Telenet: Succes vertraagt installatie digitale tv

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

THDBASED schreef:Maar ze kunnen u dan toch gewoon laten kiezen tussen een CAM/TV of een decoder voor dezelfde prijs? Dan blijven de inkomsten toch gelijk en ze moeten er van mij zelf geen ondersteuning op geven.
Misschien kan jij ze het duidelijk maken ?
THDBASED schreef:En die extra inkomsten (on-demand, prime, etc.)? Als ik in het kwartaalverslag zie hoe weinig mensen Prime hebben dan lijkt het toch niet alsof ze daar veel geld uit halen.
Als je Telenet mag geloven is gans de On-Demand gebeuren een MEGA succes. In ieder geval, aan mij en iedereen die ik ken hebben ze het alvast niet te danken :twisted:
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

r2504 schreef:
THDBASED schreef:Maar ze kunnen u dan toch gewoon laten kiezen tussen een CAM/TV of een decoder voor dezelfde prijs? Dan blijven de inkomsten toch gelijk en ze moeten er van mij zelf geen ondersteuning op geven.
Misschien kan jij ze het duidelijk maken ?
THDBASED schreef:En die extra inkomsten (on-demand, prime, etc.)? Als ik in het kwartaalverslag zie hoe weinig mensen Prime hebben dan lijkt het toch niet alsof ze daar veel geld uit halen.
Als je Telenet mag geloven is gans de On-Demand gebeuren een MEGA succes. In ieder geval, aan mij en iedereen die ik ken hebben ze het alvast niet te danken :twisted:
Wacht maar tot de huidige luie generatie wat meer kapitaalkrachtiger wordt. "Film huren? In de wagen stappen en naar videotheek rijden en daar staan zoeken en achteraf nog eens misschien te laat binnenbrengen.. of een halve euro meer betalen via tv?" Ik geloof er wel in.

De videotheken die nu halve nachtwinkels zijn geworden, mogen nieuwe inkomsten gaan zoeken, zeker nu de spellenverhuur ook verboden gaat worden (of hoe zit dat juist).
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Indien ze zo snel mogelijk af willen van analoge kijkers gaan ze het toch moeten introduceren want zo'n box komt er bij mij NIET in...
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”