaar met de kreupele profielen, althans Belgacom en alles wat ervan afhangt).proxiboyke schreef:ik moet zeker geen adsl meer hebben.
blijf mooi bij telenet.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
eigenlijk bedoelde ik alle dsl verwanten.
alé upload 1.8 telenet zal terug op de rode knop moeten duwen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Het gaat wel over bedrijfs abonnementen hoor. Dacht dat dit wel duidelijk in de startpost stond. Telenet bied (voor meer geld weliswaar) 2Mbit upstream aan.proxiboyke schreef:eigenlijk bedoelde ik alle dsl verwanten.
Verder zie ik de kans voorlopig klein dat Belgacom meer snelheden zal leveren op consumer abonnementen: zolang ze vast blijven zitten aan dat 25/3 profiel bij VDSL2 zullen ze nooit èn 2 HDTV streams èn fatsoenlijke internet snelheid leveren. Op dit moment hou je nog hooguit paar 100KB/s over met 2 HDTV streams actief.
De moraal van het verhaal: als men 20 Mbit en meer wil bieden zal men dus moeten een sync van 20 Mbit + 2x 10MBIT (HDTV) = 40 Mbit leveren naar de klant toe. Ze kunnen uiteraard ook 20Mbit aanbieden met hun 25Mbit profielen van vandaag, maar dit zal terug als een pudding in elkaar zakken van zodra één of meerdere streams actief zijn.
Ik acht echter een hogere sync als mogelijk, gezien VDSL2 snelheden tot 100 Mbit synchroon toelaat.
Mijn vermoeden is dan ook dat ze eerst moeten zorgen voor een grotere beschikbaarheid van VDSL2 en eens dat rond is ze kunnen gaan experimenteren met hogere syncs en aldus ook internet snelheden opschroeven.
Ik ben al klant (ADSL Office). Dus ik zat zeker op de Prof klantendienst! Daarbij heeft iemand die ik ken bij belgacom ook gezegd dat Explore onbetaalbaar is (+500eur) !Zamba schreef:
dan was je niet op de prof. klantendienst want dat kennen ze daar zeker.
ook al bel je naar het nummer van deze dienst maar geef je als particuliere klant je eigen nummer in, dan kom je nog terecht op de particuliere klantendienst. dus altijd vragen op welke dienst je bent.
Nu zijn we aan het kijken voor VDSL Office, maar die heeft gekke prijzen in vergelijking met de nieuwe abo's
-
- Erelid
Code: Selecteer alles
TN OA BC IPC TN OAP BC IPCL
15 Mb 20 Mb 20 Mb 20 Mb
0.5 Mb 1.4 Mb 1 Mb 1.8 Mb
60 GB gl 120 GB gl
70 eur 86 eur 140 eur 143 eur
Ik kan enkel maar zeggen: Het werd tijd.
Het is een beetje aan de dure kant, maar aangezien ik als zelfstandig ga werken, kunnen we dit simpel oplossen, door de VDSL2 lijn onder de firma te plaatsen. En natuurlijk voorzien als kostenpost ( wat het ook is. Web developer zonder internet = niet mogelijk ; ) ).
En bye bye Dommel grrrrrr. Wat een rot service dat die hebben.
Nu enkel nog door dat bedrijfsbeheer examen geraken van de examen commissie
Het is een beetje aan de dure kant, maar aangezien ik als zelfstandig ga werken, kunnen we dit simpel oplossen, door de VDSL2 lijn onder de firma te plaatsen. En natuurlijk voorzien als kostenpost ( wat het ook is. Web developer zonder internet = niet mogelijk ; ) ).
En bye bye Dommel grrrrrr. Wat een rot service dat die hebben.
Nu enkel nog door dat bedrijfsbeheer examen geraken van de examen commissie
-
- Erelid
Uhu, als zelfstandige zou ik ook voor Pro Compact gaan (moest het beschikbaar zijn).
- Belgacom Internet Pro Compact: 20Mbit downstream, 1,4Mbit upstream, onbeperkte trafiek, 86,70 EUR (104,91 EUR inclusief BTW)
- Belgacom Internet Pro Compact [L]: 20Mbit downstream, 1,8Mbit upstream, onbeperkte trafiek, 143,70 EUR (173,88 EUR inclusief BTW).
zo'n verschil in prijs, enkel voor die upstream?
- Belgacom Internet Pro Compact [L]: 20Mbit downstream, 1,8Mbit upstream, onbeperkte trafiek, 143,70 EUR (173,88 EUR inclusief BTW).
