
Probleempje
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Voorlopig is dat goed, wachten op Belgacom om iedereen op 12 Mbps te zetten. Je moet het ook wel aankunnen he 

-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
en waneer zou dit gedaan worden
want tege mij zijden dat we hier al 12mbit zouden hebben
en mijn telefoon werkt niet momenteel ?
ik hoor aleen maar ruis of echo
want tege mij zijden dat we hier al 12mbit zouden hebben
en mijn telefoon werkt niet momenteel ?
ik hoor aleen maar ruis of echo
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je stad kan het al hebben, wil niet zeggen dat het bij jou al geactiveerd is.franssen00 schreef:en waneer zou dit gedaan worden
want tege mij zijden dat we hier al 12mbit zouden hebben
en mijn telefoon werkt niet momenteel ?
ik hoor aleen maar ruis of echo
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
en mijn telefoon werkt ook niet
als ik probeer brand line en begint phone 1 te knippe
meer gebeurt er niet
en er staat ook nog de error
u kan momenteel niet inloggen aangezien de configuratie van uw modem en/of; de activatie of overname van uw telefoonnummer nog niet is afgerond
en ik download maartegen een 200 a 300kb/s
en dan wil je naar de klantendienst belle
je betaald aleen voor de muziek
als ik probeer brand line en begint phone 1 te knippe
meer gebeurt er niet
en er staat ook nog de error
u kan momenteel niet inloggen aangezien de configuratie van uw modem en/of; de activatie of overname van uw telefoonnummer nog niet is afgerond
en ik download maartegen een 200 a 300kb/s
en dan wil je naar de klantendienst belle
je betaald aleen voor de muziek
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ze hadden me gegarandeerd op 12mbit/sec
waneer zou dit dan komen moet normaal deze maand zijn de snelheid update
of zal het aan de kabel liggen licht er al 10 jaar ofzo ?
bij de klantendienst geraak ik niet binnen
ik probeer al van 9 uur
en bellen kan ik al maar niemand kan mij bereiken
en kan ook nog niet inloggen in de homelink software
waneer zou dit dan komen moet normaal deze maand zijn de snelheid update
of zal het aan de kabel liggen licht er al 10 jaar ofzo ?
bij de klantendienst geraak ik niet binnen
ik probeer al van 9 uur
en bellen kan ik al maar niemand kan mij bereiken
en kan ook nog niet inloggen in de homelink software
Ik heb met de speedtest maar de volgende resultaten:



En als ik zelf +/- 100MB via de newsservers binnenhaal dan heb ik 3971 kb/s:

