Pagina 2 van 2

Geplaatst: 13 nov 2008, 13:04
door AnD
Gent32m schreef:
on4bam schreef:
Gent32m schreef: In dat geval heeft Dommel correct gehandeld.
Jeeeeeezzzzzzzz. Je zoekt wel erg ver om dommel gelijk te geven he...

En nee, de korting is niet alleen voor mij. Iedereen met meerdere producten heeft dat.
Mijns inziens heeft Dommel je dat ook kenbaar gemaakt: "Meneer, u hebt geen recht meer op uw korting (zie je openingspost)"
Dan kunnen ze ook wat meer info geven, dan alleen maar één zin te sturen.

Geplaatst: 13 nov 2008, 13:40
door on4bam
Gent32m schreef: Mijns inziens heeft Dommel je dat ook kenbaar gemaakt: "Meneer, u hebt geen recht meer op uw korting (zie je openingspost)"
Ik heb meermaals de reden gevraagd en niet gekregen. Een normale reactie op zo'n vraag zou zijn: sinds **/**/**** werden de voorwaarden aangepast en zijn er geen kortingen meer. Ik heb nooit enige melding hiervan gekregen. De korting werd meer dan 2 jaar toegepast (op mijn eerste factuur heb ik zelfs nog gaan kijken waarom ik korting kreeg). Vanaf het ogenblik dat ik opzeg krijg ik die niet meer en stel ik een normale vraag, waarom? Vermits het antwoord zo goed als "daarom" is en geen normale uitleg met vermelding waar de info te vinden is.
Niet alleen zijn ze door het niet fixen van de outages op hun hosting een hostingklant kwijt, nu verliezen ze een adsl klant (niet dat ze daar van wakker liggen).