Een heel tevreden dxADSL klant!
-
- Erelid
en de aan te sluiten computers.saffie schreef:- Belgacom Internet Pro Compact: 20Mbit downstream, 1,4Mbit upstream, onbeperkte trafiek, 86,70 EUR (104,91 EUR inclusief BTW)
Al is het een bedrijfs abonnement,
noch is het inderdaad schandalig duur.
Bijna 200 euro neer tellen voor iets wat je kan krijgen voor 1/4de van die prijs bij een ander.
Dan snap ik niet hoe ze aan hun klanten komen hoor.
Het word er niet beter op in dit kleine landje
Nogal chance dat ik maar 15 euro betaal voor TurboXL hehe
Bijna 200 euro neer tellen voor iets wat je kan krijgen voor 1/4de van die prijs bij een ander.
-
- Erelid
Uh nee? Je moet vergelijken met vergelijkbare internetabo's. Ivm Telenet zijn ze toch zeer volwaardig én beter.Hostile schreef:Al is het een bedrijfs abonnement,
Uw korting heeft niet iedereen, weet je wel?
Lord Utopia schreef:Uh nee? Je moet vergelijken met vergelijkbare internetabo's. Ivm Telenet zijn ze toch zeer volwaardig én beter.Hostile schreef:Al is het een bedrijfs abonnement,
Uw korting heeft niet iedereen, weet je wel?
Nee uiteraard...
Ok als je appels met appels gaat vergelijken dan heb je misschien toch wel een punt.
Maar die paar abo's die je hebt bij telenet voor bedrijven vind ik dan weer de moeite niet om te nemen. Al dan niet voor een statisch IP, maar tot daar toe.
Allesinds iedereen kan hier blijven discussieren over wat de beste provider is maar daar gaan we dan nooit uitkomen omdat iedereen "zoals het hoort" nog steeds een eigen mening heeft en die dan ook zal laten horen.
In belgië betaal je gewoon veel te veel en dat is voor iedereen wel al duidelijk nu denk ik
Inderdaad TomG, ik ben het volledig met jou eens;ze moeten op z'n minst de klanten op 40Mbits/s synchen om de 2 HD streams + zo'n 20 overblijvende Mbits voor het surfen kunnen geven.TomG schreef:Het gaat wel over bedrijfs abonnementen hoor. Dacht dat dit wel duidelijk in de startpost stond. Telenet bied (voor meer geld weliswaar) 2Mbit upstream aan.proxiboyke schreef:eigenlijk bedoelde ik alle dsl verwanten.
Verder zie ik de kans voorlopig klein dat Belgacom meer snelheden zal leveren op consumer abonnementen: zolang ze vast blijven zitten aan dat 25/3 profiel bij VDSL2 zullen ze nooit èn 2 HDTV streams èn fatsoenlijke internet snelheid leveren. Op dit moment hou je nog hooguit paar 100KB/s over met 2 HDTV streams actief.
De moraal van het verhaal: als men 20 Mbit en meer wil bieden zal men dus moeten een sync van 20 Mbit + 2x 10MBIT (HDTV) = 40 Mbit leveren naar de klant toe. Ze kunnen uiteraard ook 20Mbit aanbieden met hun 25Mbit profielen van vandaag, maar dit zal terug als een pudding in elkaar zakken van zodra één of meerdere streams actief zijn.
Ik acht echter een hogere sync als mogelijk, gezien VDSL2 snelheden tot 100 Mbit synchroon toelaat.
Mijn vermoeden is dan ook dat ze eerst moeten zorgen voor een grotere beschikbaarheid van VDSL2 en eens dat rond is ze kunnen gaan experimenteren met hogere syncs en aldus ook internet snelheden opschroeven.
Het probleem is volgens mij dat Bgc te voorzichtig is met hun Vdsl2 en ik snap niet direct waarom ze zoveel investeren om uiteindelijk zo weinig vernieuwing aan te bieden aan de eindklant. Ik was onlangs nog gesyncht op 17Mbits/s op VDSL 1 en ben sinds dinsdag op 16,5Mbits/s gesyncht op VDSL2 omdat ik aan + 700m van de ROP gelegen ben..(enfin, ik ben op 20Mbits/s gesyncht i.p.v. de gewoonlijke 25Mbits/s en ben dan ook gecapt op 16,5 Mbits/s) probeer dat eens te begrijpen...daar boven op ben ik mijn Vdsl Boost abonnement kwijt omdat de marketeers geen Boost offer op VDSL2 hebben voorzien...
