Pagina 2 van 4

Geplaatst: 17 okt 2008, 07:53
door Wentie
testertje schreef:Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!
Kijk je factuur eens na dan? Als je van 2 tot 12 oktober een factuur ontvangen hebt, en pas op 14 oktober is er 1 keer geld van je rekening af gegaan.
Dan denk ik dat dat geld er niet allemaal af gaat, en dat het kan zijn dat het geld dat er nu is afgegaan gewoon je normale betaling is.
Snap je?

Omdat er niet iedere keer geld af gegaan is, kan het dus zijn dat die facturen er wel staan, maar niet betaald worden. Dat de bug niet zo ver gaat.

Geplaatst: 17 okt 2008, 08:55
door X-2datop
Wentie,

En dan ... wat maakt dat nu uit nog ? Dommel gaat hier ZWAAR, ZEER ZWAAR, in de fout en men vind dat blijkbaar normaal. Als je bij Belgacom of Telenet (ja, ja) zoiets zou meemaken, dan krijg je spontaan een telefoon terug van een CustomerService verantwoordelijke die jou meteen een maand gratis (of meer) zou aanbieden.

Wat zegt dommel "we zijn er mee bezig ...". Dit is misbruik van een domiciliëring en daar staan serieuze straffen op. Een "bug" in het systeem zoals dit KUNNEN niet aanslepen. Moest zoiets als dit bij een degelijk bedrijf gebeuren, dan had dommel al een serieuze rechtszaak boven het hoofd gehangen.

Nu pas op, het "kan" gebeuren, maar dit mag toch niet langer dan 1 a 2 dagen duren hé ... wat voor zever is da nu.

het zijn zaken zoals dit waardoor ik nog altijd iedereen afraad dommel te nemen, stel u voor dat mijn familie zoiets voorheeft nadat ik hen dit heb aangeraden ...

Enfin, ik had gehoopt dat dommel hun zaken eindelijk eens op orde had gesteld, en nu weer dit ...

Grtz,
X

Geplaatst: 17 okt 2008, 09:10
door testertje
Wentie schreef:
testertje schreef:Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!
Kijk je factuur eens na dan? Als je van 2 tot 12 oktober een factuur ontvangen hebt, en pas op 14 oktober is er 1 keer geld van je rekening af gegaan.
Dan denk ik dat dat geld er niet allemaal af gaat, en dat het kan zijn dat het geld dat er nu is afgegaan gewoon je normale betaling is.
Snap je?

Omdat er niet iedere keer geld af gegaan is, kan het dus zijn dat die facturen er wel staan, maar niet betaald worden. Dat de bug niet zo ver gaat.
Wentie, 'k ga er niet veel woorden meer aan vuil maken maar mijn laatste officiële factuur is betaald voor de periode van 17/10 t/m 17/11. Dat bedrag wordt er steeds rond de 25ste van de maand afgehaald. Het bedrag deze week op de 13de. Dus neen, niet voor een niet officiële factuur.
Indien ik dan 12 facturen krijg voor periodes van 01/01/08 t/ m 01/12/08 dan begrijp je toch dat er hier iets SERIEUS mis is? Dus de DIEFSTAL van het bedrag dat er begin van de week is afgehaald is voor de periode 01/01/08 t/m 01/02/08! Sinds wanneer is Homeconnect actief? Juist.

Dommel zegt zelf dat er een probleem is met het berekenen van de facturen in mijn (en blijkbaar anderen) geval.

Dan nog één laatste punt. Nu wil ze ik nog 'even' laten voortdoen om dit probleem op te lossen, maar indien ik het niet op tijd had gezien om die domi stop te zetten dan had ik een PV laten opstellen (en hier moet ik nog niet van m'n stoel gaan (bij wijze van spreken).

PS toch iets te veel woorden :wink:

Geplaatst: 17 okt 2008, 09:12
door testertje
X-2datop schreef:Wentie,

En dan ... wat maakt dat nu uit nog ? Dommel gaat hier ZWAAR, ZEER ZWAAR, in de fout en men vind dat blijkbaar normaal. Als je bij Belgacom of Telenet (ja, ja) zoiets zou meemaken, dan krijg je spontaan een telefoon terug van een CustomerService verantwoordelijke die jou meteen een maand gratis (of meer) zou aanbieden.
Vind ik ook. Na het versturen van de faxen had ik tenminste een telefoontje of in't slechtste geval een antwoord op m'n ticket.
Indien ik zelf niets onderneem gebeurt er niets.
In elk geval een domi zal er niet meer van komen.

