Pagina 2 van 2
Geplaatst: 25 aug 2008, 20:38
door Cristallx
@lalaland
Het probleem lag dus niet bij mij thuis, ik ga ervan uit dat ik dan ook niet zal moeten betalen.

Geplaatst: 25 aug 2008, 21:19
door Devilzown
mooi zo

Geplaatst: 26 aug 2008, 16:32
door lalaland
Cristallx schreef:@lalaland
Het probleem lag dus niet bij mij thuis, ik ga ervan uit dat ik dan ook niet zal moeten betalen.

Aha, mooi om te zien dat jouw probleem alvast is opgelost.
Is het effectief zo dat je die technieker niet hoeft te betalen als het probleem niet aan jouw eigen apparatuur ligt??
Geplaatst: 26 aug 2008, 18:28
door ctgilles
Dat is toch gewoon janken hè dat uw probleem sneller opgelost was dankzij BGC dan door Dommel (wachttijden tot punt van service dus)
Geplaatst: 26 aug 2008, 18:40
door THDBASED
Eum...netwerk is van Belgacom hé en niet van Dommel. Dommel mag hier dus niet aan werken!
Geplaatst: 26 aug 2008, 20:47
door Cristallx
Is het effectief zo dat je die technieker niet hoeft te betalen als het probleem niet aan jouw eigen apparatuur ligt??
Die technieker van Belgacom heeft bij mij thuis 10 min. binnen geweest voor een paar testen. Het lag aan de lijn van Belgacom, bij mij in huis was alles ok (niet mijn schuld) , de rekening is dus voor Belgacom.
Eum...netwerk is van Belgacom hé en niet van Dommel. Dommel mag hier dus niet aan werken!
Waarom ik eerst dan naar de Dommel helpdesk moet bellen voor een technieker van Belgacom langs kan komen is mij ook een raadsel, want de Discoverylijn is van Belgacom. Begrijpen wie begrijpen kan.
Dat is toch gewoon janken hè dat uw probleem sneller opgelost was dankzij BGC dan door Dommel (wachttijden tot punt van service dus)
Inderdaad, als Belgacom nu direct een technieker had gestuurd had het probleem veel sneller opgelost geweest.