Ik heb nu dus wel HD, maar enkel 1 stream aangezien dat 1 HD stream 9Mbits/s inneemt...
Ik hoop echt dat ze in een zeer nabije toekomst de VDSL2 synch speeds gaan opdrijven en eindelijk een marketing offer voorzien die kan concurreren met het 25Mbits/s offer van Telenet...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Wie let er nou op de opgegeven maximum aantal computers? Mischien enkel een paar kleine kmo's zonder iemand met ict ervaring...saffie schreef:- Belgacom Internet Pro Compact: 20Mbit downstream, 1,4Mbit upstream, onbeperkte trafiek, 86,70 EUR (104,91 EUR inclusief BTW)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
vdsl2 is officieel 65%. vraag het maar na bij het BIPT.Patje schreef:Dat het over Vdsl2 gaat weet mijn kleine teen ook hoor, en met die zogezegde dekkingsgraad moet ik nog steeds lachen!Zamba schreef:het gaat wel over 'vdsl2', voor alle duidelijkheid en de dekkingsgraad is nu 65%.Patje schreef:No Way , Belgacom komt te laat hier .... vorige maand overgestapt op een 20 Mb/512kbps bij Telenet aan 52 €
Belgacom kan hier een topje aan zuigen ! (qua prijs)
Als je moet wachten op belgacom en Vdsl kan het nog jaaaaaaaaaaren duren. (beschikbaarheid vdsl noppes)
edit : inderdaad, dit is een abo voor bedrijven.
Toen Belgacom sprak van Adsl2+ was er ook meteen 80 a 85 % aansluitbaar, wat helemaal niet waar was (slechts 52%) kon overschakelen en nog zeker de helft van Belgie kan niet beschikken over vdsl(2). Tegen dat heel belgie kan beschikken over Vdsl zijn we weeral 5 jaar verder geeuw
Hier was trouwens ook geen adsl2+ (met een centrale uit het stenen tijdperk) en geen Vdsl beschikbaar.... dan maar overgestapt naar Telenet
Typisch Belgacom, alles zo laag mogelijk houden en zoveel mogelijk geld voor vragen !Ofloo schreef:Inderdaad de prijs is wat aan de hoge kant zeker voor maar 20mbit download en maar 1,5 - 2mbit upload, vooral de upload is te laag, men had hier gemakkelijk 20/20 van kunnen maken, of 10/10, .. waarom men de upload weer zo laag houd is voor mij gewoon onverstaanbaar.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Hier op het werk hebben we de compact pro. De router is van Belgacom. Indien ik wil overstappen naar de nieuwe formule, moeten ze de router waarschijnlijk komen vervangen, het signaal vervangen en gaan we gedurende een zekere tijd zonder Internet zitten. Dat kan ik hier niet maken...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
de interventie duurt ongeveer 1 uur.Goztow schreef:Hier op het werk hebben we de compact pro. De router is van Belgacom. Indien ik wil overstappen naar de nieuwe formule, moeten ze de router waarschijnlijk komen vervangen, het signaal vervangen en gaan we gedurende een zekere tijd zonder Internet zitten. Dat kan ik hier niet maken...
maar dat je even zonder internet zit, hoort er bij, maar het voordeel is dat je nadien veel sneller kan surfen, zo erg is het dus allemaal niet.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Heeft hij ExpressNet, of staat z'n abonnement nog steeds op de Mono-formule van 10 jaar geleden ? Feit is dat je bij Telenet minstens 90 a 95% van de geadverteerde snelheid moet halen (voor ExpressNet is dat dus 13 a 14 Mbps !), doe je dat niet moet je gewoon contact opnemen met hen (maar dat heeft hij waarschijnlijk nog nooit gedaan ?).gr4vity schreef:Dat is toch vreemd, mijn schoonbroer heeft Expressnet en Belgacom (hij moest en zou belgacom TV hebben en heeft dus ook internet). Bij belgacom haalt hij de beloofde snelheid (12Mbit) en bij Telenet komt hij niet boven de 6Mbit (terwijl expressnet 10Mbit is...). Hij surft niet draadloos en de kabel tussen modem en computer is 5 meter en cat5e (van Belkin).