Geplaatst: 17 okt 2008, 14:53
door xenne
dit sleept inderdaad veel te lang aan.

Geplaatst: 22 okt 2008, 18:18
door Churchill
hier idem dito,

heb al sinds augustus een probleem met de facturatiedienst.
Ik heb nog steeds een proformafactuur openstaan die volgens hun nog niet betaald is geweest (wat wel degeljk het geval is).

na talloze contacten via mail, fax en telefoon is dit probleem nog steeds niet opgelost. Hun beloften zijn ook nog niets waard want ze beloven veel maar er raakt toch niets opgelost.

Als het vrijdag nog niet in orde is dan ga ik (ik weet het, veel te lang gewacht) de juridische dienst van Test-Aankoop eens inschakelen in de hoop dat het dan in orde komt

Geplaatst: 22 okt 2008, 19:27
door staartmees
al aan gedacht om eens simpelweg een aangetekend schrijven te sturen met daarbij de nodige kopies van het bewjs van je betaling?

Geplaatst: 22 okt 2008, 21:03
door Maglor
Als je al voor zulke zaken een aangetekend schrijven moet sturen is het erg geworden. En precies of dat ze - omdat het aangetekend is - er meer aandacht aan gaan besteden?

Geplaatst: 22 okt 2008, 22:22
door nonkie
staartmees schreef:al aan gedacht om eens simpelweg een aangetekend schrijven te sturen met daarbij de nodige kopies van het bewjs van je betaling?
Waarom als ik vragen mag?
Churchill, heeft al gemaild, gebeld gefaxt. Nu aangetekend schrijven nog, en als dat niet helpt?
Persoonlijk naar dommel rijden?
Och kom, waarom passen ze het niet direct aan.

Geplaatst: 23 okt 2008, 08:10
door staartmees
omdat een aangetekend schrijven de volgende logische stap is en het middel is om hen officieel in gebreke te stellen. En haal je dan geen resultaat, dan kan je naar de ombudsdienst stappen of met ceurrix naar de rechtbank.

in heel dit verhaal kom ik ook niet te weten of churchill wel degelijk gemaand wordt om die factuur te betalen; vermoedelijk niet want anders was hij al lang afgesloten geweest.

Geplaatst: 23 okt 2008, 09:06
door Churchill
Ben slechts 1 maal aangemaand geweest om te betalen anders werd ik afgesloten. Toen heb ik voor de eerste maal gebeld gehad en alles zou in orde komen want ze hadden op dat moment ( ja, geloof het of niet, maar dit gesprek vond plaats eind augustus) een probleempje met het facturatiesysteem

Maar wat Staartmees hierboven verteld zit eigenlijk wel logica in.
Eerst een aangetekend schrijven met , nogmaals, een bewijs van betaling.
Als het dan nog niet lukt => ombudsdienst

Geplaatst: 23 okt 2008, 09:21
door nonkie
Churchill schreef: Maar wat Staartmees hierboven verteld zit eigenlijk wel logica in.
Eerst een aangetekend schrijven met , nogmaals, een bewijs van betaling.
Akkoord, Staartmees heeft op dat punt gelijk. Maar ik vind het ronduit schandalig dat de klanten steeds (hoge) kosten moeten maken om een fout recht te zetten die bij de isp ligt. Bellen, faxen, zending. Als ze nu nog direct de telefoon opnemen dan bleven de kosten beperkt. En een compensatie voor die kosten geven ze ook niet. Dat maakt het abo ook niet goedkoop hé?

Geplaatst: 23 okt 2008, 11:01
door staartmees
de telefoonkosten via hun 011-nummer zijn toch beperkt tot 30 cent per gesprek en zelfs na 17u gratis (BGC HappyTime). Via GSM lopen de kosten snel op, maar dat is toch geweten.

Geplaatst: 23 okt 2008, 12:09
door Zambo
Churchill schreef:hier idem dito,

heb al sinds augustus een probleem met de facturatiedienst.
Ik heb nog steeds een proformafactuur openstaan die volgens hun nog niet betaald is geweest (wat wel degeljk het geval is).

na talloze contacten via mail, fax en telefoon is dit probleem nog steeds niet opgelost. Hun beloften zijn ook nog niets waard want ze beloven veel maar er raakt toch niets opgelost.

