Popcorn Hour A-110

Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Braindamage schreef:Bestaat daar ook zo'n grote ondersteuning voor als voor de popcorn?

Als ik mij niet vergis zijn ze beiden identiek qua gebruikte software/os, dus ik vermoed van wel?
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Sasuke schreef:Persoonlijk heb ik thuis de iStar miniHD staan, quasi gelijk aan de Popcorn A100, enkel beter uitgewerkt IMHO. Heeft een aan/uit knop, geen last van warmte, en je kan er ofwel een eSATA of SATA of USB hdd aanhangen.

Heb 'm nu al enkele maanden en vind het een schitterend toestelletje. Heb het 149€ betaald.

Grtz,
Sasuke

Sasuke, waar heb je die iStar miniHD gehaald?
Deze lijkt me zeer gelijkaardig aan de popcorn te zijn.

Heb je een externe HD eraan gehangen? Welke case? Specifiek iets met een koeler?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ik heb die online besteld bij iStar zelf, maar heb iemand in de US wonen die die heeft meegebracht de 2de keer, want anders heb je 50 - 75€ douane kosten erbij.

De schijf die ik eraan heb hangen is een WD Passport 2,5" van 320Gb via USB2. Heb er nog geen vaste aan gehangen omdat ik al die extra features niet echt nodig heb. ding moet gewoon afspelen, en dat doet die goed.

De koeler in de iStar is by default NIET aangesloten omdat dat in de meeste gevallen niet nodig is (zie website istar). De oplossing staat bij mij thuis in een gesloten TV kast en ik heb geen enkele heat-issues, en dus een geruisloze oplossing (op de TN Digicorder na).

De software is EXACT dezelfde als de Popcorn A-100 of 110 (Syabas MediaTank) en is dus perfect ondersteund (MKV x264 met subs, ISO files, etc ...)

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

man man, douanekosten .. en ik was al aan het jammeren hier over die 55$ verzendkosten.

Dan wacht ik wel op een iBood ofzo.. :(
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Sasuke schreef:De software is EXACT dezelfde als de Popcorn A-100 of 110 (Syabas MediaTank) en is dus perfect ondersteund (MKV x264 met subs, ISO files, etc ...)

Klopt. Deze draait ook op NMT (Network Media Tank). Het grote vershil is dus dat hij beter oogt.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Als ze hardwarematig toch hetzelfde zijn dan ga ik ook liever voor de istar. Die oogt inderdaad beter.
En dat je er geen HDD kan insteken is geen probleem, daar ik toch met een server wil gaan werken.

Er gaat blijkbaar wel een nieuwe versie uitkomen waar je ook een HDD in kan steken. Toch maar even wachten, moesten er nog andere verbeteringen in zijn
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Je bedoelt waarschijnlijk dat de software dezelfde is.. De hardware is anders.
Er zijn trouwens nog meer van die NMT's beschikbaar blijkbaar...

Soit, ik zou die import kosten echt wel willen vermijden.. niemand die mensen in de US kent die binnenkort afkomen? ;-)
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

OpThaCop schreef:Je bedoelt waarschijnlijk dat de software dezelfde is.. De hardware is anders.
Er zijn trouwens nog meer van die NMT's beschikbaar blijkbaar...

Soit, ik zou die import kosten echt wel willen vermijden.. niemand die mensen in de US kent die binnenkort afkomen? ;-)


Met dat de hardware hetzelfde is wordt bedoelt het interne, niet de behuizing :wink:
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

De popcorn hour lijkt toch anders dan de iStar miniHD hoor .. Kijk maar naar de aansluitingen..

Hieruit maak ik op dat de hardware wel anders zal zijn, misschien dat ze wel dezelfde chip gebruiken ofzo??

Op de site van iStar kan je de inhoud zien, maar een popcorn hour heb ik nog niet gezien van binnen?
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

voor alle info ga naar http://www.mpcclub.com
die gasten zijn er dag en nacht mee bezig.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Avenger 2.0 schreef:
OpThaCop schreef:
Avenger 2.0 schreef:Stonden paar weken geleden in krantje van MediaMarkt trouwens voor 189 euro.

En da zegt ge nu pas :eek:

Even terug gezocht. Krantje vorige week, wel (oudere) versie A-100.


