Pagina 2 van 3
Geplaatst: 23 jul 2008, 09:41
door Lord Utopia
Voorlopig is dat goed, wachten op Belgacom om iedereen op 12 Mbps te zetten. Je moet het ook wel aankunnen he

Geplaatst: 23 jul 2008, 09:44
door franssen00
en waneer zou dit gedaan worden
want tege mij zijden dat we hier al 12mbit zouden hebben
en mijn telefoon werkt niet momenteel ?
ik hoor aleen maar ruis of echo
Geplaatst: 23 jul 2008, 09:48
door Lord Utopia
franssen00 schreef:en waneer zou dit gedaan worden
want tege mij zijden dat we hier al 12mbit zouden hebben
en mijn telefoon werkt niet momenteel ?
ik hoor aleen maar ruis of echo
Je stad kan het al hebben, wil niet zeggen dat het bij jou al geactiveerd is.
Geplaatst: 23 jul 2008, 09:53
door franssen00
en mijn telefoon werkt ook niet
als ik probeer brand line en begint phone 1 te knippe
meer gebeurt er niet
en er staat ook nog de error
u kan momenteel niet inloggen aangezien de configuratie van uw modem en/of; de activatie of overname van uw telefoonnummer nog niet is afgerond
en ik download maartegen een 200 a 300kb/s
en dan wil je naar de klantendienst belle
je betaald aleen voor de muziek
Geplaatst: 23 jul 2008, 12:05
door dopke
franssen00 schreef:hallo ik heb maar dit
en ze zouden dat het 12mbit zou zijn
Als je dit via een speedtest haalt , haal je dat ook bij het downloaden . Die 2 a 300 kb/s waar haal je die op ? . Al eens van een andere server geprobeerd ? .
Geplaatst: 23 jul 2008, 12:14
door franssen00
ze hadden me gegarandeerd op 12mbit/sec
waneer zou dit dan komen moet normaal deze maand zijn de snelheid update
of zal het aan de kabel liggen licht er al 10 jaar ofzo ?
bij de klantendienst geraak ik niet binnen
ik probeer al van 9 uur
en bellen kan ik al maar niemand kan mij bereiken
en kan ook nog niet inloggen in de homelink software
Geplaatst: 23 jul 2008, 12:23
door BBB
franssen00 schreef:hallo ik heb maar dit
en ze zouden dat het 12mbit zou zijn
Ik heb met de speedtest maar de volgende resultaten:
En als ik zelf +/- 100MB via de newsservers binnenhaal dan heb ik 3971 kb/s:
Ik zou mij dus niet blindstaren op die speedtest resultaten.
(ik zit momenteel met een 4.6Mbit profiel)
franssen00 schreef:ze hadden me gegarandeerd op 12mbit/sec
Hebben ze u 12Mbit gegarandeerd ?
Geplaatst: 23 jul 2008, 12:35
door franssen00
ze zijden dat ik zowizo 12mbit/sec ging krijgen
iedereen had dit toch deze maand ?
Geplaatst: 23 jul 2008, 12:40
door Yogi
je GAAT 12 Mbit krijgen.
Het is te zien wanneer Belgacom de Dommel clienten voorziet van de Upgrade.
Volgens mij werkte Belgacom in Waves, de eerste wave was begin juli ergens, de 2de dacht ik midden augustus, meerdere datums weet ik niet.
Of dat er Dommel klanten bij de 2de wave zitten heb ik ook geen idee van.
Het is gewoon afwachten, waarom denk je dat er ook nog altijd geen Speedpack is voor de NetConnecters, omdat Dommel eerst moet wachten op Belgacom
Geplaatst: 23 jul 2008, 12:42
door BBB
franssen00 schreef:ze zijden dat ik zowizo 12mbit/sec ging krijgen
iedereen had dit toch deze maand ?
Het kan zijn dat ze u sowieso op een 12Mbit profiel zetten, maar effectief garanderen dat je deze snelheid zal halen zullen ze niet doen.
Ze hebben misschien gezegd dat een 12Mbit profiel mogelijk moet zijn omdat je dicht genoeg bij de centrale zit.
Ik moet ook nog overgezet worden op ADSL2+, maar ik denk dat er nog een aantal mensen aan het wachten zijn ... (op de site stond voor mij ook dat 12Mbit mogelijk moest zijn, maar aangezien dat ik op +/- 4 km van de centrale zit zal ik al tevreden zijn met 8 Mbit)
Geplaatst: 23 jul 2008, 12:45
door BBB
Yogi schreef:je GAAT 12 Mbit krijgen.
Het is te zien wanneer Belgacom de Dommel clienten voorziet van de Upgrade.
Volgens mij werkte Belgacom in Waves, de eerste wave was begin juli ergens, de 2de dacht ik midden augustus, meerdere datums weet ik niet.
Of dat er Dommel klanten bij de 2de wave zitten heb ik ook geen idee van.
Het is gewoon afwachten, waarom denk je dat er ook nog altijd geen Speedpack is voor de NetConnecters, omdat Dommel eerst moet wachten op Belgacom
Als hij dicht genoeg bij de centrale zit, anders zal hij geen 12Mbit hebben.
Geplaatst: 23 jul 2008, 13:02
door franssen00
ik zit er dicht tegen 802m
en heb nog een probleempje ik kan bellen maar niemand kan mij bellen
gsm enzo ook niet.
hij gaat over maar er gebeurd niets
en ik kan ook nog niet inloggen op de homelinksoftware
Geplaatst: 23 jul 2008, 13:21
door BBB
franssen00 schreef:ik zit er dicht tegen 802m
dan zal dit waarschijnlijk wel lukken.