Als het vrijdag nog niet in orde is dan ga ik (ik weet het, veel te lang gewacht) de juridische dienst van Test-Aankoop eens inschakelen in de hoop dat het dan in orde komt
Aangetekens schrijven met ontvangsbewijs richten aan Dommel om hen ingebreken te stellen.

PV laten opmaken tegen Dommel.

Zo simpel is dat, hoelang zal Dommel nog een hand boven het hoofd gehouden worden voor hun grove fouten door de Dommel-fanbase??? Hiermee gaan ze net zo in de fout als het bedrijf zelf

Geplaatst: 23 okt 2008, 12:10
door Zambo
staartmees schreef:al aan gedacht om eens simpelweg een aangetekend schrijven te sturen met daarbij de nodige kopies van het bewjs van je betaling?
Dommel fan-Base?????

Geplaatst: 23 okt 2008, 12:19
door gr4vity
Ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat "praten" niet meer word gedaan. 2 topic's op 2 dagen tijd waar in gezegd word om klacht in te dienen tegen een ISP.
Is er echt iemand die denkt dat een gerechtelijke procedure ervoor gaat zorgen dat ineens al jou problemen opgelost zijn? Ik kan je verzekeren dat ze dan pas beginnen hoor ;)

Edit: voor alle duidelijkheid, ik onderschat dit probleem niet. Maar dommel zal dit sowieso moeten oplossen, daar heb jij uiteindelijk geen last (meer) van. Dommel krijgt gewoon geen geld meer tot ze het probleem hebben opgelost veronderstel ik. Je bent volledig in je recht _tenzij_ je vergeet je maandelijkse betaling te doen (die je vanaf nu wel manueel moet doen).

Geplaatst: 23 okt 2008, 20:11
door testertje
Volgende klucht:

Vandaag 3 (DRIE) brieven gekregen van de bank met de mededeling dat ze drie verschillende domi's hebben moeten weigeren van Dommel omdat er geen domi was.

Hmm, hadd ik niet gebeld (3x) en gefaxed dat de domi was stopgezet?
En Dommel dan maar blijven zeggen dat ik de domi niet had moeten stop zetten en dat alles in orde ging komen....

Dus tot nu toe hadden ze al 200 EUR onrechtmatig van de rekening kunnen nemen.

Dit staat er nu in mijn proforma:
Afbeelding

Ik denk dat het toch eens tijd wordt om ze ingebreke te stellen (al is het maar om het officieel te maken - 3 weken en nog geen enkele reactie)

Geplaatst: 23 okt 2008, 21:44
door Sasuke
Ik denk het ook testertje, lijkt me toch wel echt niet pluis. Kan me niet voorstellen dat een bedrijf een probleem zoals dit geen prioriteit kan geven. 1) Het is een genant probleem voor het bedrijf, 2) Het is een zeer vervelend probleem voor de klant, 3) Het kan nooit een moeilijke/grote ingreep zijn om het op te lossen.

Grtz,
Sasuke

Geplaatst: 23 okt 2008, 22:23
door xenne
volledig mee eens, dit had asap in orde moeten gebracht worden.

Geplaatst: 24 okt 2008, 07:13
door ceurrrix
testertje schreef:Volgende klucht:

Vandaag 3 (DRIE) brieven gekregen van de bank met de mededeling dat ze drie verschillende domi's hebben moeten weigeren van Dommel omdat er geen domi was.

Hmm, hadd ik niet gebeld (3x) en gefaxed dat de domi was stopgezet?
En Dommel dan maar blijven zeggen dat ik de domi niet had moeten stop zetten en dat alles in orde ging komen....

Dus tot nu toe hadden ze al 200 EUR onrechtmatig van de rekening kunnen nemen.

Dit staat er nu in mijn proforma:
Afbeelding

Ik denk dat het toch eens tijd wordt om ze ingebreke te stellen (al is het maar om het officieel te maken - 3 weken en nog geen enkele reactie)
Het zijn maar bloopers.

Ik begin al spijt te krijgen dat ik er weg ben en dat het mij niet meer kan overkomen.
Zal ook wel de reden zijn dat het nu bij een ander gebeurd.