Ik zou mij dus niet blindstaren op die speedtest resultaten.
(ik zit momenteel met een 4.6Mbit profiel)
Hebben ze u 12Mbit gegarandeerd ?franssen00 schreef:ze hadden me gegarandeerd op 12mbit/sec
- Bijlagen
-
- speedtest.JPG
- (24.4 KiB) 108 keer gedownload
...
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ze zijden dat ik zowizo 12mbit/sec ging krijgen
iedereen had dit toch deze maand ?
iedereen had dit toch deze maand ?
je GAAT 12 Mbit krijgen.
Het is te zien wanneer Belgacom de Dommel clienten voorziet van de Upgrade.
Volgens mij werkte Belgacom in Waves, de eerste wave was begin juli ergens, de 2de dacht ik midden augustus, meerdere datums weet ik niet.
Of dat er Dommel klanten bij de 2de wave zitten heb ik ook geen idee van.
Het is gewoon afwachten, waarom denk je dat er ook nog altijd geen Speedpack is voor de NetConnecters, omdat Dommel eerst moet wachten op Belgacom
Het is te zien wanneer Belgacom de Dommel clienten voorziet van de Upgrade.
Volgens mij werkte Belgacom in Waves, de eerste wave was begin juli ergens, de 2de dacht ik midden augustus, meerdere datums weet ik niet.
Of dat er Dommel klanten bij de 2de wave zitten heb ik ook geen idee van.
Het is gewoon afwachten, waarom denk je dat er ook nog altijd geen Speedpack is voor de NetConnecters, omdat Dommel eerst moet wachten op Belgacom
Het kan zijn dat ze u sowieso op een 12Mbit profiel zetten, maar effectief garanderen dat je deze snelheid zal halen zullen ze niet doen.franssen00 schreef:ze zijden dat ik zowizo 12mbit/sec ging krijgen
iedereen had dit toch deze maand ?
Ze hebben misschien gezegd dat een 12Mbit profiel mogelijk moet zijn omdat je dicht genoeg bij de centrale zit.
Ik moet ook nog overgezet worden op ADSL2+, maar ik denk dat er nog een aantal mensen aan het wachten zijn ... (op de site stond voor mij ook dat 12Mbit mogelijk moest zijn, maar aangezien dat ik op +/- 4 km van de centrale zit zal ik al tevreden zijn met 8 Mbit)
...
Als hij dicht genoeg bij de centrale zit, anders zal hij geen 12Mbit hebben.Yogi schreef:je GAAT 12 Mbit krijgen.
Het is te zien wanneer Belgacom de Dommel clienten voorziet van de Upgrade.
Volgens mij werkte Belgacom in Waves, de eerste wave was begin juli ergens, de 2de dacht ik midden augustus, meerdere datums weet ik niet.
Of dat er Dommel klanten bij de 2de wave zitten heb ik ook geen idee van.
Het is gewoon afwachten, waarom denk je dat er ook nog altijd geen Speedpack is voor de NetConnecters, omdat Dommel eerst moet wachten op Belgacom
...
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ik zit er dicht tegen 802m
en heb nog een probleempje ik kan bellen maar niemand kan mij bellen
gsm enzo ook niet.
hij gaat over maar er gebeurd niets
en ik kan ook nog niet inloggen op de homelinksoftware
en heb nog een probleempje ik kan bellen maar niemand kan mij bellen
gsm enzo ook niet.
hij gaat over maar er gebeurd niets
en ik kan ook nog niet inloggen op de homelinksoftware
dan zal dit waarschijnlijk wel lukken.franssen00 schreef:ik zit er dicht tegen 802m
Nog maar net (gisteren) geactiveerd ?franssen00 schreef:en heb nog een probleempje ik kan bellen maar niemand kan mij bellen
gsm enzo ook niet.
hij gaat over maar er gebeurd niets
en ik kan ook nog niet inloggen op de homelinksoftware
Je moet een beetje geduld hebben voor het omschakelen van uw nummer. (Ik had dit ook, toen de telefoon in het begin overging was dit omdat mijn nummer nog bij Belgacom was)
...
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ik heb gisteren om half 7 geactieverd en vandaag aangesloten op de adsl kabel .
ik kan al wel bellen enzo aleen niet ontvangen
dus het gaat vanzelf ? dat ze mij kunnen bellen en het inloggen van de homelink software
ik kan al wel bellen enzo aleen niet ontvangen
dus het gaat vanzelf ? dat ze mij kunnen bellen en het inloggen van de homelink software
als je kan opgebeld worden dan zal je kort daarna kunnen inloggen in de homeconnect soft. (uw nummer moet eerst overgedragen zijn)franssen00 schreef:ik heb gisteren om half 7 geactieverd en vandaag aangesloten op de adsl kabel .
ik kan al wel bellen enzo aleen niet ontvangen
dus het gaat vanzelf ? dat ze mij kunnen bellen en het inloggen van de homelink software
...
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
okey ik hoop dat het nog vandaag lukt
Ik heb vorige week woensdag geactiveerd (dus exact een week geleden), en sinds vandaag kan ik inloggen en iedereen (volgens mij) mij bellen.franssen00 schreef:ik heb gisteren om half 7 geactieverd en vandaag aangesloten op de adsl kabel .
ik kan al wel bellen enzo aleen niet ontvangen
dus het gaat vanzelf ? dat ze mij kunnen bellen en het inloggen van de homelink software
Belgacom klanten zelf konden mij 2 dagen na activering al bellen, Mobistar GSM's pas vanaf vandaag
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
duurt wel zeer lang op de brief zeggen ze 4 uur
Ik heb gezien dat ik na een dag nog altijd een temp account had, en heb toen de router gereset en nog is laten instellen (en toen was het wel redelijk snel in orde)franssen00 schreef:duurt wel zeer lang op de brief zeggen ze 4 uur
de termijnen zijn nogal dikwijls met een korreltje zout te nemen.
...
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
heb ik u nog een temp acount ???
moet ik hem eens resetten dan nu ?
of gewoon eens naar dommel bellen als ik binnen geraak
want ik moet telenet nog afzeggen maar dan moet de nummer overgeschakeld zijn eerst
moet ik hem eens resetten dan nu ?
of gewoon eens naar dommel bellen als ik binnen geraak
want ik moet telenet nog afzeggen maar dan moet de nummer overgeschakeld zijn eerst
Als je zelf kan bellen heb je geen temp-account meer, ik zou gewoon nog even wachten, als het morgen niet in orde is, bellen. (maar niet resetten, ik had nog een temp-account en VoIP brandde niet en ik kon dus ook niet bellen)franssen00 schreef:heb ik u nog een temp acount ???
moet ik hem eens resetten dan nu ?
of gewoon eens naar dommel bellen als ik binnen geraak
want ik moet telenet nog afzeggen maar dan moet de nummer overgeschakeld zijn eerst
edit: je kan dit checken via uw router: Geavanceerde instellingen - internet - internet-verbinding
...
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
je hebt geen temp-account meer (je kan dat zien bij gebruikersnaam daar staat dslxxxxx@schedom en niet een gebruikersnaam zoals dsltemp of dergelijkefranssen00 schreef:waar kun je het dan lezen
hier is screenshot ervan
(als je niet wil dat iedereen je gebruikersnaam kent dan kan je best deze screenshot offline halen of de getalletjes onleesbaar maken)
Laatst gewijzigd door BBB 23 jul 2008, 14:47, in totaal 1 gewijzigd.
...
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ja sorry was ik vergeten kun jij je post dan even aanpassen daar staat nog de oude screenshot
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
dus nu gwn afwachten tot ze mij kunnen bereiken
en waneer ik me kan inloggen
en waneer ik me kan inloggen
inderdaad!franssen00 schreef:dus nu gwn afwachten tot ze mij kunnen bereiken
en waneer ik me kan inloggen
waarschijnlijk zal dat na een weekje ofzo zijn. Hier kan Dommel zelf nix aan doen, aangezien de andere providers (Belgacom, Mobistar, Base, telenet , tele2 en dergelijke) je nummer in hun routing table moeten updaten!
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ik kan inloggen nu
dat is al klaar
en kan ook telefoon ontvangen al van mobistar dus dat is snel

