Meer dan 6.000 inschrijvingen nachtelijke iPhone-verkoop

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

brooklyn schreef:geef het gewoon toe apple is overpriced
Dit filmpje bewijst het nog eens.

http://nl.youtube.com/watch?v=IVW2O9BqV_s


De gene die dit filmpje gemaakt heeft kent duidelijk geen flikker van mac. Mac koop je niet om de specs maar om het te gebruiken.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

mij bevalt m'n 1st gen iPhone nog altijd supergoed. Perfect om van in de luie zetel even snel mails te checken, nieuwe berichten op forums te checken, even snel wat xvids downloaden via ssh/screen/pftp. Zo'n ease of use ben ik nog nooit op een andere gsm tegengekomen...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik heb als GSM toestel nog een Sendo, zeer goed,maar jammer genoeg overgenomen door Motorola.
Door deze overname zijn al deze toestelletjes (met de naam Sendo erop)spotgoedkoop verkocht in de Makro (50€).
Is nu een jaar of 4 oud,en nog steeds gaat de batterij 14 dagen lang mee.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

selder schreef:mij bevalt m'n 1st gen iPhone nog altijd supergoed. Perfect om van in de luie zetel even snel mails te checken, nieuwe berichten op forums te checken, even snel wat xvids downloaden via ssh/screen/pftp. Zo'n ease of use ben ik nog nooit op een andere gsm tegengekomen...

:roll: mn p990 doet dat ook, en ik bedien er pc's mee en gebruik het als zapper voor mn tv.
en er is tenminste gps software voor, met de juiste codecs kun je ganse speelfilms bekijken,...

Mogelijkheden zijn bijna oneindig.

Batterij gaat heel lang mee, afhankelijk van het gebruik (en er kan een krachtiger exemplaar in), 16d is geen uitzondering als je er amper gebruik van maakt.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”