Geplaatst: 24 okt 2008, 07:56
door staartmees
Zambo schreef:
staartmees schreef:al aan gedacht om eens simpelweg een aangetekend schrijven te sturen met daarbij de nodige kopies van het bewjs van je betaling?
Dommel fan-Base?????
zeg Zambo wat leuter jij? Kijk eens wat jij als tip in je post geeft? een aangetekend schrijven om hen in gebreke te stellen. een pv zal ook niet veel uithalen want dat wordt gegarandeerd zonder gevolg geklasseerd.

Geplaatst: 24 okt 2008, 09:31
door Churchill
Wel, na bijna 3 maanden gezeik is de kogel door de kerk.
Ze hebben e i n d e l i j k alles in orde gekregen.
Ik heb geen openstaande factuur niet meer (heb ik eigenlijk nooit gehad).

Wat ik nu wel nog steeds heb, is dat ik niet op hun nieuwsserver geraak, krijg altijd de foutmeldig "502 authentication failed".
Weet iemand misschien wat het betekent ??

Geplaatst: 24 okt 2008, 10:31
door icekiller2k6
Churchill schreef:Wel, na bijna 3 maanden gezeik is de kogel door de kerk.
Ze hebben e i n d e l i j k alles in orde gekregen.
Ik heb geen openstaande factuur niet meer (heb ik eigenlijk nooit gehad).

Wat ik nu wel nog steeds heb, is dat ik niet op hun nieuwsserver geraak, krijg altijd de foutmeldig "502 authentication failed".
Weet iemand misschien wat het betekent ??
ja dat uw user verkeerd is...
uw user moet: [email protected] zijn (getal is random)

Geplaatst: 24 okt 2008, 11:55
door Churchill
noppes,

het werkt nog steeds niet

Geplaatst: 24 okt 2008, 12:35
door PieterV
Proficiat Churchill, ik was al een tijdje je post aan het volgen, maar dit kon echt niet door de beugel.

Hangen er compensaties aan vast? (gratis maand of zo...)

Geplaatst: 24 okt 2008, 13:09
door gr4vity
PieterV schreef:Hangen er compensaties aan vast? (gratis maand of zo...)
Het gaat over dommel he, dus het antwoord weet je hoogstwaarschijnlijk al :)

Geplaatst: 24 okt 2008, 13:50
door Churchill
Juist,

het gaat hier over DOMMEL dus niets, noppes, nada ...... van vergoedingen.
Zelfs nog niet het fatsoen om me telefonisch of via mail te verwittigen dat alles terug in orde is.

Geplaatst: 24 okt 2008, 17:51
door Robbe
Dat vind ik ook hatelijk, zeker wanneer ze zeggen dat ze je ten laatste tegen x iets zullen laten weten en ze er blijkbaar een punt van lijken te maken om dat juist niet te gaan doen. Ik zit zelf in zo'n situatie waarbij het opvolgen van al wat er zoal fout gaat een "leuke hobby" begint te worden ... Opvallend is wel dat er bij mij pas schot in de zaak komt als er geen "supervisor" tussen zit.

Geplaatst: 24 okt 2008, 19:18
door testertje
Update:
Vandaag nog maar eens brief van de bank gekregen (zie vorig bericht - had dus tot nu toe al 250 EUR geweest!) en een mail van Dommel ontvangen:

Code: Selecteer alles

Uw proforma faktuur 123456 staat in onze database nog steeds onbetaald.
Let op: dit document kan u niet gebruiken in uw boekhouding. Een definitieve faktuur (die u wel kan gebruiken in uw boekhouding) zal opgesteld worden na betaling van deze proforma faktuur! 
blabla bla...
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten!
Dit is dus voor de eerste stopgezette faktuur (nog 9 te gaan).
Natuurlijk heb ik gebeld maar geen nuttig antwoord gekregen.

Geplaatst: 30 okt 2008, 20:58
door testertje
Ik heb een paar dagen geleden een tweede 'reminder' gekregen voor de eerste foutieve factuur. Vandaag heb ik er nog 2 ontvangen.

Hoeveel reminders krijgt een gebruiker eer hij/zij afgesloten wordt?

Geplaatst: 31 okt 2008, 15:03
door Praetorian
testertje schreef:Ik heb een paar dagen geleden een tweede 'reminder' gekregen voor de eerste foutieve factuur. Vandaag heb ik er nog 2 ontvangen.

