Dommel onbereikbaar

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Jan_B schreef:
Gent32m schreef:
Jan_B schreef:Komaan zeg: Dommel verkoopt dozen in de Makro, Mediamarkt enz. Daar kom je Jan met de pet tegen en die leest geen userbase.
Klopt, echter Jan met de pet zal die dozen niet vinden in de Makro. Omdat ze niet in de rekken liggen. Je moet er expliciet aan de balie naar vragen.
Jan met de Pet die kan surfen naar http://www.dommel.be/nl/voice/shops.php vindt daar een verwijzing naar Makro, enz.

Echt niet moeilijk hoor ...

maar hoe komt jan met de pet uit op dommel.be? ;)
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Door naar tekenfilms te kijken ? :lol:
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

icekiller2k6 schreef:maar hoe komt jan met de pet uit op dommel.be? ;)
Als je Googlet op "goedkope ADSL" refereert de eerste hit naar Dommel.

Ik ga ervan uit dat Jan met de Pet Google kan gebruiken.

En nu jij weer :wink:
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

belachelijke statements lees ik hier, voor bij dommel te gaan moet je 'kennis' hebben en lid zijn van userbase? niet zeveren, ze maken reclame in P magazine. als de installatie niet duidelijk genoeg is voor jan modaal dan is dat de fout van dommel. heb persoonlijk geen homeconnect dus ik spreek me verder niet uit over de procedure
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Jan met de pet heeft in 99% van de gevallen nog nooit gehoord van dommel , laat staan dat ie naar die website surft .
holzer
Starter Plus
Starter Plus

@zimmen: ik had ca 1-2 maand dezelfde problemen. dommel compleet onbereikbaar, geen internet in huis na verhuis... eens ik iemand aan de lijn had gekregen was dat contract er wel vrij snel nochtans. contract direct teruggefaxt, daarna heeft het wel een tijd (2 weken, mss meer?) geduurd voor die activatiebrief er was, en dan nog is 2 weken voor de effectieve aansluiting. achteraf gezien was het nog wel allemaal ok, afgezien van het feit dat ze telefonisch en elektronisch compleet onbereikbaar zijn, wat ik vrij onvergeeflijk vind. maar ja, iedereen moet daar maar zn eigen conclusies uit trekken..

bottom line: dat contract opsturen op zich ging bij mij toch vrij vlug dus als er nog eens telefonisch contact is mss is checken of je adresgegevens wel correct zijn (huis/busnr ofzo?)

@ de rest (sommigen toch): jeezes, stop nu eens met elke thread te hijacken om er uw persoonlijke frustratie in te luchten?! die mens komt hier gewoon om raad vragen en dat moet dan weer als aanleiding dienen voor een hoop zinloos gezever over dommel, diens service en financiële situatie, de al dan niet terzake doende wetteksten en als kers op de taart de raad "vertrek gewoon terug nr holland"(!!!)... en dan maar zagen over het duopolie, tzal wel zijn als mensen die zich wel willen informeren hier op deze zever uitkomen..

het doet helemaal niet terzake of dommel nu al dan niet voor "jan met de pet op" is, die mens heeft nu dommel en heeft een probleem. beperk u dus tot relevante commentaar en zoek u een lief/psycholoog/helpdesk om tegen te gaan zagen :evil:
woete
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

icekiller2k6 schreef:
Jan_B schreef:
Gent32m schreef:
Jan_B schreef:Komaan zeg: Dommel verkoopt dozen in de Makro, Mediamarkt enz. Daar kom je Jan met de pet tegen en die leest geen userbase.
Klopt, echter Jan met de pet zal die dozen niet vinden in de Makro. Omdat ze niet in de rekken liggen. Je moet er expliciet aan de balie naar vragen.
Jan met de Pet die kan surfen naar http://www.dommel.be/nl/voice/shops.php vindt daar een verwijzing naar Makro, enz.

Echt niet moeilijk hoor ...

maar hoe komt jan met de pet uit op dommel.be? ;)
Makro Deurne verkoopt wel degelijk Dommel modems in hun rekken. 2 dikke volle rijen zelfs.
cumme
Plus Member
Plus Member

Makro Machelen ook ondertussen. 1,5 maand terug waren ze uitverkocht, maar 10 dagen geleden lagen er nog veel.
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
zimmen
Starter
Starter

holzer schreef:@zimmen: ik had ca 1-2 maand dezelfde problemen. dommel compleet onbereikbaar, geen internet in huis na verhuis... eens ik iemand aan de lijn had gekregen was dat contract er wel vrij snel nochtans. contract direct teruggefaxt, daarna heeft het wel een tijd (2 weken, mss meer?) geduurd voor die activatiebrief er was, en dan nog is 2 weken voor de effectieve aansluiting. achteraf gezien was het nog wel allemaal ok, afgezien van het feit dat ze telefonisch en elektronisch compleet onbereikbaar zijn, wat ik vrij onvergeeflijk vind. maar ja, iedereen moet daar maar zn eigen conclusies uit trekken..

bottom line: dat contract opsturen op zich ging bij mij toch vrij vlug dus als er nog eens telefonisch contact is mss is checken of je adresgegevens wel correct zijn (huis/busnr ofzo?)

@ de rest (sommigen toch): jeezes, stop nu eens met elke thread te hijacken om er uw persoonlijke frustratie in te luchten?! die mens komt hier gewoon om raad vragen en dat moet dan weer als aanleiding dienen voor een hoop zinloos gezever over dommel, diens service en financiële situatie, de al dan niet terzake doende wetteksten en als kers op de taart de raad "vertrek gewoon terug nr holland"(!!!)... en dan maar zagen over het duopolie, tzal wel zijn als mensen die zich wel willen informeren hier op deze zever uitkomen..

het doet helemaal niet terzake of dommel nu al dan niet voor "jan met de pet op" is, die mens heeft nu dommel en heeft een probleem. beperk u dus tot relevante commentaar en zoek u een lief/psycholoog/helpdesk om tegen te gaan zagen :evil:
Bedankt holzer, toch nog een normale reactie op mijn post :)

Ik heb inmiddels het contract met de post binnen gekregen en direct getekend, gescanned en gemailed. Ondertussen is het CRM ook bijgewerkt en geeft weer dat het contract ondertekend is! Nu is het nog wachten op de activatiebrief en daarna de technieker die blijkbaar langs moet komen om het lijntje aan te sluiten!

Dat wachten op activatie is vrij normaal, ik reken op een week of 2 a 3 (dat was in nederland tenminste een beetje het minimum toen ik daar mijn adsl aanvroeg jaren geleden)
Siggy
Starter
Starter

Op 23 september contractjes doorgefaxt, vandaag op 13 november nog steeds niets. Geen telefoon, geen internet, nada.
Dommel=rommel!
Ik ga nu officieel klacht indienen, ze hadden immers beloofd dat ik de 2de week van oktober alles in de bus ging hebben....
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”