@lalaland
Het probleem lag dus niet bij mij thuis, ik ga ervan uit dat ik dan ook niet zal moeten betalen.
Problemen met verbinding ...
Aha, mooi om te zien dat jouw probleem alvast is opgelost.Cristallx schreef:@lalaland
Het probleem lag dus niet bij mij thuis, ik ga ervan uit dat ik dan ook niet zal moeten betalen.
Is het effectief zo dat je die technieker niet hoeft te betalen als het probleem niet aan jouw eigen apparatuur ligt??
- Cristallx
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 15 keer
Die technieker van Belgacom heeft bij mij thuis 10 min. binnen geweest voor een paar testen. Het lag aan de lijn van Belgacom, bij mij in huis was alles ok (niet mijn schuld) , de rekening is dus voor Belgacom.Is het effectief zo dat je die technieker niet hoeft te betalen als het probleem niet aan jouw eigen apparatuur ligt??
Waarom ik eerst dan naar de Dommel helpdesk moet bellen voor een technieker van Belgacom langs kan komen is mij ook een raadsel, want de Discoverylijn is van Belgacom. Begrijpen wie begrijpen kan.Eum...netwerk is van Belgacom hé en niet van Dommel. Dommel mag hier dus niet aan werken!
Inderdaad, als Belgacom nu direct een technieker had gestuurd had het probleem veel sneller opgelost geweest.Dat is toch gewoon janken hè dat uw probleem sneller opgelost was dankzij BGC dan door Dommel (wachttijden tot punt van service dus)