Hoeveel reminders krijgt een gebruiker eer hij/zij afgesloten wordt?
begint hallucinanter en hallucinanter te worden! Ik leef met je mee...

Naar verluidt op het forum heb ik gelezen dat het 2 keer is dat je een reminder krijgt ( per factuur?)

Geplaatst: 31 okt 2008, 15:29
door testertje
Praetorian schreef:
testertje schreef:Ik heb een paar dagen geleden een tweede 'reminder' gekregen voor de eerste foutieve factuur. Vandaag heb ik er nog 2 ontvangen.

Hoeveel reminders krijgt een gebruiker eer hij/zij afgesloten wordt?
begint hallucinanter en hallucinanter te worden! Ik leef met je mee...

Naar verluidt op het forum heb ik gelezen dat het 2 keer is dat je een reminder krijgt ( per factuur?)
Vandaag nog een eerste en tweede reminder gekregen.
Ben eens benieuwd of ik afgesloten ga worden na de laatste "2nd reminder".

Geplaatst: 31 okt 2008, 15:49
door xenne
ik gok dat het niet lang meer zal duren voor je afgesloten bent... en dat voor een probleem dat weken geleden gemeld is en waar dommel volledig in de fout is. straffe toebak

Geplaatst: 31 okt 2008, 18:08
door Zambo
staartmees schreef:
Zambo schreef:
staartmees schreef:al aan gedacht om eens simpelweg een aangetekend schrijven te sturen met daarbij de nodige kopies van het bewjs van je betaling?
Dommel fan-Base?????
zeg Zambo wat leuter jij? Kijk eens wat jij als tip in je post geeft? een aangetekend schrijven om hen in gebreke te stellen. een pv zal ook niet veel uithalen want dat wordt gegarandeerd zonder gevolg geklasseerd.
Als Dommel in de fout gaat is het toch logisch dat je als consument hen een aangetekend schrijven met ontvangstbewijs richt om hen in gebreke te stellen. Een consument moet toch niet met zijn voeten laten spelen omdat het bedrijf die door velen opgehemeld wordt grove en juridische fouten maakt (als het dagelijks opmaken van onterchte facturen, deze via domiciliering van de rekening haalt en dan nog ten onrechte aanmaningen stuurt). Komaan zeg dit kan toch echt niet meer.
Dommel gaat hier zwaar uit de bocht en het wordt dan ook hoog tijd dat Test-Aankoop, Federale Overheid Consumenten zaken er zich gaan mee bemoeien.

Geplaatst: 31 okt 2008, 18:54
door testertje
Zambo schreef:
staartmees schreef:
Zambo schreef:
staartmees schreef:al aan gedacht om eens simpelweg een aangetekend schrijven te sturen met daarbij de nodige kopies van het bewjs van je betaling?
Dommel fan-Base?????
zeg Zambo wat leuter jij? Kijk eens wat jij als tip in je post geeft? een aangetekend schrijven om hen in gebreke te stellen. een pv zal ook niet veel uithalen want dat wordt gegarandeerd zonder gevolg geklasseerd.
Als Dommel in de fout gaat is het toch logisch dat je als consument hen een aangetekend schrijven met ontvangstbewijs richt om hen in gebreke te stellen. Een consument moet toch niet met zijn voeten laten spelen omdat het bedrijf die door velen opgehemeld wordt grove en juridische fouten maakt (als het dagelijks opmaken van onterchte facturen, deze via domiciliering van de rekening haalt en dan nog ten onrechte aanmaningen stuurt). Komaan zeg dit kan toch echt niet meer.
Dommel gaat hier zwaar uit de bocht en het wordt dan ook hoog tijd dat Test-Aankoop, Federale Overheid Consumenten zaken er zich gaan mee bemoeien.
Fax is een paar weken geleden verstuurd. Ik dacht dat dat min of meer 't zelfde was (en als voordeel dat de fax niet geweigerd kan worden in tegenstelling tot een aangetekend schrijven).
In ieder geval, consumentenrechtsbijstand ligt hier klaar.

In't kort: renew date is 1/1/09 en dan nog 1 keer ten onrechte die 49 EUR van de rekening gehaald, heb ik eigenlijk een al betaald abonnement tot 1/2/09.

Geplaatst: 03 nov 2008, 17:45
door testertje
Update:
Vandaag in mailbox: final reminder van de eerste pro-forma.

