Pagina 2 van 3

Geplaatst: 01 aug 2008, 13:29
door cloink
Toxeh schreef:Met de voorwaarden die je aangeeft: vergeet het maar

Ik heb me mogelijks verkeerd uitgedrukt... Ik bedoel: Dommel failliet en het nieuwe bedrijfje alvast een groot klantenbestand (zonder meteen erg winstgevend te zijn, want dat is Dommel nu ook niet).

Geplaatst: 01 aug 2008, 13:30
door Astralon
driesel schreef:Of de service op korte termijn veel kan verbeteren betwijfel ik wel, hoor.
Schedom is een nv (sowieso al slechte zet in hun geval als je het mij vraagt) en dus zijn de jaarrekeningen en -resultaten vrij beschikbaar.

Is alleen maar een nadeel als het niet zo goed gaat en als je je privé-bezit wil beschermen dat zijn er niet veel alternatieven hé?

Geplaatst: 01 aug 2008, 13:53
door driesel
Astralon schreef:
driesel schreef:Of de service op korte termijn veel kan verbeteren betwijfel ik wel, hoor.
Schedom is een nv (sowieso al slechte zet in hun geval als je het mij vraagt) en dus zijn de jaarrekeningen en -resultaten vrij beschikbaar.

Is alleen maar een nadeel als het niet zo goed gaat en als je je privé-bezit wil beschermen dat zijn er niet veel alternatieven hé?


Ook de bvba voldoet aan die voorwaarde.
Ik vind het persoonlijk onverstandig om een onderneming te starten als nv.

Geplaatst: 01 aug 2008, 13:59
door Astralon
Leg eens uit, ik begrijp niet wat er mis is met een NV.
In tegendeel, tot gisteren had je zelfs het voordeel dat de aandelen echt naamloos waren en dus gemakkelijk verhandelbaar.

De jaarrekening van een bvba kan even goed worden opgevraagd.
http://www.nbb.be/pub/03_00_00_00_00/03_01_01_00_00.htm?l=nl&n=1

Re: 1919

Geplaatst: 01 aug 2008, 15:47
door dietervanb
staartmees schreef:@dietervanb: die 1919 is een dienstnummer van belgacom, logisch dat die het niet doet terwijl je telefoon op Dommel zit.


Heeft het altijd gedaan tot een paar dagen geleden.
Toen ik pas bij Digitel was ging dat ook niet, heb toen Dommel gecontacteerd, en die hebben dat binnen het uur gactiveerd (dat waren nog eens tijden).

Nu zou ik die 1919 wel kunnen gebruiken, maar dan zou die de prefix van Belgacom er voor moeten vormen. Kent iemand die ?

Geplaatst: 01 aug 2008, 16:31
door Uzzi
Is die prefix niet enkel als je van een GSM naar zo'n dienst belt ?

Geplaatst: 01 aug 2008, 21:55
door BBB
Lord Utopia schreef:Och, het is het zoveelste topic dat op de kar springt om Dommel nog maar eens te bashen he ;)

De naam van het topic is misschien niet goed gekozen, maar ik werd er ook van beschuldigd dommel gewoon te willen "bashen"/"zwart maken" met leugens (omdat ik een maand teveel had betaald).
Je kan niet ontkennen dat er serieuze fouten gebeuren bij dommel, en je moet niet elke keer afkomen met "je bent dommel aan het bashen e.d."
Dan zou iemand anders even goed elke keer dat jij iets positief zegt kunnen zeggen dat je gewoon dommel wilt ophemelen.
En wat hebben we daar nu aan.
En ik ben al beschuldigd geweest dat ik dommel wil zwartmaken en dan heb ik bewijzen aangebracht en daar werd ineens niet meer op gereageerd (en nu zijn er nog meerdere die hetzelfde probleem hebben, zijn dit dan ook allemaal leugenaars?)
Ik heb trouwens bewijzen laten zien van de facturen, of heb ik deze dan vervalst?

