Jan_B schreef:L-army schreef:Hoe meer klanten hoe groter het budget voor helpdesk personeel, toch?
Ik hoop van wel, maar eigenlijk is dat niet noodzakelijk zo. Dat hangt o.a. af van hun interne kostenstruktuur.
Dat is ook waar, maar het zou toch ook in een procentueel representatieve manier mogen worden toegepast. Een grotendeelse automatisering van de support zou hen al kunnen helpen ... aangezien er "geen" of onvoldoende mensen voor zijn.
Door je bijvoorbeeld op basis van de klachten een lijst (of tags) uit te bouwen die je kan aangeven en gaandeweg kan vernouwen. Waardoor je tegen het einde van je support nood een +1 voor dat scenario kan doorspelen aan Dommel.
Just my 2 cents on the matter
Ken schreef:Voor mij is het duidelijk, jammer maar verder over me en Dommel, deze topic mag een verder leven lijden, je m'en fous. Up to the mods now.
Wel Ken met je topic is er niks fout, hij (want ik zeg geen het) is gestart vanuit de vraag of het zo nog langer verder kan. Je hebt daarvoor geen ander topic aangeboord en staan vervuilen. Volgens mij kleur je dus perfect binnen de lijntjes.
Al heb je wel een rare manier van redeneren. Een stop aan klanten zou het probleem nu niet gaan oplossen. Maar dat is ieder zijn mening en daar mag jij ook voor uitkomen.
Ik ben zelf trouwens ook klant bij Dommel en heb ook last van hun "support". Zo heb ik ook nog steeds geen antwoord gekregen op een ondertussen bejaard wordend ticket. Maar ik denk niet dat ik daar al veel over heb staan schreeuwen. Ik kan mij dus wel inleven in dit probleem, maar met een constructieve houding ben je beter geholpen lijkt me. Want hoe gefrustreerd jij je ook mag gedragen, het zal hen zeker niet aanzetten om meer moeite te gaan voor jouw geval.
gedeco schreef:Ik stel voor dat jullie de Userbase fora herdopen tot de Grote Dommel Klaagmuur.
@ Gedeco : We gaan beginnen met dit draadje eh, maar er zijn inderdaad veel klachten en dit forum is daar zowat de uitlaatpijp voor.
@ Ken : Heb ook juist je titel verandert van "STOP" naar "Dommel Support kwestie". Want dat lijkt mij uiteindelijk de kern van je boodschap.
Special_K schreef:gedeco schreef:
Ik sluit me aan bij de topicstarter, maar uit heel andere overwegingen.
In vergelijking met het aantal klanten dat door Dommel (ahum) bediend wordt is het aantal topics over Dommel in Userbase absurd hoog en heeft een ergerlijk niveau bereikt.
Dit laatste is ook deels de schuld van het userbase team zelf, andere providers mogen hier blijkbaar niet aan bod komen. Overlaatst waren er een aantal members die een dxADSL subforum wel zagen zitten maar werd maar lauw onthaald door de ub crew. Als je eens kijkt naar de gemiddelde klanttevredenheid bij deze provider dan is het onbegrijpelijk dat men hier geen inspanning wil leveren.
Dat is nogal kort door de bocht gaan.
We zijn altijd bereid fora bij te maken en te luisteren naar waar de noden zijn.
Daarom heb ik onlangs ook een wat
overzichtelijkere lijst van de verzuchtingen gemaakt.
Er is inderdaad vraag naar, maar onder de huidige phpbb2 zijn er dat te weinig om er een nieuw fora voor te beginnen.
Maar dat sluit niet uit dat we dat wel zullen doen zodra we in phpbb3 zitten.
"onbegrijpelijk" , "geen inspanning" en "lauw onthaald" zijn dus wel overdrijvingen
En zoals je zelf zegt het gaat hier voorlopig om ...
Special_K schreef:een aantal members
Wij werken op basis van het aantal geïnteresseerden.
localhost schreef:Die mannen willen ook niet direct gaan censureren he. Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het evenwicht soms ligt.
Het is trouwens niet de crew die Dommel ophemelt of afbreekt, maar het zijn de Dommel-klanten of ex-klanten.
Inderdaad, wij moeten ons als moderators neutraal weten op te stellen.
Wat niet wil zeggen dat we ook geen mening zouden mogen hebben.
localhost schreef:ik zou phpbb3 installeren
En hopelijk krijgen we binnenkort het verlossende nieuws dat we kunnen overschakelen naar phpbb3.