Pagina 2 van 3

Geplaatst: 16 nov 2008, 07:17
door manu
broli schreef:Dit gaat er over en ik ben serieus aan't overwegen om daar met de politie aan te bellen.
Heel weinig kans dat jij d epolitie meekrijgt; die gaan niet zo maar efkes mee omdat jij met je verhaal afkomt.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 27 nov 2008, 10:23
door darkzero
ik heb iedere week sinds 5 augustus (heb 'm toen binnengebracht in diepenbeek) onderstaand ticket verstuurd naar hun 4 mailadressen (support, finance, sales, order):
Geachte,

Op 5 augustus 2008 heb ik mijn modem, een Fritzbox Fon, binnengebracht op uw kantoor te Diepenbeek. Ik heb hiervoor een getekende ontvangstbevestiging, opgemaakt in 2 exemplaren.
De week nadien heb ik een telefoontje gehad van een medewerker die vroeg achter m'n rekeningnummer om de waarborg terug te storten.
Tot op de dag van vandaag, xx weken na binnenbrengen van de modem, heb ik echter nog geen waarborg ontvangen.
Kan u dit even rechtzetten aub?
Nogmaals mijn rekeningnummer: xxx-xxxxxxx-xx.

Mvg,
xxx
gisteren, 16 weken en 1 dag na het binnenbrengen van de modem en vele verzonden tickets later eindelijk reactie van hun support:
Geachte,

Hartelijk dank voor uw email.

Uw vraag zal verder behandeld worden. T xxxxxx blijft openstaan en wordt weldra opgevolgd. Uw andere tickets die om hetzelfde issue gaan worden wel afgesloten wegens dubbel.

Dank u voor uw begrip!

Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service

later diezelfde dag nog een mail van support:
Geachte,

Hartelijk dank voor uw email.

We bevestigen inderdaad dat uw fritzbox in goede staat ontvangen is op ons kantoor in Diepenbeek.

We geven dit door aan de financiele afdeling om dit zo snel als mogelijk te behandelen.

Alvast bedankt voor uw begrip en onze excuses voor de vertraging

ben eens benieuwd hoe "snel" dit gaat zijn :eek:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 27 nov 2008, 11:33
door ceurrrix
darkzero schreef:Dank u voor uw begrip!

Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
En ze maken weeral reklame voor hun € 0.30/ € 0.60/min nummer

:nono: We kunnen het niet laten,hé ?

Voor de benzine van Sandra's Porsche,zeker ? ? :troosten:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 27 nov 2008, 16:21
door metaldeth
Weten jouw verzorgers(want ik kan me niet voorstellen dat je nog familie/vrienden rond je hebt) eigenlijk dat je dement bent? Hoeveel keer typ je zo hetzelfde per dag?

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 02 dec 2008, 17:18
door drernie
Bijna 4 maanden na het opsturen van de fritzbox heb ik nog steeds geen waarborg teruggekregen. Vandaag opnieuw gebeld. Werd aangegeven dat ze er iemand bij krijgen op de administratieve dienst die er speciaal een opleiding voor heeft genoten. Op mijn vraag wanneer ik nu eindelijk het geld terug krijg kreeg ik geen antwoord. Ik vind het werkelijk schandalige gang van zaken.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 02 dec 2008, 17:55
door on4bam
drernie schreef:Bijna 4 maanden na het opsturen van de fritzbox heb ik nog steeds geen waarborg teruggekregen. Vandaag opnieuw gebeld. Werd aangegeven dat ze er iemand bij krijgen op de administratieve dienst die er speciaal een opleiding voor heeft genoten. Op mijn vraag wanneer ik nu eindelijk het geld terug krijg kreeg ik geen antwoord. Ik vind het werkelijk schandalige gang van zaken.
Stuur een aangetekende brief en eis binnen de 2 weken terugbetaling. Ga ondertussen ook eens langs in een rechtswinkel of bij een advokaat (een eerste gesprek is gratis) voor verdere stappen. Het heeft geen nut te blijven bellen of mailen naar dommel.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 02 dec 2008, 23:01
door drernie
Bovendien heb ik sinds ik ben overgestapt op homeconnect nog geen enkele factuur gekregen voor de gemaakte belkosten. Wat is het voor een administratieve puinhoop bij dommel? Hoe kan je op deze manier een nieuw product introduceren.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 03 dec 2008, 02:32
door xenne
drernie schreef:Bovendien heb ik sinds ik ben overgestapt op homeconnect nog geen enkele factuur gekregen voor de gemaakte belkosten.
ah ja, daar zou ik wel kunnen mee leven. denk dat de termijn om die gesprekken te facturen ondertussen verlopen is :-D

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 03 dec 2008, 02:55
door ceurrrix
xenne schreef:
drernie schreef:Bovendien heb ik sinds ik ben overgestapt op homeconnect nog geen enkele factuur gekregen voor de gemaakte belkosten.
ah ja, daar zou ik wel kunnen mee leven. denk dat de termijn om die gesprekken te facturen ondertussen verlopen is :-D
Hunne facturatieautomaat is waarschijnlijk,nog een cursus telefoonfacturatie aan't volgen.
:oops: Wacht maar tot hij er overijverig invliegt,het forum zal te klein zijn. :angel: of :twisted:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 15 dec 2008, 23:28
door broli
Even ter vergelijking. Heb zo'n twee weken geleden Telenet gebelt ivm de waarborg van hun modem die hier nog stond. Een week later werd me de creditnota opgestuurd en een dag later was 61€ op mijn bankrekening. Dus niet alleen duurde het een week voor ik het geld had en stortte ze 61€ ipv de verwachte 50€. Ik moest zelfs niets opsturen, dus al hun spullen staan hier nog (volgens een vriend die TN technieker is dat gerief afval voor hun).