franssen00 schreef:en heb nog een probleempje ik kan bellen maar niemand kan mij bellen
gsm enzo ook niet.
hij gaat over maar er gebeurd niets
en ik kan ook nog niet inloggen op de homelinksoftware
Nog maar net (gisteren) geactiveerd ?
Je moet een beetje geduld hebben voor het omschakelen van uw nummer. (Ik had dit ook, toen de telefoon in het begin overging was dit omdat mijn nummer nog bij Belgacom was)
Geplaatst: 23 jul 2008, 13:22
door franssen00
ik heb gisteren om half 7 geactieverd en vandaag aangesloten op de adsl kabel .
ik kan al wel bellen enzo aleen niet ontvangen
dus het gaat vanzelf ? dat ze mij kunnen bellen en het inloggen van de homelink software
Geplaatst: 23 jul 2008, 13:36
door BBB
franssen00 schreef:ik heb gisteren om half 7 geactieverd en vandaag aangesloten op de adsl kabel .
ik kan al wel bellen enzo aleen niet ontvangen
dus het gaat vanzelf ? dat ze mij kunnen bellen en het inloggen van de homelink software
als je kan opgebeld worden dan zal je kort daarna kunnen inloggen in de homeconnect soft. (uw nummer moet eerst overgedragen zijn)
Geplaatst: 23 jul 2008, 13:39
door franssen00
okey ik hoop dat het nog vandaag lukt
Geplaatst: 23 jul 2008, 13:41
door Yogi
franssen00 schreef:ik heb gisteren om half 7 geactieverd en vandaag aangesloten op de adsl kabel .
ik kan al wel bellen enzo aleen niet ontvangen
dus het gaat vanzelf ? dat ze mij kunnen bellen en het inloggen van de homelink software
Ik heb vorige week woensdag geactiveerd (dus exact een week geleden), en sinds vandaag kan ik inloggen en iedereen (volgens mij) mij bellen.
Belgacom klanten zelf konden mij 2 dagen na activering al bellen, Mobistar GSM's pas vanaf vandaag
Geplaatst: 23 jul 2008, 13:49
door franssen00
duurt wel zeer lang op de brief zeggen ze 4 uur
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:03
door BBB
franssen00 schreef:duurt wel zeer lang op de brief zeggen ze 4 uur
Ik heb gezien dat ik na een dag nog altijd een temp account had, en heb toen de router gereset en nog is laten instellen (en toen was het wel redelijk snel in orde)
de termijnen zijn nogal dikwijls met een korreltje zout te nemen.
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:08
door franssen00
heb ik u nog een temp acount ???
moet ik hem eens resetten dan nu ?
of gewoon eens naar dommel bellen als ik binnen geraak
want ik moet telenet nog afzeggen maar dan moet de nummer overgeschakeld zijn eerst
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:10
door BBB
franssen00 schreef:heb ik u nog een temp acount ???
moet ik hem eens resetten dan nu ?
of gewoon eens naar dommel bellen als ik binnen geraak
want ik moet telenet nog afzeggen maar dan moet de nummer overgeschakeld zijn eerst
Als je zelf kan bellen heb je geen temp-account meer, ik zou gewoon nog even wachten, als het morgen niet in orde is, bellen. (maar niet resetten, ik had nog een temp-account en VoIP brandde niet en ik kon dus ook niet bellen)
edit: je kan dit checken via uw router: Geavanceerde instellingen - internet - internet-verbinding
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:28
door franssen00
waar kun je het dan lezen
hier is screenshot ervan
het is dslxxxx@schedom
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:30
door BBB
franssen00 schreef:waar kun je het dan lezen
hier is screenshot ervan
je hebt geen temp-account meer (je kan dat zien bij gebruikersnaam daar staat dslxxxxx@schedom en niet een gebruikersnaam zoals dsltemp of dergelijke
(als je niet wil dat iedereen je gebruikersnaam kent dan kan je best deze screenshot offline halen of de getalletjes onleesbaar maken)
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:38
door franssen00
ja sorry was ik vergeten kun jij je post dan even aanpassen daar staat nog de oude screenshot
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:48
door BBB
franssen00 schreef:ja sorry was ik vergeten kun jij je post dan even aanpassen daar staat nog de oude screenshot
het is aangepast
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:48
door franssen00
dus nu gwn afwachten tot ze mij kunnen bereiken
en waneer ik me kan inloggen
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:53
door Yogi
franssen00 schreef:dus nu gwn afwachten tot ze mij kunnen bereiken
en waneer ik me kan inloggen
inderdaad!
waarschijnlijk zal dat na een weekje ofzo zijn. Hier kan Dommel zelf nix aan doen, aangezien de andere providers (Belgacom, Mobistar, Base, telenet , tele2 en dergelijke) je nummer in hun routing table moeten updaten!
Geplaatst: 23 jul 2008, 14:59
door franssen00
ik kan inloggen nu

