Pagina 2 van 2

Geplaatst: 29 okt 2008, 20:09
door SniFManS
Maglor schreef:Dat ze de klacht aanvaarden en in behandeling nemen en Dommel gaan contacteren om te bemiddelen.

Amai als ze nu maar gaan tussen komen dan ga je nog lang kunnen wachten . Das een hopeloze zaak zoiets en ik spreek uit ervaring . De ombudsdienst die heeft geen gezag en ook de mogelijkheid niet om iets te laten uitvoeren. Enkel vragen en hopen dat er medewerking is van de tegenpartij .

Geplaatst: 31 okt 2008, 16:53
door SL33PY
Het is gelukt! Mijn leidensweg is voorbij!

Ik ben terug een gecivilizeerd persoon, en ben dus nu terug te bereiken via telefoon EN internet WHOOOOOhooooooooo


Dit is echt zo een "orgasme"-moment, enorme ontlading maar nu zonder de vettige brij :)


*warm fuzzy feeling of the internet inside*


BTW is dit snel?
Your DOWNLOAD Speed:
2867 kbps or 358 KB/sec

up
Your UPLOAD Speed:
360 kbps or 45 KB/sec

Geplaatst: 31 okt 2008, 21:00
door SniFManS
@SL33PY

Hoe heb je het voor mekaar gekregen om je telefoon werkende te krijgen ?!
Over de vier maand klant bij dommel ( homeconnect ) en nog geen enkele belagcom , mobistar of dommel klant dat me kan bereiken .
Dus enkel wat van belgacom is werkt perfect en de rest maar half half.
En het wil niet lukken !

Geplaatst: 31 okt 2008, 22:58
door macamba
SL33PY schreef:Het is gelukt! Mijn leidensweg is voorbij!

Ik ben terug een gecivilizeerd persoon, en ben dus nu terug te bereiken via telefoon EN internet WHOOOOOhooooooooo


Dit is echt zo een "orgasme"-moment, enorme ontlading maar nu zonder de vettige brij :)


*warm fuzzy feeling of the internet inside*


BTW is dit snel?
Your DOWNLOAD Speed:
2867 kbps or 358 KB/sec

up
Your UPLOAD Speed:
360 kbps or 45 KB/sec



Wat was er nu precies aan de hand??

Geplaatst: 01 nov 2008, 11:06
door SL33PY
De Belgacom meneer heeft hier een nieuwe stekker gestoken aan onze bureau... da was het

Ik heb tot nog toe al kunnen bellen, maar ik heb geen idee of mobistar klanten mij kunnen bereiken op de vaste lijn.

Ik heb alleen wel het gevoel dat de snelheid.... wat aan de lage kant ligt

Geplaatst: 01 nov 2008, 18:52
door macamba
SL33PY schreef:De Belgacom meneer heeft hier een nieuwe stekker gestoken aan onze bureau... da was het

Ik heb tot nog toe al kunnen bellen, maar ik heb geen idee of mobistar klanten mij kunnen bereiken op de vaste lijn.

Ik heb alleen wel het gevoel dat de snelheid.... wat aan de lage kant ligt


Dus er was dan gewoon iets mis aan die stekker waardoor er effectief geen connectie gemaakt kon worden.. wat dat aangaat is ADSL soms toch wel complex maar dat maakt het interessant. Je zou inderdaad er van uit gaan dat er iets met de account niet in orde was.. maar het was toch maar gewoon het telefooncontact dus..

Geplaatst: 01 nov 2008, 19:08
door icekiller2k6
macamba schreef:
SL33PY schreef:De Belgacom meneer heeft hier een nieuwe stekker gestoken aan onze bureau... da was het

Ik heb tot nog toe al kunnen bellen, maar ik heb geen idee of mobistar klanten mij kunnen bereiken op de vaste lijn.

Ik heb alleen wel het gevoel dat de snelheid.... wat aan de lage kant ligt


Dus er was dan gewoon iets mis aan die stekker waardoor er effectief geen connectie gemaakt kon worden.. wat dat aangaat is ADSL soms toch wel complex maar dat maakt het interessant. Je zou inderdaad er van uit gaan dat er iets met de account niet in orde was.. maar het was toch maar gewoon het telefooncontact dus..


de reden was.. dat belgacom het 2de paar gebruikt.. en dat het 1ste paar waarschijnlijk nog aangesloten was..

(naja rawcopper is op het 2de paar om het beter te zeggen..)

Geplaatst: 02 nov 2008, 21:37
door macamba
Ja maar hij had toch wel synchro dacht ik?
Vreemd toch he.

Maar dat hij op het verkeerde paar zat klinkt al logisch maar waarom had hij dan synchro.. hmmz

edit: misschien zat er nog ADSL op dat verkeerde paar, maar kwam hij daar natuurlijk niet op met de login van dommel.. en daarom mislukte de handshake.

Do I get it now?

Geplaatst: 03 nov 2008, 17:42
door SL33PY
Jah daar komt het op neer. Maar ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ex-scarslet klant ben die naar dommel overstap, dus zouden ze dit toch al eens moeten meegemaakt hebben toch?


Anyways, misschien een lame vraag maar euuh, effe quotje laten zien
Downstream rate: 3360 kbps
Upstream rate: 512 kbps
PPPoE pass-through: Disabled
ADSL Line

Status: Cable connected
Line mode: G.DMT
Maximum line rate: 6272 kbps (downstream) / 1116 kbps (upstream)
Noise margin: 16.2 dB (downstream) / 23 dB (upstream)
Line attenuation: 41.6 dB (downstream) / 21 dB (upstream)
Output power: 19.7 dBm (downstream) / 11.9 dBm (upstream)


Dit komt van de status pagina van mijn modem, de vraag is waarom heb ik geen 6272 kbps down/ 1116 up ?? En kan iemand mij zeggen hoe mijn locatie is tov de centrale? Ik weet dat er een andere thread voor is... maja.. ben er te simpel voor