Ondertussen zit ik 15 weken te wachten op dommel voor men waarborg waarvan ze de modem al in bezit hebben.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 13 jan 2009, 11:45
door dRommelaar
Heeft er nu eigenlijk al iemand zijn waarborg teruggekregen?

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 13 jan 2009, 14:20
door broli
Nope. Ondertussen al 4,5 maand geleden, terwijl Telenet dit na week terug gaf in diezelfde periode.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 13 jan 2009, 16:34
door darkzero
Nope. 23 december heb ik deze mail gehad:
Geachte,

De financiele dienst zal begin volgend jaar alle terugstortingen nalopen en in orde brengen.

U kan best dan terug contact met ons opnemen.

Alvast bedankt voor uw begrip.
7 januari een nieuw ticket gemaakt en 12 januari deze reply gehad:
Geachte,

Onze financiele dienst zal de terugstortingen opvolgen in januari - februari.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 13 jan 2009, 18:21
door ceurrrix
4 weken geleden,: broli schreef:

Ondertussen zit ik 15 weken te wachten op dommel voor men waarborg waarvan ze de modem al in bezit hebben.
Als die van de financiele dienst,hard genoeg kunnen nalopen en opvolgen ,
zullen jullie die borg binnen de 6 weken allemaal wel ontvangen hebben,zeker ?
7 weken geleden,: darkzero schreef: gisteren, 16 weken en 1 dag na het binnenbrengen van de modem en vele verzonden tickets later eindelijk reactie van hun support:
Geachte,

Hartelijk dank voor uw email.

Uw vraag zal verder behandeld worden. T xxxxxx blijft openstaan en wordt weldra opgevolgd. Uw andere tickets die om hetzelfde issue gaan worden wel afgesloten wegens dubbel.

Dank u voor uw begrip!

Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service

later diezelfde dag nog een mail van support:
Geachte,

Hartelijk dank voor uw email.

We bevestigen inderdaad dat uw fritzbox in goede staat ontvangen is op ons kantoor in Diepenbeek.

We geven dit door aan de financiele afdeling om dit zo snel als mogelijk te behandelen.

Alvast bedankt voor uw begrip en onze excuses voor de vertraging

ben eens benieuwd hoe "snel" dit gaat zijn :eek:
De rekening kan bijna gemaakt worden

Waar zijn de rekenknobbels ? ?


Den Optimist :angel:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 13 jan 2009, 22:11
door darkzero
yeps goeie samenvatting...
de mijne is dus al in diepenbeek van 5 augustus 2008...

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 14 jan 2009, 11:47
door ceurrrix
Zouden ze die Fritzboxen eerst niet moeten verkopen ?,
en dan proberen het geld door hun automaat te laten doorstorten ? ? :lol:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 14 jan 2009, 13:08
door darkzero
tja heb nog getwijfeld om 'm te houden. ma het was geen model met wifi dus heb 'm teruggebracht na m'n overstap v netconnect naar homeconnect.
achteraf gezien...

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 24 jan 2009, 20:16
door AcidBaron
Kan je die gewoon zomaar houden dan als je zegt dat ze de waarborg mogen houden?

(Want die router types zijn redelijk goed)

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 24 jan 2009, 20:41
door ceurrrix
Wettelijk gezien niet,maar je kan hen voorstellen,

dat ze hun Fritzbox terugkrijgen tegen terugbetaling van uw waarborg,gelijk oversteken.

U zult dan waarschijnlijk nooit nog iets van hen horen

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 25 jan 2009, 13:41
door drernie
Heeft iemand nu het waarborg al teruggekregen? Ik wacht nu al sinds augustus vorig jaar. En heeft iemand al een factuur voor gemaakte telefoonkosten ontvangen?

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 11:09
door darkzero
nee. ik ook sinds 5 augustus 2008. financieel zou alles in orde gebracht worden (volgens hen...) in de periode januari-februari

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 11:57
door ceurrrix
Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 14:12
door THDBASED
ceurrrix schreef:Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?
Afgeven op iemand anders maar zelf nog niet zonder fouten kunnen schrijven...

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 14:30
door ceurrrix
Er moest inderdaad , er bij gezet of/en er bij gezegd staan,
en die combinatie hadt "2009 er bij geze(gd)t " moeten zijn :oops:

Maar zo bedoelde u het nu ook weer niet :wink:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 16:01
door on4bam
THDBASED schreef:
ceurrrix schreef:Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?
Afgeven op iemand anders maar zelf nog niet zonder fouten kunnen schrijven...
Is dat een vereiste om binnen een redelijke termijn je geld terug te krijgen van Dommel? Doet dat iets aan het feit dat er mensen een half jaar moeten wachten op terugbetaling?Ik dacht het niet.

