[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 240: Undefined array key 1
Userbase • Lijn onterecht afgesloten - Pagina 2
Pagina 2 van 2

Geplaatst: 01 aug 2008, 16:47
door localhost
Dus, als er een antwoord moet gestuurd worden naar het BIPT, dan moet dat ondertekend worden door Bart en/of Sandra, en niet door een van de helpdeskers of door de secretaresse.

Geplaatst: 01 aug 2008, 17:19
door Lord Utopia
broli schreef:Middenkader, je geeft ze teveel credit :lol: .

Zoals hierboven aangekaart wordt, bestaat dommel uit Bart, Sandra en al de rest.
Net zoals Telenet bestaat uit Duco en al de rest, Belgacom uit die fransman en al de rest...

Geplaatst: 01 aug 2008, 17:56
door Mahimahi
localhost schreef:
Mahimahi schreef:Ik kan je alleen maar aanraden dat wanneer je met grote firma's handelt je nooit enkel op woorden mag afgaan.

Dommel is geen grote firma, het is een KMO.


Heb ik dat gezegd ja??
Ik dacht dat ik dit algemeen bedoeld had, maar 'k kan verkeerd zijn natuurlijk.

Geplaatst: 01 aug 2008, 19:08
door broli
Lord Utopia schreef:Net zoals Telenet bestaat uit Duco en al de rest, Belgacom uit die fransman en al de rest...


Heb het geedit. Zo goed my lord?

Geplaatst: 01 aug 2008, 19:51
door gr4vity
Graag on topic, tenzij de vraag van de TS ondertussen opgelost is.

Geplaatst: 01 sep 2008, 14:18
door susperia
Ik denk dat ik naar mijn geld mag fluiten.
Had ondertussen nog openstaand bedrag van proforma (die ze gingen verrekenen) betaald om toch niet te lang zonder internet te zitten.
Wat blijkt nu, hebben ze het ticket gewoon afgesloten zonder enige oplossing of melding.

Zal ik dan toch mijn raadsman moeten inschakelen ...

Geplaatst: 01 sep 2008, 14:30
door Zuttasoxx
Heb je al geprobeerd te bellen naar de administratie helpdesk?.. Het is altijd gemakkelijekr als je direct antwoord krijgt en ze ook direct mee kan confronteren natuurlijk

Geplaatst: 01 sep 2008, 14:48
door droopy
en neem alles op als je belt dan kunnen ze niet gewoon de telefoon dichtgooien.

Nu bellen zal toch niets oplossen want je krijgt altijd hetzelfde standaard antwoord: "ik ben niet op de hoogte, de persoon die ervan op de hoogte is zit in vergadering. Ik zal vragen of hij u terugbelt maar dit kan ik niet beloven."

En daar sta je dan. Je belt de HELPdesk en je krijgt een AFSCHEEPdesk die niet mag antwoorden. Maar probeer gerust want anders gaan er hier terug zijn die zeggen dat je niet genoeg moeite hebt gedaan :lol:

Geplaatst: 01 sep 2008, 15:18
door susperia
Ik heb 2 tickets hiervoor gedaan, waarvan er 1 ondertussen een 10-tal pagina's bevat.
Ik heb 3x getelefoneerd.
Ik heb 2 faxen gedaan.
Ik heb bij de ombudsdienst mijn probleem voorgelegd.

Ik denk dat ik meer dan mijn best gedaan heb.

aangetekend schrijven

Geplaatst: 01 sep 2008, 15:33
door staartmees
@susperia: je bent wel het belangrijkste vergeten: een aangetekend schrijven waar de situatie [b]beknopt[/b] uitgelegd staat, waarin je hen in gebreke stelt, hen een termijn van minstens 10 werkdagen geeft om het probleem op te lossen en waarin je stelt dat indien zij geen gevolg hebben het contract beëindigd wordt.

Re: aangetekend schrijven

Geplaatst: 01 sep 2008, 15:38
door droopy
staartmees schreef:indien zij geen gevolg hebben het contract beëindigd wordt.


:lol: sorry staartmees maar blijkbaar las je niet alles of anders... hmm ik zal maar geen persoonlijke opmerking geven. Hij werd afgesloten dus zeggen dat het contract beëindigd wordt zal niet veel uithalen. Waarom denkt iedereen trouwens dat ingebreke stellen zoveel gaat uithalen. Het is niets rechtgeldig. Het is enkel een manier om aan te geven dat je niet akkoord bent en je denkt dat er fouten gebeuren. Je kan dus geen termijn afdwingen.

in gebrekestelling

Geplaatst: 02 sep 2008, 07:54
door staartmees
Droopy: indertijd met Tele2 All-In niets dan problemen gehad. De helpdesk kende maar 1 antwoord: modem resetten of je van het kastje naar de muur te sturen. Uiteindelijk advokate ingeschakeld en zonder een aangetekende ingebrekestelling heb je geen poot om op te staan. En dan reageerde Tele2 ineens wel en was heel inschikkelijk.