Heb toch es wat geduld jongens, amai toch.
Je kan surfen tegen 4.6mbit, het duurt gewoon een beetje langer om iets te downloaden en het duurt ook wat langer eer je kan stoefen tegen je buur hoe snel je download wel binnen was.
En daarbij, ook al had je 24mbit, je hebt nog altijd maar 2 handen en je piet moet ook eens rusten...
Homeconnect snelheid
Sinds dat mijn nummer overgedragen is krijg ik de melding dat ik niet aansluitbaar benb012145214 schreef:https://sunlight.schedom-europe.net/asp ... _lijn.aspx voor de mensen die dit willen controlerenDeep4Space schreef:Niet met degene die op de dommel site staat want die verwijst nog steeds naar max 4.6Mbps. Er staat hier wel ergens op het forum een link naar een meer recentere versie van die checker en die toonde inderdaad 12Mbps aan.
ik hoop dat ik direct op ADSL2 kan als ik binne paar weken aangesloten wordt
Code: Selecteer alles
het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar
het spijt ons, maar de installatie van een internetaansluiting is niet mogelijk op het nummer dat u invoerde! gelieve te verifieren of het nummer correct is en of deze lijn een actieve belgacom telefoonlijn is. in geval van een isdn-lijn dient u steeds een test uit te voeren op het hoofdnummer.
...
-
- Plus Member
Aan de lijn is niets veranderd (denk tog niet dat er nieuwe lijn is gelegd), dus geldt die 12mbit vast nog wel.BBB schreef: Sinds dat mijn nummer overgedragen is krijg ik de melding dat ik niet aansluitbaar benMaar voor dat ik homeconnect had kreeg ik hier 12Mbit te zien.Code: Selecteer alles
het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar het spijt ons, maar de installatie van een internetaansluiting is niet mogelijk op het nummer dat u invoerde! gelieve te verifieren of het nummer correct is en of deze lijn een actieve belgacom telefoonlijn is. in geval van een isdn-lijn dient u steeds een test uit te voeren op het hoofdnummer.
-
- Plus Member
12 mbitSniffie schreef:Welke snelheid krijgen we nu als Homeconnect user ?
Is het 9 of 12 mbit ?