Als het op effectieve (niet geadverteerde) snelheid aankomt ben je 100x beter bij Telenet, al is het probleem bij BGC meestal de afstand tot de centrale... een argument dat nu net zal verdwijnen met VDSL2.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
waarom zit iedereen hier te klagen over die prijs? voor de zoveelste keer: dit is een abo voor bedrijven
daar zit een sla van 24 uur (?) bij en een cisco 800 router in bruikleen
NATUURLIJK IS DAT TE DUUR VOOR EEN GEWONE THUISGEBRUIKER
belgacom kennende blijven er voor de gewone consument enkel de syncwaardes over... met 50GB limiet en 60€/maand of zo, lol
NATUURLIJK IS DAT TE DUUR VOOR EEN GEWONE THUISGEBRUIKER
belgacom kennende blijven er voor de gewone consument enkel de syncwaardes over... met 50GB limiet en 60€/maand of zo, lol
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Je kan zeuren over de te hoge prijs en de te lage snelheden van deze BGC abonnementen.
Voor mij is het belangrijkste dat hiermee de 'ban' op VDSL2 abonnementen alleen voor internettoegang doorbroken is. Nu BGC zelf VDSL2 internetabonnementen aanbiedt, ga ik ervan uit dat de kleinere ISP's op korte termijn ook toegang gaan krijgen tot het VDSL2 netwerk. Er wordt hier op het forum toch altijd beweerd dat BGC maar een bepaalde technologie (ADSL2+, SDSL en nu VDSL(2)) mag gebruiken wanneer ze de kleinere spelers ook toegang geven tot deze technologie.
Wel, laat ze nu maar komen met hun referentieaanbod ! Mijn vingers beginnen al te jeuken
Voor mij is het belangrijkste dat hiermee de 'ban' op VDSL2 abonnementen alleen voor internettoegang doorbroken is. Nu BGC zelf VDSL2 internetabonnementen aanbiedt, ga ik ervan uit dat de kleinere ISP's op korte termijn ook toegang gaan krijgen tot het VDSL2 netwerk. Er wordt hier op het forum toch altijd beweerd dat BGC maar een bepaalde technologie (ADSL2+, SDSL en nu VDSL(2)) mag gebruiken wanneer ze de kleinere spelers ook toegang geven tot deze technologie.
Wel, laat ze nu maar komen met hun referentieaanbod ! Mijn vingers beginnen al te jeuken
-
- Pro Member
opgelet, SLA is standard niet inbegrepen bij een PRO COMPACT._rEuTeL_ schreef:waarom zit iedereen hier te klagen over die prijs? voor de zoveelste keer: dit is een abo voor bedrijven
dit is een betalende optie.
en nee, het is geen CISCO maar een Thomson 608 router die vandaag wordt gebruikt bij dit type abonnement. Voorheen was dit een Cisco en langer geleden was het zelfs een FLOWPOINT.
dat even voor alle duidelijkheid.
Laatst gewijzigd door Zamba 21 nov 2008, 09:25, in totaal 1 gewijzigd.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik heb net gebeld: vanaf 8 december sturen ze bestelbons op. Router zal uiteraard moeten vervangen worden maar die zit inbegrepen in het abo. 41 € (excl BTW) activatiekosten en 32 € (excl BTW) voor de verplaatsing van de technieker. Anders geen bijkomende kosten.
Het is trouwens beschikbaar op mijn locatie (postcode 1170).
Nu nog de baas overtuigd krijgen van de noodzaak .
Het is trouwens beschikbaar op mijn locatie (postcode 1170).
Nu nog de baas overtuigd krijgen van de noodzaak .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Zamba schreef:dat kan hoor. het kan zijn dat je op beide kan aangesloten worden.THDBASED schreef:No offence maar de dekkingsgraad van ADSL2+ was in de 80% volgens BelgacomZamba schreef:het gaat wel over 'vdsl2', voor alle duidelijkheid en de dekkingsgraad is nu 65%.
dan hoor ik jammer genoeg nog bij die 20 procent
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Niet nodig he ... je laat gewoon 'm gewoon volledig open zetten richting 1 IP, nl je firewall/eigen router/whatevergr4vity schreef:En heb je zelf beheer op die router?
Althans dat ben ik toch van zin om te vragen (eisen).
-
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
Zamba schreef:NEE, vermits het een router van belgacom is die je moet huren, is dit niet het geval.gr4vity schreef:En heb je zelf beheer op die router?
Wat een aanlokkelijke voorwaarden weer... Een overprijsde lijn, te dure opgelegde router en dure opgelegde support. En dan krijg je nog geen adsl2+ snelheden (een technologie die nu 2 generaties ouder is)...
In een normale economie waar wel concurrentie bestaat krijg je dit zelfs niet verkocht. Maar we wonen nog steeds in Belgie.