Pagina 2 van 2

Geplaatst: 04 sep 2008, 10:53
door GunSmoke007
ik bedoel dat als ik belgacom tv wou, ik geen Dommel mocht nemen. Volgens hun kon dat niet. Ik heb toen gezegd waarom gaat dat dan bij anderen wel?
En toen kwamen ze af van, ja als je 2 keer dit betaald en 2 keer dat betaald, en toen kwam ik op een maandelijks bedrag van 120€ als ik dat optelde.
Anyway, in mijn geval was het totale afrip geweest, vandaar dat ze nu ook buitenliggen. Ik was een trouwe BGC klant, met de nadruk op was.

Geplaatst: 04 sep 2008, 14:49
door Confusion
Jammer dat Dommel de snelheden niet haalt van telenet, of dat telenet de limieten van dommel niet hanteert.

Last Result:
Download Speed: 18435 kbps (2304.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 876 kbps (109.5 KB/sec transfer rate)

Ik begin weer te twijfelen als ik er wel goed aan doe om Dommel te nemen in men nieuwe woonst, khad nooit probs met telenet buiten hun limieten dan... Ik wacht eerst wanneer ik eindelijk aangesloten graak met dommel om een verder oordeel te vellen, maar ik hoop alvast dat het niet zo erg is gesteld dan hetgeen ik hier overal lees :/

Geplaatst: 04 sep 2008, 15:14
door kaise1
Confusion schreef:Jammer dat Dommel de snelheden niet haalt van telenet, of dat telenet de limieten van dommel niet hanteert.
U vergeet het belangrijkste de PRIJS :wink:
Naart schijnt brengt telenet maandag nieuw packs uit met al wat een redelijke volume (= 100gig) TurboNet XL + Freephone Europa aan 25 Mbit speed bv is heel interresant voor mij maar de prijs hé (70 € + 5 € (FP 24)+ken je beller (3.77 € en nog een cheap usenetprovider om aan 25 Mbit te leechen ala hitnews =6€) en ge ligt maandelijks aan 84.77 €...
Blijf verder 2.2 Mbit surfen bij Dommel/BGC tel happy/slimme diensten + simyo gsm voorlopig zenne scheelt nog minstens 18 € de maand !

Geplaatst: 04 sep 2008, 15:33
door Confusion
Prijs was feitelijk geen issue voor mij zolang je krijgt waarvoor je betaalt. Bij telenet is er steeds een werkende helpdesk en bij problemen deden al het mogelijke. ( heb eens het swat team over de vloer gekregen omdat ik in het begin een probleem had dat ze niet opgelost kregen) Na die tussenkomst ging alles perfect! Nooit meer helpdesk nodig gehad ;)
Ik ga enkel over voor de limieten, maar nu ik zie dat telenet hun limiet van turbo ook optrekken naar 100Gig twijfel ik serieus aan mezelf als ik wel de juiste stap maak. Ik kan dommel nog steeds opzeggen( afzien van aankoop van een product binne x aantal dagen ), maar woet met ik dan met die homeconnect box doen, denk niet dat ze die terug zullen nemen in de winkel :s
Dus toch maar even op men tanden bijten en hopen dat het alsnog in orde komt met dommel..

Geplaatst: 04 sep 2008, 16:45
door liger
Confusion schreef:Prijs was feitelijk geen issue voor mij zolang je krijgt waarvoor je betaalt. Bij telenet is er steeds een werkende helpdesk en bij problemen deden al het mogelijke. ( heb eens het swat team over de vloer gekregen omdat ik in het begin een probleem had dat ze niet opgelost kregen) Na die tussenkomst ging alles perfect! Nooit meer helpdesk nodig gehad ;)
Ik ga enkel over voor de limieten, maar nu ik zie dat telenet hun limiet van turbo ook optrekken naar 100Gig twijfel ik serieus aan mezelf als ik wel de juiste stap maak. Ik kan dommel nog steeds opzeggen( afzien van aankoop van een product binne x aantal dagen ), maar woet met ik dan met die homeconnect box doen, denk niet dat ze die terug zullen nemen in de winkel :s
Dus toch maar even op men tanden bijten en hopen dat het alsnog in orde komt met dommel..
IMO behalve als je unlimited nodig hebt is dommel momenteel af te raden