Ben vandaag in Hasselt in de mediamarkt geweest. Daar lagen nog 2 exemplaren voor 189 euro. Stond geen versie op de verpakking, maar zal dan wel de A-100 zijn
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

aaaaah, 'k word zot nu.
Heb al toegezegd voor de A-110.. (249€) crap :(
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Ik moet wel zeggen dat ze in een lelijke verpakking zitten. Een gewone bruine kartonnen doos met het merk erop. Zelfs geen features of inhoud.
Je koopt de popcornhour natuurlijk niet voor de doos, maar het valt toch wel op dat de popcornhour bedoelt is om via het internet verkocht te worden en niet om in de rekken van een winkel te liggen.
Want als je niet zo actief bent op het internet en nog niet van de popcornhour gehoord hebt (en dat die zo geweldig is) dan neem je toch de mooie blinkende doos die er naast staat. En juist doordat hij redelijk goedkoop is en in zo'n lelijke doos zit gaan de mensen dan waarschijnlijk denken dat het zo'n budget spelertje is dat alleen goed is om een beetje mee te experimenteren
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Braindamage schreef:Ik moet wel zeggen dat ze in een lelijke verpakking zitten. Een gewone bruine kartonnen doos met het merk erop. Zelfs geen features of inhoud.
Je koopt de popcornhour natuurlijk niet voor de doos, maar het valt toch wel op dat de popcornhour bedoelt is om via het internet verkocht te worden en niet om in de rekken van een winkel te liggen.
Want als je niet zo actief bent op het internet en nog niet van de popcornhour gehoord hebt (en dat die zo geweldig is) dan neem je toch de mooie blinkende doos die er naast staat. En juist doordat hij redelijk goedkoop is en in zo'n lelijke doos zit gaan de mensen dan waarschijnlijk denken dat het zo'n budget spelertje is dat alleen goed is om een beetje mee te experimenteren

Klopt. Die van mij (via de officiële website besteld) kwam ook in zo'n pruts doos. Stond hier op tafel en iedereen vroeg zich af wat het was. Zelfs toen het kastje naast de TV stond werd er behoorlijk argwanend naar gekeken. Nee, voor zijn uiterlijk hoef je hem zeker niet te kopen. Maar zijn kunnen.....
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Ja, klopt allemaal.. het design/uiterlijk en verpakking zal wel te wensen overlaten, maarja.. dat neem ik er graag wel bij.

Ik heb m'n A110 afgezegd trouwens en ik ga morgen voor die A100 gaan in de mediamarkt hasselt. Dus, laat hem staan aub, zodat ik hem nog kan kopen ;-)
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

OpThaCop schreef:Ja, klopt allemaal.. het design/uiterlijk en verpakking zal wel te wensen overlaten, maarja.. dat neem ik er graag wel bij.

Ik heb m'n A110 afgezegd trouwens en ik ga morgen voor die A100 gaan in de mediamarkt hasselt. Dus, laat hem staan aub, zodat ik hem nog kan kopen ;-)


Je kan hem vinden in de rij van de HDD's, bijna helemaal rechts op de onderste schaf. Door de bruine doos zal je er niet naast kunnen kijken :wink:

Success :wink:
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Interessant artikel op MPC : 2nd Gen NMT's

Vergelijking tussen de PopCorn Hour A-110, eGreat EG-M31B, iSTAR HDMI 1.3, HDX-1000, Elektron EHP-606

(met links naar de websites van de makers :wink: )

Mijn voorkeur buigt naar de HDX-1000 :-D
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik ben voorlopig gewoon héél content met mijne A100 en het zal dan ook nog wel een tijdje duren eer ik hem vervang door een "beter" model (ik kan me trouwens niet inbeelden wat ik zou missen, tenzij ik misschien het onderliggend systeem (TV/sound) ooit eens upgrade).
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

cloink schreef:Ik ben voorlopig gewoon héél content met mijne A100 en het zal dan ook nog wel een tijdje duren eer ik hem vervang door een "beter" model (ik kan me trouwens niet inbeelden wat ik zou missen, tenzij ik misschien het onderliggend systeem (TV/sound) ooit eens upgrade).


Blijkbaar is de grootste en beste verbetering aan de nieuwe generatie, dat ze een USB/slave poort hebben waardoor ze gewoon als USB-schijf aan de pc gehangen kunnen worden om er snel data op te zetten, omdat hij blijkbaar heel traag gaat via het netwerk. (Toch te traag om er data op te zetten, niet om media te streamen)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

cloink schreef:Ik ben voorlopig gewoon héél content met mijne A100 en het zal dan ook nog wel een tijdje duren eer ik hem vervang door een "beter" model (ik kan me trouwens niet inbeelden wat ik zou missen, tenzij ik misschien het onderliggend systeem (TV/sound) ooit eens upgrade).


