Belangrijk !!! Homeconnect en alarmnummers

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member

misschien ne keer vragen aan dommel dan
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

Bij kiesplannen staat er bij mij
112-vaste lijn-emergency
Dus ik kan blijkbaar kiezen tussen vaste lijn en sipxxx
Het rare is, mijn *3 voip account staat ook op vaste lijn, en ik kan daar mee bellen. Wil dat dan zeggen dat ik via BGC bel ofzo? Maar die lijn was normaal al weg?
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Dommel moet de klant hierop uitdrukkelijk wijzen:
- bij de ondertekening van het contract
- daarna om de 6 maanden
BIPT schreef:Specifieke met het oog op nomadisch gebruik bij het Instituut gereserveerde geografische nationale E. 164 nummers mogen gebruikt worden voor nomadische diensten op voorwaarde dat:
... de operator de abonnee uitdrukkelijk en uiterlijk bij het onderschrijven van het contract en daarna minstens twee maal per jaar op individuele wijze wijst op de beperkingen inzake, naargelang het geval, de bereikbaarheid van de nooddiensten die gebruik maken van de nationale korte nummers 100, 101 en 112 of de fysieke lokalisatie van de oproeper indien er met het betrokken geografisch nummer oproepen worden gemaakt naar de nationale korte nummers 100, 101 en 112 van bepaalde nooddiensten in België;
Bron: BIPT
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
tjahhh
Member
Member
Bedankt: 1 keer

Dommel moet de klant hierop uitdrukkelijk wijzen:
- bij de ondertekening van het contract
- daarna om de 6 maanden

BIPT schreef:
Specifieke met het oog op nomadisch gebruik bij het Instituut gereserveerde geografische nationale E. 164 nummers mogen gebruikt worden voor nomadische diensten op voorwaarde dat:
... de operator de abonnee uitdrukkelijk en uiterlijk bij het onderschrijven van het contract en daarna minstens twee maal per jaar op individuele wijze wijst op de beperkingen inzake, naargelang het geval, de bereikbaarheid van de nooddiensten die gebruik maken van de nationale korte nummers 100, 101 en 112 of de fysieke lokalisatie van de oproeper indien er met het betrokken geografisch nummer oproepen worden gemaakt naar de nationale korte nummers 100, 101 en 112 van bepaalde nooddiensten in België;
waarom doet Bipt hier dan niks aan?

Het is inmiddels al gewijzigd naar 3x per jaar
Ik vind ze persoonlijk nogal soft optreden.
En anders zijn de regels niet straf genoeg opgemaakt.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

En heeft iemand dit ondertussen nog getest? Of heeft iemand dit gevraagd aan dommel?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

bel ne keer naar den 112 dan weet je het direct :lol:
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member

Net een mail naar dommel gestuurd, en volgens hen is er geen probleem.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Tommyboy3 schreef:Net een mail naar dommel gestuurd, en volgens hen is er geen probleem.

Je krijgt wel een bandtje te horen van dommel dat het niet mogelijk is en dat je met de gsm moet bellen :-)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”