Probleem ivm facturatie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

[quote="margaaas"]Slimme staartmees,mijn contract is met een email overeengekomen,heeft dat dan wel een waarde ? ? :think: :thumbs:
Indien niet,dan is het gemakkelijk ,en heb ik zelfs geen contract om op te zeggen[/quote]

al vergeten dat je dat contract hebt moeten uitprinten, elke bladzijde handtekenen en per fax of met de post naar Dommel zenden??
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

[quote="margaaas"]Dank U.
Moet ik ook nog eens proberen,niettegenstaande het feit dat ik al iets anders in petto heb,
maar meer daar over ,een van de volgende dagen. :wink:[/quote]

Wat probeer jij hier nu te bewijzen? Hoe goed je met hen zever kunt maken, hoe goed jij denkt te zijn met hier mensen te schofferen?

Een uitleg van 'ik blijf bij Dommel omdat ik het wil" is dikke zever. Ben je niet tevreden van Dommel, zeg dan op met een aangetekend schrijven, stel hen in gebreke en ga naar een andere ISP. Uiteindelijk is heel die zever begonnen toen jij een betaling verkeerd hebt uitgevoerd; alleen wil jij het nu doen uitschijnen alsof jij het onschuldige slachtoffer van de gemene Dommel bent.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

staartmees schreef:
margaaas schreef:Slimme staartmees,mijn contract is met een email overeengekomen,heeft dat dan wel een waarde ? ? :think: :thumbs:
Indien niet,dan is het gemakkelijk ,en heb ik zelfs geen contract om op te zeggen


al vergeten dat je dat contract hebt moeten uitprinten, elke bladzijde handtekenen en per fax of met de post naar Dommel zenden??

Ik heb het contract per email verstuurt :angel:

staartmees schreef:
margaaas schreef:Dank U.
Moet ik ook nog eens proberen,niettegenstaande het feit dat ik al iets anders in petto heb,
maar meer daar over ,een van de volgende dagen. :wink:


Wat probeer jij hier nu te bewijzen? Hoe goed je met hen zever kunt maken, hoe goed jij denkt te zijn met hier mensen te schofferen?

Een uitleg van 'ik blijf bij Dommel omdat ik het wil" is dikke zever. Ben je niet tevreden van Dommel, zeg dan op met een aangetekend schrijven, stel hen in gebreke en ga naar een andere ISP. Uiteindelijk is heel die zever begonnen toen jij een betaling verkeerd hebt uitgevoerd; alleen wil jij het nu doen uitschijnen alsof jij het onschuldige slachtoffer van de gemene Dommel bent.

Heb effen naar de vertaling van schofferen = Nederlands werkwoord
moeten zoeken. :roll:

De zever is begonnen toen zij schreven dat ze mijn ticket
met verwijzing naar de gegevens die ze vroegen over mijn betaling ,
binnen de 5 dagen gingen nakijken en ze het ticket maar bekeken na 35 dagen,
ondanks de nieuwe emails die ik hen stuurde en waarvoor ze telkens een nieuw ticket openden.

En over wat ik in petto heb,moet je zelfs nog niet wachten,:

Juist vandaag zijn we zover dat ik met de hulp van hun automaat,
de betaalde en niet gekregen maand gerecupereerd heb.
En als het van de automaat afhangt ( hem al een beetje kennende ),laat die mij nog wel een tijdje verbonden blijven
De volgende te betalen maand zal ik betalen na levering er rekening mee houdend dat zij door hun manier van werken,
toegezegd hebben per dag ten onrechte van het internet
3 dagen compensatie te zullen geven.
Dommel kan me nu terug deactiveren en dan weer emails en aanmaningen beginnen sturen via het door hen gedeactiveerde internet.
Zoals ze dat gewoonlijk doen.

Maar efficiënter zou zijn,dat ze wat postzegels kopen en mij aangetekend schrijven,
waarna ik hun klachten wel doorstuur naar de Ombudsman die er mee bezig is en op zoiets zit te wachten.
Ik heb ook al gelezen dat er hier op het forum zijn die hun maand overschakelingskost eventueel aan een andere gebruiker willen geven.
BBB schreef:
silentkiller schreef:
malinwa001 schreef:even een vraagje voor de manne die van netconnect naar homeconnect zijn overgeschakeld.
Heb mijn contract doorgefaxt en is ginder verwerkt. Alles ok dus. Ik bel nu ff om te vragen of die brief onderweg was, kunnen ze niet nazien maar hij gaat eerstdaags in de bus vallen :)
Dan zegt hij iets héél raar volgens mij.
Ik betaal via domicilering en heb zo mijn netconnect al betaald van 15 juli tot 15 aug. Ik vraag dus als dat voor 15 juli is omgezet krijg ik dat bedrag terugbetaald? Nee zei die gast dat is uw opzeg??
Vind dat toch straf dan zou ik dus mijn maand gratis homeconnect betalen via netconnect?
Had ik dan mijn domicilering maar opgezegt dan kunnen ze toch geen factuur sturen voor iets wat ze niet leveren?

iemand die dit ook voor heeft?

Ik heb dit ook voor en vind het idd niet mooi van dommel. In principe kan je er niets tegen beginnen want in je netconnect contract staat dat je 30dagen vooropzeg moet doen ..

Dit is eigenlijk niet echt opzeg, want je schakelt over (vind ik)
Als ik nadien dan op het cityconnect netwerk kan aangesloten worden moet ik weer kosten betalen ofzo?
Ik heb dit trouwens al een paar pagina's terug gepost dat ik ook dit probleem heb toen zeiden ze bij de helpdesk dat ze het gingen bekijken (ik had gevraagd voor een credit nota)
Op dit vlak is Belgacom wel veel correcter dan dommel, die betalen de niet gebruikte dagen terug.
Dus dan mag ik nu mijn netconnect gegevens aan een kameraad geven en die er met laten surfen (ahja ik heb voor die maand betaald!!)
Ik heb dus wel veel meer dan 30 dagen opzeg (bijna 1/3 meer) want mijn maand ging tot 8juli en ik zit nu al op homeconnect
ik bel er morgen nog is voor

:banana: Misschien kom ik wel in aanmerking :-D
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”