Same here, ben inderdaad heel content met m'n iSTAR player en zie me die niet zo snel vervangen. Of men moest al een passief gekoelde mini PC mét goeie videoprestaties voor een leuke prijs uitbrengen (wishlist :p)

Maarja, een dualcore cpu + degelijke videokaart in een klein mooi-ogend kastje én passief gekoeld ..zie het nog niet zo snel gebeuren :)

Grtz,
sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Braindamage schreef:Blijkbaar is de grootste en beste verbetering aan de nieuwe generatie, dat ze een USB/slave poort hebben waardoor ze gewoon als USB-schijf aan de pc gehangen kunnen worden om er snel data op te zetten, omdat hij blijkbaar heel traag gaat via het netwerk. (Toch te traag om er data op te zetten, niet om media te streamen)

Ik heb er nu ook geen HDD in zitten dus ik kan het niet testen maar naar het schijnt is de netwerksnelheid opgedreven sinds de nieuwe firmware is gereleased.
Sasuke schreef:Maarja, een dualcore cpu + degelijke videokaart in een klein mooi-ogend kastje én passief gekoeld ..zie het nog niet zo snel gebeuren :)

Nee, klopt. Maar een dualcore cpu, moederbordje met HDMI on board, HDD van 500 GB, Geheugen zijn niet zo overdreven duur meer. Als je de prestaties dan bekijkt om HD mee af te spelen, betaal je voor die dingen misschien €150 meer dan hetgeen men hier voor een Popcornhour op sommige afzettersites betaald. De case is natuurlijk een ander paar mauwen. Zo'n htpc kastje van Silverstone kost idd al wat meer maar je hebt dan wel iets dat in je AV configuratie past.

Ik blijf ook bij mijn Popcornhour.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

andy-dsl schreef:Nee, klopt. Maar een dualcore cpu, moederbordje met HDMI on board, HDD van 500 GB, Geheugen zijn niet zo overdreven duur meer.


En dan kan je gewoon XMBC draaien 8) (nog altijd het beste wat mij betreft)

De Popcorn lijkt me wel leuk, maar ik vind het niet echt een flexible iets.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

r2504 schreef:En dan kan je gewoon XMBC draaien 8) (nog altijd het beste wat mij betreft)

ist niet XBMC?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

andy-dsl schreef:
r2504 schreef:En dan kan je gewoon XMBC draaien 8) (nog altijd het beste wat mij betreft)

ist niet XBMC?


Inderdaad, was een typo... http://xbmc.org/
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

grootste verschillen tussen de A100 en de A110 zijn:

-Decode DTS audio to stereo
-Bitstream/Passthrough HD audio formats. (dus High Definition geluid)
-Supports SATA drives (A100 had IDE hardeschijven nodig)
-One USB port in front, one in back (as opposed to 2 in front in the a100)
-Optical Audio support (Less fragile then A100)
-One USB slave port (Dit is een poort waar je u computer kan op aansluiten voor snelle files te transporteren, je PCH wordt gezien als een externe HD)
-De A110 support ook 3.5" EN 2.5" hardeschijven terwijl de PCH alleen 3.5" schijven ondersteunt. 2.5" wordt gebruikt voor stille laptop schijven als je niet van lawaai en hitte houdt.


USB slave en sata support zijn voor mij de extra $$ wel waard hoor.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

cloink schreef:Ik ben voorlopig gewoon héél content met mijne A100 en het zal dan ook nog wel een tijdje duren eer ik hem vervang door een "beter" model (ik kan me trouwens niet inbeelden wat ik zou missen, tenzij ik misschien het onderliggend systeem (TV/sound) ooit eens upgrade).


idem hier
men beste online aankoop van dit jaar
A100+dommel+full HD tv ...... :P :P :P
A110 heeft in mijn geval geen meerwaarde ik stream toch alles via het netwerk
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Ik sta er eigenlijk van te kijken dat er toch nog een hoop popcornhour gebruikers in ons Belgenland zijn. Kan ik alleen maar toejuichen.
murda schreef:-Decode DTS audio to stereo

Is dit niet firmwarematig opgelost? Zo ja, dan zou de A-100 dat ook moeten kunnen.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Bekijken jullie dan zoveel films of kan je nog meer dingen er mee doen ?
The_One_be
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37

Sasuke schreef:Maarja, een dualcore cpu + degelijke videokaart in een klein mooi-ogend kastje én passief gekoeld ..zie het nog niet zo snel gebeuren :)


Waarom moet dat passief gekoeld zijn?
Met low noise fans kan een PC redelijk stil zijn en als je dan naar een film zit te kijken in DTS of DD5.1 overtreffen de speakers toch elk ander geluid, zelfs de luidere fan van de projector.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

andy-dsl schreef:Ik sta er eigenlijk van te kijken dat er toch nog een hoop popcornhour gebruikers in ons Belgenland zijn. Kan ik alleen maar toejuichen.
murda schreef:-Decode DTS audio to stereo

Is dit niet firmwarematig opgelost? Zo ja, dan zou de A-100 dat ook moeten kunnen.