dat is al klaar
en kan ook telefoon ontvangen al van mobistar dus dat is snel

Geplaatst: 23 jul 2008, 15:04
door Yogi
franssen00 schreef:ik kan inloggen nu

dat is al klaar
en kan ook telefoon ontvangen al van mobistar dus dat is snel

Haha, volgens mij heeft mobistar vandaag haar tabel geupdate, en doen ze dit maar 1x om de zoveel dagen
heb je geluk gehad

Geplaatst: 23 jul 2008, 15:04
door franssen00
andere moet ik nog testen van vaste naar vaste en proximus enzo
Geplaatst: 23 jul 2008, 15:09
door ljd
Je ziet als je wat geduld hebt met dommel dat het wel in orde komt. Maar je moet altijd geduld hebben bij Dommel.
Geplaatst: 23 jul 2008, 15:11
door franssen00
nu hopelijk komt de 12mbit/sec nog en dan is alles ok

Geplaatst: 23 jul 2008, 15:17
door ljd
Tegen 15/08 zal het er wel zijn

Geplaatst: 23 jul 2008, 15:17
door franssen00
hopelijk ja
en is er een manier om de klantendienst binnen te geraken
ik probeer al van 9 uur
Geplaatst: 23 jul 2008, 15:43
door dopke
Je belt toch naar het 011 numer he

.
Geplaatst: 23 jul 2008, 15:48
door franssen00
ja ook al geprobeerd gratis en betaald
en kan dat dat dommel 0905 lijnen blokeerd zoals rapidshare acounts enzo ???
dan zeggen ze dat het niet beschikbaar is maar met gsm gaat het wel
Geplaatst: 23 jul 2008, 16:33
door Yogi
misschien moet dit activeren in je homelink software??
en trouwens, 011 & 0800 is beide gratis als je via je thuis telefoon belt

Het 1 is een gratis nummer, en het ander is een gewoon nummer dat je via HomeConnect toch niet moet betalen.
Laat gewoon je telefoon aanstaan (of zet em op Speaker) en wacht tot ze opnemen

Geplaatst: 23 jul 2008, 16:34
door BBB
Yogi schreef:misschien moet dit activeren in je homelink software??
en trouwens, 011 & 0800 is beide gratis als je via je thuis telefoon belt

Het 1 is een gratis nummer, en het ander is een gewoon nummer dat je via HomeConnect toch niet moet betalen.
Laat gewoon je telefoon aanstaan (of zet em op Speaker) en wacht tot ze opnemen

via homeconnect kan je ze ook op het nr 7777 bellen.
Geplaatst: 23 jul 2008, 16:40
door franssen00
ja laat die gwn opstaan maar na tijd zeggen ze
dat er niemand beschikbaar is en gedaan
moeten dringend iets doen aan de support hoor
dit zijn de instellingen alles stond aangevinkt
kun je eigenlijk bij dommel zien hoeveel je verbruikt zonder programma ?
Geplaatst: 23 jul 2008, 18:30
door icekiller2k6
franssen00 schreef:ja laat die gwn opstaan maar na tijd zeggen ze
dat er niemand beschikbaar is en gedaan
moeten dringend iets doen aan de support hoor
dit zijn de instellingen alles stond aangevinkt
kun je eigenlijk bij dommel zien hoeveel je verbruikt zonder programma ?
hmm na 10 min ofzo is dat pas..
neen gaat niet..