Geplaatst: 01 aug 2008, 23:58
door Lord Utopia
Natuurlijk ga ik dat niet ontkennen, bij elk bedrijf loopt er wel iets verkeerd. Maar bij het kleinste probleem, zoals hier bij go2bonsai als zeggen dat Dommel hopeloos is gewoon om het feit dat zijn verbinding nog niet afgesloten is...

Geplaatst: 02 aug 2008, 01:12
door ispwatch
Ik heb de indruk dat Dommel op dit ogenblik tenonder gaat aan zijn eigen succes, het produkt op zich is goed, de prijs is ok en er zijn een hoop mensen die willen overstappen.
Als het personeelsbestand niet meegroeit om de toevloed aan problemen/incidenten af te handelen, tja...

Gezien de problemen bij mijn huidige provider was ik op zoek naar een ander, Dommel net omwille van die geweldige hype (iets wat bij mijn huidige provider ook gespeeld heeft) viel af.

Geplaatst: 02 aug 2008, 11:15
door Special_K
ispwatch schreef:Ik heb de indruk dat Dommel op dit ogenblik tenonder gaat aan zijn eigen succes, het produkt op zich is goed, de prijs is ok en er zijn een hoop mensen die willen overstappen.
Als het personeelsbestand niet meegroeit om de toevloed aan problemen/incidenten af te handelen, tja...

Gezien de problemen bij mijn huidige provider was ik op zoek naar een ander, Dommel net omwille van die geweldige hype (iets wat bij mijn huidige provider ook gespeeld heeft) viel af.


Begrijpelijk, ik denk dat het best voor Dommel is dat hun sterke groei wat afgeremd wordt. Gelukkig zijn er nog alternatieven :-D

Geplaatst: 04 aug 2008, 09:16
door frado
heeft helpdesk nu mega veel storing of ligt dat aan mij :s ? Kbel via sim kaart van mijn ma omdat zij een abo heeft bij mobi*, en ik herlaadkaarten. Zit ech veel storing op :s

Geplaatst: 04 aug 2008, 09:39
door djeetn
frado schreef:heeft helpdesk nu mega veel storing of ligt dat aan mij :s ? Kbel via sim kaart van mijn ma omdat zij een abo heeft bij mobi*, en ik herlaadkaarten. Zit ech veel storing op :s


Idem hier, af en toe een fractie van een seconde muziek te horen.
Krijg wel niemand aan de lijn :s

Geplaatst: 04 aug 2008, 10:17
door HANs
Hier ook.
ik heb eerst het 070 nummer gebeld ... 1 uur aan de lijn (wacht muziek) en dan ... het nummer neemt niet op, probeer later opnieuw.
dan naar 0800 en na 10 sec gedaan.

grrrrrr :evil:

Geplaatst: 04 aug 2008, 10:32
door GunSmoke007
Das misschien hun nieuwe manier van mensen afschepen, dan kunnen ze het steken op hun infrastructuur die niet deugd :)

Geplaatst: 04 aug 2008, 10:48
door frado
khang nu weer aan de lijn^^. Hoe zou'k het g edaan krijgen dat ik mijn voip vandaag krijg, en niet via een ticket dat ze aanmaken?
*edit: en kbel via skype, heb nog 50 cent^^ . Iets van 1,7 cent per minuut. Anders ist direct via de gsm :s . hopelijk raak ik nog binnen voor tegoed helemaal weg is :( . Anders zal't gsm worre :s

Geplaatst: 04 aug 2008, 10:48
door HANs
geef het op.
nog een 35 min op gewone helpdesk en op 0800 na 2 minuten ... hung up...

pffff

Geplaatst: 04 aug 2008, 10:52
door frado
nja tis weer een slecht moment zo te zien :s . Zal later nog eens proberen zeker :s . Technisch neem ik nooit, ik neem altijd 3e optie. Technisch geraakt ge nooit binnen.