Lijkt me puur een feature van de nieuwe chipset... zou me verwonderen dat die via firmware kan.
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Hey, die murda zit hier ook al ^^

Ben de PCH A-100 vandaag in de mediamarkt gaan halen. Er lagen er inderdaad nog 2 (nu nog 1tje).

Ik denk dat ik er een externe schijf ga aanhangen (2,5") via USB. Mijn pa was alleszins blij ;-)
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

r2504 schreef:Lijkt me puur een feature van de nieuwe chipset... zou me verwonderen dat die via firmware kan.

Zou idd wel eens kunnen kloppen. Nu qua Firmware zijn de A-100 en A-110 ook niet identiek. De NMT apps die zijn wel hetzelfde.
OpThaCop schreef:Hey, die murda zit hier ook al ^^

Ben de PCH A-100 vandaag in de mediamarkt gaan halen. Er lagen er inderdaad nog 2 (nu nog 1tje).

Ik denk dat ik er een externe schijf ga aanhangen (2,5") via USB. Mijn pa was alleszins blij ;-)

Heb je de mogelijkheid om hem in je netwerk te pleuren? Werkt stukken handiger. Heb ook een tijdje met externe HDD gewerkt tot ik die liet vallen :)
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

andy-dsl schreef:Heb je de mogelijkheid om hem in je netwerk te pleuren? Werkt stukken handiger. Heb ook een tijdje met externe HDD gewerkt tot ik die liet vallen :)


Spijtig genoeg ligt onder bijna geen enkele kabel :(
Had het beter voorzien een tijdje terug, toen waren we toch in de living aan het werken.. Weer niet aan gedacht natuurlijk!
Had ook nooit gedacht dat ik een kabel zou nodig hebben.

Alleszins, pa had al laten vallen dat die kabel eventueel wel zou kunnen getrokken worden, dus er is nog hoop ^^
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

OpThaCop schreef:Alleszins, pa had al laten vallen dat die kabel eventueel wel zou kunnen getrokken worden, dus er is nog hoop ^^

Motiveren zou ik zeggen. Ben een 2tal weken ook op handen en knieën het huis rond gekropen om voor de PCH als PS3 netwerkkabels te voorzien. Heb me de zere rug en buil op het hoofd van het tegen de kast aanstoten nog niet beklaagd :)
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

--powerline kuch --
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

icekiller2k6 schreef:--powerline kuch --

Dit gaf bij mij heel veel buffering problemen. Was blijkbaar te traag.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Is die HDD niet nodig voor de plugins of wordt daar enkel het intern geheugen voor gebruikt? Stel me trouwens dezelfde vraag voor de dreambox.

OpThaCop schreef:
andy-dsl schreef:Heb je de mogelijkheid om hem in je netwerk te pleuren? Werkt stukken handiger. Heb ook een tijdje met externe HDD gewerkt tot ik die liet vallen :)


Spijtig genoeg ligt onder bijna geen enkele kabel :(
Had het beter voorzien een tijdje terug, toen waren we toch in de living aan het werken.. Weer niet aan gedacht natuurlijk!
Had ook nooit gedacht dat ik een kabel zou nodig hebben.

Alleszins, pa had al laten vallen dat die kabel eventueel wel zou kunnen getrokken worden, dus er is nog hoop ^^


Heb je een kelder of kruipkelder? Dan is het geen probleem, gewoon een gaatje in de vloer en de kabel er in :-)
Zo had ik ook waar ik tot een paar jaar terug woonde gezorgd dat ik ook in mijn slaapkamer een TV aansluiting had :-D
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

OpThaCop schreef:Hey, die murda zit hier ook al ^^


Haha ik zit overal ;)

Enneuh, ik weet niet hoe het met die A-100 zit maar ik stream momenteel via mijn USB stick naar mijn A-110.
Mijn wireless staat in dezelfde kamer dus geen performance issues en geen kabels trekken :)
krizzie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 03 okt 2008, 18:51

waar hebben de meeste hun A-110 gekocht??

via web of winkel?? en eventueel de link...


grtz
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Braindamage schreef:Is die HDD niet nodig voor de plugins of wordt daar enkel het intern geheugen voor gebruikt? Stel me trouwens dezelfde vraag voor de dreambox.

Voor bepaalde wel (bittorrent client, FTP server....) maar de andere niet.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”