Wie zonder zonde is... enz...

Niet dat ik er iets aan heb maar gaat dommel de waarborg terugbetalen met inbegrip van wettelijke interesten? (Ik wil nu niemand op ideeën brengen natuurlijk) :twisted:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 16:39
door THDBASED
on4bam schreef:
THDBASED schreef:
ceurrrix schreef:Hebben ze er 2009 bij geze(g)t ?
Afgeven op iemand anders maar zelf nog niet zonder fouten kunnen schrijven...
Is dat een vereiste om binnen een redelijke termijn je geld terug te krijgen van Dommel? Doet dat iets aan het feit dat er mensen een half jaar moeten wachten op terugbetaling?Ik dacht het niet.

Wie zonder zonde is... enz...

Niet dat ik er iets aan heb maar gaat dommel de waarborg terugbetalen met inbegrip van wettelijke interesten? (Ik wil nu niemand op ideeën brengen natuurlijk) :twisted:
Het hier 100 maal herhalen is blijkbaar wel een vereiste. Indien je iets gedaan wil krijgen moet je maar actie ondernemen, geen woorden maar daden!

BTW: Correct schrijven is ALTIJD een vereiste!

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 16:42
door on4bam
THDBASED schreef: BTW: Correct schrijven is ALTIJD een vereiste!
Jij maakt dus nooit vauten?

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 17:06
door ceurrrix
THDBASED schreef: BTW: Correct schrijven is ALTIJD een vereiste!
Je hebt gelijk

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 17:48
door THDBASED
ceurrrix schreef:
THDBASED schreef: BTW: Correct schrijven is ALTIJD een vereiste!
Je hebt gelijk
Ja?

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 26 jan 2009, 20:15
door broli
Even een reminder...

http://www.ifilmdb.com/Crunchyroll/Pict ... ympics.jpg

Deze thread ging over de waarborg.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 27 jan 2009, 01:24
door ceurrrix
Je hebt gelijk,spijtig dat THDBASED ons probeert te overtuigen dat het over taalfouten gaat,
maar hij zal nu wel snappen dat we daar niet over bezig zijn,zeker ? :angel:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 27 jan 2009, 11:32
door THDBASED
ceurrrix schreef:Je hebt gelijk,spijtig dat THDBASED ons probeert te overtuigen dat het over taalfouten gaat,
maar hij zal nu wel snappen dat we daar niet over bezig zijn,zeker ? :angel:
Goede poging om weer een staaltje van uw pure domheid (vorige post) te verbergen...

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 27 jan 2009, 13:10
door ceurrrix
U hebt gelijk, en probeer nu de andere mensen die meelezen,
daarvan ook maar te overtuigen

:slotje: :angel:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 27 jan 2009, 15:45
door t-town
Dit is een serieuze en interessante discussie, verbrod ze nu niet door hier van die onzinnige opmerkingen te plaatsen die niets met het onderwerp te maken hebben.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 27 jan 2009, 16:03
door ceurrrix
ok :angel:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 28 jan 2009, 13:42
door liger
darkzero schreef:nee. ik ook sinds 5 augustus 2008. financieel zou alles in orde gebracht worden (volgens hen...) in de periode januari-februari
heb je al geprobeerd om naar dommel te gaan en mss praten met "manager"

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 29 jan 2009, 11:07
door murda
liger schreef:
darkzero schreef:nee. ik ook sinds 5 augustus 2008. financieel zou alles in orde gebracht worden (volgens hen...) in de periode januari-februari
heb je al geprobeerd om naar dommel te gaan en mss praten met "manager"
Ha, dommel en praten does not compute :roll:

Anyway, misschien een grote lijst maken van de mensen waarvan Dommel de kosten nog niet heeft terugbetaald.
Dit even naar pub,tik,testaankoop en de ombudsman zenden. Het zal rap gefixed zijn.

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 29 jan 2009, 12:25
door ceurrrix
+ een lijst van wie z'n maand gratis niet gekregen heeft,

andere lijst = zijn telefoon niet 100% werkt,+ de lijsten van de andere klachten.

Mag ik het papier voor die lijsten leveren ? ? :lol:

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 29 jan 2009, 18:32
door t-town
Is er een mogelijkheid om dat ding niet terug te geven zonder dat ze geld laten zien? Ik denk niet dat men vader blij gaat zijn als ie langer dan 2-3 weken moet wachten op dat geld!

Re: Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.

Geplaatst: 29 jan 2009, 19:38
door ceurrrix
t-town schreef:Is er een mogelijkheid om dat ding niet terug te geven zonder dat ze geld laten zien? Ik denk niet dat men vader blij gaat zijn als ie langer dan 2-3 weken moet wachten op dat geld!
Om de tijd tussen het binnengeven van de box en het terugkrijgen van de borg,te verkorten,
kan uw vader best het binnengeven van de box uitstellen.

Hoelang ? Bel en vraag het de HD van Dommel .