Maar ik was om 9u klaar om te bellen, maar tzat dan overal storing op, en geraakte nie binnen

Geplaatst: 04 aug 2008, 10:57
door HANs
helpen die verkopers je dan (optie 3)

Geplaatst: 04 aug 2008, 11:01
door frado
bwa ja. Maar ze zeggen dat ze wel minder technische mogelijkheden hebben in het systeem tov de technische dienst. Volgens mij zitten die allemaal in dezelfde kamer met dezelfde systemen hoor:p. Anyways wachttijdje van 11minuten erop, zal later es opnieuw proberen...

Geplaatst: 04 aug 2008, 11:52
door frado
zou die schijtkwaliteit van het muziekske kunnen liggen aan het feit dat ik bel met een oudere sim kaart? Die belt perfect naar gewone gesprekken enzo, maar bij dat muziekje hoor i kde raarste dingen :s . En mn skype tegoed is ondertussen ook op

Geplaatst: 04 aug 2008, 12:51
door frado
binnengraakt na 30 sec bij technisch:p . nu nog een oplossing....
*edit: moest even wachten, en nu is de provisionin gestart. Kzou moeten teleofnie hebben binnen de 4u dus :p . Laat ons hopen.

Geplaatst: 04 aug 2008, 14:51
door xenne
ik heb vandaag al keer of 5 gebeld (naar het 011 nummer)... meestal breekt het af na kwartierke ofzo "dit nummer pakt niet af, probeer later opnieuw". ook al 1x verbonden geweest met een fax. één ding is zeker, je moet veel tijd & geduld hebben wil je iemand te pakken krijgen.

Geplaatst: 04 aug 2008, 14:56
door HANs
ik bel al ganse dag naar 011 en 0800 en niks niks niks ...
ik geraak maar niet binnen.

eveneens naar het 011 nummer ... direkt een plaat die precies blijft hangen en dan ... het door u gevormde nummer bla bla bla. en hung up.

het nummer dat u en blablablabla ...

Geplaatst: 04 aug 2008, 15:07
door staartmees
bel je met een gsm dan is het je gsm-operator die je er na een paar minuten of eerder afsmijt met deze boodschap.

Geplaatst: 04 aug 2008, 15:09
door icekiller2k6
raar was na 4 min binnen..

Geplaatst: 04 aug 2008, 15:16
door HANs
ik bel via vaste telefoon en gsm. op 0800 nr is na 2 minuten steeds hung up. en 011 blijft nu werken.

Re: het nummer dat u en blablablabla ...

Geplaatst: 04 aug 2008, 15:24
door xenne
staartmees schreef:bel je met een gsm dan is het je gsm-operator die je er na een paar minuten of eerder afsmijt met deze boodschap.

vaste lijn

Geplaatst: 04 aug 2008, 15:39
door HANs
ik kom op randje van inzinking :oops:

Geplaatst: 04 aug 2008, 16:03
door xenne
na 2 uur constant proberen geef ik de pijp aan maarten. gelukkig belde ik niet voor een dringend geval..... bij belgacom & telenet moet je soms ook lang wachten, 't verschil met dommel is dat je telkens de verbinding verliest en at the end of the day heb je niemand aan de lijn gekregen

Geplaatst: 04 aug 2008, 16:11
door HANs
heb ze kunnen bereiken en ja ze weten ervan dat een heel aantal mensen met hetzelfde probleem zitten. VOIP gaat niet aan en SIP account staat als unknown foutmelding in router.

Er werd nogmaals aangedrongen bij system adm om er spoed achter te zetten.

zal waarschijnlijk niet helpen. daar staan we dan terug. Ganse dag bellen en een sorry gekregen van helpdesk. Is probleem van system admin en die moet dat oplossen. En nu?

wachten zeker? tot wanneer?

Geplaatst: 04 aug 2008, 16:34
door frado
tja wie weet :s . Bij mij is om 13u de provisioning handmatig gestart, maar nu heb ik nog altidj geen voip. Kzal best es bellen om te vragen hoe het zit. En kwas ook vergeten te vragen ivm proforma factuur die ik liever iets later zie :s.
Maar dat van die 4u, klopt dat nu? Want ik heb eigenlijk al meer gelezen dat het pas de dag erachter werkt..

