Problemen met verbinding ...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

@lalaland

Het probleem lag dus niet bij mij thuis, ik ga ervan uit dat ik dan ook niet zal moeten betalen.

:-D :-D
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

mooi zo :-D
lalaland
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2008, 07:54

Cristallx schreef:@lalaland

Het probleem lag dus niet bij mij thuis, ik ga ervan uit dat ik dan ook niet zal moeten betalen.

:-D :-D


Aha, mooi om te zien dat jouw probleem alvast is opgelost.

Is het effectief zo dat je die technieker niet hoeft te betalen als het probleem niet aan jouw eigen apparatuur ligt??
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Dat is toch gewoon janken hè dat uw probleem sneller opgelost was dankzij BGC dan door Dommel (wachttijden tot punt van service dus)
Afbeelding
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Eum...netwerk is van Belgacom hé en niet van Dommel. Dommel mag hier dus niet aan werken!
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Is het effectief zo dat je die technieker niet hoeft te betalen als het probleem niet aan jouw eigen apparatuur ligt??


Die technieker van Belgacom heeft bij mij thuis 10 min. binnen geweest voor een paar testen. Het lag aan de lijn van Belgacom, bij mij in huis was alles ok (niet mijn schuld) , de rekening is dus voor Belgacom.

Eum...netwerk is van Belgacom hé en niet van Dommel. Dommel mag hier dus niet aan werken!


Waarom ik eerst dan naar de Dommel helpdesk moet bellen voor een technieker van Belgacom langs kan komen is mij ook een raadsel, want de Discoverylijn is van Belgacom. Begrijpen wie begrijpen kan.


Dat is toch gewoon janken hè dat uw probleem sneller opgelost was dankzij BGC dan door Dommel (wachttijden tot punt van service dus)


Inderdaad, als Belgacom nu direct een technieker had gestuurd had het probleem veel sneller opgelost geweest.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”