en kan ook telefoon ontvangen al van mobistar dus dat is snel

Haha, volgens mij heeft mobistar vandaag haar tabel geupdate, en doen ze dit maar 1x om de zoveel dagenfranssen00 schreef:ik kan inloggen nudat is al klaar
en kan ook telefoon ontvangen al van mobistar dus dat is snel

heb je geluk gehad

-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
andere moet ik nog testen van vaste naar vaste en proximus enzo
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
nu hopelijk komt de 12mbit/sec nog en dan is alles ok 

-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
hopelijk ja
en is er een manier om de klantendienst binnen te geraken
ik probeer al van 9 uur
en is er een manier om de klantendienst binnen te geraken
ik probeer al van 9 uur
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ja ook al geprobeerd gratis en betaald
en kan dat dat dommel 0905 lijnen blokeerd zoals rapidshare acounts enzo ???
dan zeggen ze dat het niet beschikbaar is maar met gsm gaat het wel
en kan dat dat dommel 0905 lijnen blokeerd zoals rapidshare acounts enzo ???
dan zeggen ze dat het niet beschikbaar is maar met gsm gaat het wel
misschien moet dit activeren in je homelink software??
en trouwens, 011 & 0800 is beide gratis als je via je thuis telefoon belt
Het 1 is een gratis nummer, en het ander is een gewoon nummer dat je via HomeConnect toch niet moet betalen.
Laat gewoon je telefoon aanstaan (of zet em op Speaker) en wacht tot ze opnemen
en trouwens, 011 & 0800 is beide gratis als je via je thuis telefoon belt

Het 1 is een gratis nummer, en het ander is een gewoon nummer dat je via HomeConnect toch niet moet betalen.
Laat gewoon je telefoon aanstaan (of zet em op Speaker) en wacht tot ze opnemen

via homeconnect kan je ze ook op het nr 7777 bellen.Yogi schreef:misschien moet dit activeren in je homelink software??
en trouwens, 011 & 0800 is beide gratis als je via je thuis telefoon belt
Het 1 is een gratis nummer, en het ander is een gewoon nummer dat je via HomeConnect toch niet moet betalen.
Laat gewoon je telefoon aanstaan (of zet em op Speaker) en wacht tot ze opnemen
...
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
-
- Elite Poster
- Berichten: 807
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 17 keer
hmm na 10 min ofzo is dat pas..
neen gaat niet..