Kan niet inbellen op Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
freakyfry3000
Starter
Starter

Dag voor dag, 4 MAAND ZONDER INERNET!!!!
gelukkig dat ik al 11 keer gebeld heb sinds november, en dat ze me telekens zeggen dat ze de netwerkbeheerder ervoor contacteren, en dat ze belgacom contacteren voor m'n rawcopperlijn te reactiveren... en blah, blah, blah...

ik word zot!!!

dommel: zolang het werkt ok
maar anders: GODVERNONDEMILJAARAKKERDJU!!!! :bang: :bang: :bang: :bang:
manu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 4 keer

Blijkbaar is het volledig misgegaan met de opzeg van je vorige ISP waardoor eerst je ADSL-signaal en later je lijn werd afgesloten. En nu hang jij nu af van de goodwill van BGC om je rawcopper te activeren.
desty_aya
Starter
Starter

hmm, ik heb dezelfde meegemaakt denk ik ...
wanneer je een vaste lijn hebt van BGC, en je neemt daarbij de internet aansluiting van Dommel, dan gebeurt het vaak dat BGC je ADSL signaal afsluit (bewust of onbewust, geen idee), maar dat schijn altijd het probleem te zijn wanneer je een vaste BGC lijn hebt en een dommel internet account neemt. Ik ben afgelopen paar jaar een paar keer verhuist geweest en elke keer dezelfde gedoe...

wat ik had gedaan om te fixen....
1/ ik ben absoluut zeker dat mijn aansluiting binnenthuis goed is
2/ ik ben zeker dat telefoonlijn werkt
3/ ik ben zeker dat er geen adsl signaal heeft (als je active adsl signaal heeft kan je altijd zien in je modem, bvb adsl licht brandt en in de configuratie zie je hoeveel down en upstream zijn)
4/ ik bel dommel op en zeg dat de lijn niet werkt (had eerder BGC gebeld en dan krijg ik die 85 € verhaal te horen), en controleert dat, ze bellen BGC op, en dan stellen ze voor dat ze eventueel BGC technieker kan sturen om te laten kijken, maar in geval dat ze merkt dat het probleem is door de interne aansluiting, moet ik wel 150 € betalen
*****-soit, ik ben dus allemaal zo zeker ... (als je dezelfde gedoe 3 keer meemaak....)-*****
5/ dommel neemt contact op met BGC en laat me weten dat ze me binnen enkel ogenblik opbelt
6/ 2 min later krijgt ik telefoon van BGC voor een afspraak
7/ BGC komt de afspraak niet na (what a big surprise...), ik bel dommel op en ze belt BGC, en de dag erop komt BGC
8/ de technieker komt binnen gewandeld en zegt tegen mij: " ja, is weer dat gedoe aan de centrale" die technieker belt de BGC centraal op of zoiets, "voila, het is geregeld", en echt 10 min later werkt alles....

kortom... het probleem ligt bij BGC, zelfs de technieker had het me toegegeven. Hij zei dat ze in principe al te goed weet wat de probleem is, en dat het in principe via een simpele telefoon opgelost kan zijn door BGC, maar soit... zoals ik eerder zei, bewust of onbewust.... ik heb na 2 weken wachten eindelijk mijn internet.... en het probleem was nooit bij Dommel, maar ja, BGC beheert de lijn, dus ... wat wil je?

ik hoop dat je hier iets mee kan

grtz
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”