Geplaatst: 04 aug 2008, 16:36
door metaldeth
HANs schreef:heb ze kunnen bereiken en ja ze weten ervan dat een heel aantal mensen met hetzelfde probleem zitten. VOIP gaat niet aan en SIP account staat als unknown foutmelding in router.

Er werd nogmaals aangedrongen bij system adm om er spoed achter te zetten.

zal waarschijnlijk niet helpen. daar staan we dan terug. Ganse dag bellen en een sorry gekregen van helpdesk. Is probleem van system admin en die moet dat oplossen. En nu?

wachten zeker? tot wanneer?

Ze moeten daar toch ook beseffen dat dat probleem dan bij hen ligt, als er zoveel zijn met hetzelfde probleem.

Geplaatst: 04 aug 2008, 17:01
door blidi
Ze maken er bij dommel inderdaad een potje van.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?

Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.

Geplaatst: 04 aug 2008, 18:50
door testertje
M'n vriendin heeft op 2 juli haar Homeconnect contract via e-mail doorgestuurd.
Een paar weken later hebben we nog niets in de bus gekregen.
Zij maakt een ticket en krijgt als antwoord 'juiste activatiedatum weten we niet, maar zal weldra gebeuren.'
Verleden week wordt het abonnementsgeld wel afgehouden (evenals het huidige Netconnect abonnement).
Terug een ticket: 'De activatie valt één van de dagen in uw bus'.
We zijn nu dus 7 dagen verder en nog steeds niets.
Ik weet dus niet vanaf wanneer dit Homeconnect abo begint te lopen.

Het zal nog wat worden om dit 100% in orde te krijgen.

Geplaatst: 04 aug 2008, 20:58
door klooooon
[quote="frado"
Maar dat van die 4u, klopt dat nu? Want ik heb eigenlijk al meer gelezen dat het pas de dag erachter werkt..[/quote]

Klopt van geen kanten die 4 uur !!!!
Ik wacht al van 16 juli op mijn voip lampje
daar gaat de 4 uur theorie

Geplaatst: 04 aug 2008, 21:18
door frado
mja dan is die provisioning gewoonweg niet gestart hé. Ik doelde meer op de mensen waarvan het lampje maar de dag erachter ging branden. Anyways, als't morgenochtend niet brandt, zal ik moeten terugbellen...

Geplaatst: 04 aug 2008, 21:25
door rubenpiepers
blidi schreef:Ze maken er bij dommel inderdaad een potje van.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?

Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.


Ik dacht ook van over te stappen naar dxadsl vanwege hun "goede en snelle support", 5 dagen geleden gemaild en tot op heden nog steeds geen antwoord :?

Geplaatst: 04 aug 2008, 22:06
door Devilzown
rubenpiepers schreef:
blidi schreef:Ze maken er bij dommel inderdaad een potje van.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?

Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.


Ik dacht ook van over te stappen naar dxadsl vanwege hun "goede en snelle support", 5 dagen geleden gemaild en tot op heden nog steeds geen antwoord :?


Bel ne keer dan he, als het druk is dan komen emails altijd als laatste.

Geplaatst: 05 aug 2008, 04:23
door liger
rubenpiepers schreef:
blidi schreef:Ze maken er bij dommel inderdaad een potje van.
Vergelijkbaar met scarlet one van een drietal jaar geleden?

Ben reeds enkele jaren bij dommel, maar zal het zeker niemand meer aanraden. Na het verlof misschien zelfs overstappen naar ...
Dxadsl is in ieder geval een optie.


Ik dacht ook van over te stappen naar dxadsl vanwege hun "goede en snelle support", 5 dagen geleden gemaild en tot op heden nog steeds geen antwoord :?

huh, das raar. welke adres had je gebruikt?
PS: je kan ook live chatten

Geplaatst: 05 aug 2008, 08:35
door rubenpiepers
Ik had [info at dxadsl punt be ] gebruikt.

Bij lifechat krijg ik iedere keer deze melding:
Live chat is momenteel niet bereikbaar wegens afwezigheid...