@zimmen: ik had ca 1-2 maand dezelfde problemen. dommel compleet onbereikbaar, geen internet in huis na verhuis... eens ik iemand aan de lijn had gekregen was dat contract er wel vrij snel nochtans. contract direct teruggefaxt, daarna heeft het wel een tijd (2 weken, mss meer?) geduurd voor die activatiebrief er was, en dan nog is 2 weken voor de effectieve aansluiting. achteraf gezien was het nog wel allemaal ok, afgezien van het feit dat ze telefonisch en elektronisch compleet onbereikbaar zijn, wat ik vrij onvergeeflijk vind. maar ja, iedereen moet daar maar zn eigen conclusies uit trekken..
bottom line: dat contract opsturen op zich ging bij mij toch vrij vlug dus als er nog eens telefonisch contact is mss is checken of je adresgegevens wel correct zijn (huis/busnr ofzo?)
@ de rest (sommigen toch): jeezes, stop nu eens met elke thread te hijacken om er uw persoonlijke frustratie in te luchten?! die mens komt hier gewoon om raad vragen en dat moet dan weer als aanleiding dienen voor een hoop zinloos gezever over dommel, diens service en financiële situatie, de al dan niet terzake doende wetteksten en als kers op de taart de raad "vertrek gewoon terug nr holland"(!!!)... en dan maar zagen over het duopolie, tzal wel zijn als mensen die zich wel willen informeren hier op deze zever uitkomen..
het doet helemaal niet terzake of dommel nu al dan niet voor "jan met de pet op" is, die mens heeft nu dommel en heeft een probleem. beperk u dus tot relevante commentaar en zoek u een lief/psycholoog/helpdesk om tegen te gaan zagen