Binnen de 48u ben ik afgesloten :roll:
Elke morgend gaat de helpdesker kijken of ik al dan niet ben afgesloten en al dan niet mijn toegang terug in orde maken.

Voor de zoveelste keer zou het deze week in orde moeten komen ?!?
Ik hoop dat ik niet nog 10x final reminders ga krijgen want anders ligt m'n verbinding er meer uit dan dat ik kan internetten.

Geplaatst: 06 nov 2008, 09:12
door ceurrrix
U bent ze wel serieus aan het testen,hé ?
Nadat ik in den tijd,een final reminder kreeg,bleef ik gelukkig nog 6 weken aangesloten
en recupereerde ik zo,het toen teveel betaalde :lol:

Geplaatst: 06 nov 2008, 10:18
door Zambo
testertje schreef:
Zambo schreef:
staartmees schreef:
Zambo schreef: Dommel fan-Base?????
zeg Zambo wat leuter jij? Kijk eens wat jij als tip in je post geeft? een aangetekend schrijven om hen in gebreke te stellen. een pv zal ook niet veel uithalen want dat wordt gegarandeerd zonder gevolg geklasseerd.
Als Dommel in de fout gaat is het toch logisch dat je als consument hen een aangetekend schrijven met ontvangstbewijs richt om hen in gebreke te stellen. Een consument moet toch niet met zijn voeten laten spelen omdat het bedrijf die door velen opgehemeld wordt grove en juridische fouten maakt (als het dagelijks opmaken van onterchte facturen, deze via domiciliering van de rekening haalt en dan nog ten onrechte aanmaningen stuurt). Komaan zeg dit kan toch echt niet meer.
Dommel gaat hier zwaar uit de bocht en het wordt dan ook hoog tijd dat Test-Aankoop, Federale Overheid Consumenten zaken er zich gaan mee bemoeien.
Fax is een paar weken geleden verstuurd. Ik dacht dat dat min of meer 't zelfde was (en als voordeel dat de fax niet geweigerd kan worden in tegenstelling tot een aangetekend schrijven).
In ieder geval, consumentenrechtsbijstand ligt hier klaar.

In't kort: renew date is 1/1/09 en dan nog 1 keer ten onrechte die 49 EUR van de rekening gehaald, heb ik eigenlijk een al betaald abonnement tot 1/2/09.
Al eens erbij stilgestaan hoeveel interesten dat Dommel op de kap van zijn klanten aan het verdienen is (bedrag A + intersten)? Kassa, kassa voor hen. Zo worden dus de klanten van de Dommel-Fan-Base door hun eigen idool uitgekleed (en de Dommelaars stonden erbij en keken ernaar maar deden niets)
Dommel is een echt ongezond bedrijf geworden. Wegblijven is de boodschap.

Geplaatst: 06 nov 2008, 10:57
door Gent32m
Testertje,

Bedankt voor je bijdrage. And keep us posted !

Dit is echt wel VRESELIJK. Een heel erge bug in hun software. Duidelijk tekenen dat Dommel te snel is aan het gaan, tijdsdruk, overwerkte helpdesk, etc...

Als er iets is wat je met software (zeker betalingssoftware die dan nog eens geautomatiseerd is!) niet kan riskeren, is BUGS !

Je moet voldoende tijd krijgen om je laatste releases grondig uit te testen. Tenslotte gaat het hier om geld van de mensen. Zeker in tijde van lage koopkracht, niet ideaal!

Zulke fouten kunnen in elk bedrijf gebeuren. Echter als ze gebeuren, is dit nooit goed! Zeker niet voor het imago.

Verklaart meteen waarom ik mijn dommicilieringsaanvraag nog steeds niet ontvangen heb. Dommel durft dit me niet doorsturen, door de fouten die er in hun betalingssoftware geslopen zijn :-(

Vervelende praktijken...

Dat Dommel dit maar snel in orde krijgt
Is idd top prioriteit :!:

Keep us posted !

Geplaatst: 06 nov 2008, 13:00
door staartmees
Gent32m schreef:Verklaart meteen waarom ik mijn dommicilieringsaanvraag nog steeds niet ontvangen heb.
Bij mij hebben ze die ook nooit doorgemaild. Ik heb zelf een formulier van de bank uitgeprint met mijn klantennummer als referentie en ana mijn bank bezorgd. In 2 jaar tijd nog nooit problemen ondervonden.