3913 kbps or 489 KB/sec
Yay...

jeuj die vdsl2 zie ik wel zittenvanaf vandaag zal de downloadsnelheid op de adsl1 netconnect en netconnect plus accounts gratis verhoogd worden naar 4.60 mbit/sec ipv 4.00 mbit/sec.
deze upgrades zullen in het nationale netwerk geactiveerd worden in de komende dagen.
de beschikbaarheid van het adsl2+ netconnect speedpack om de snelheid te verhogen naar 12 mbit/sec zal in de loop van de komende dagen worden toegevoegd aan onze website.
indien dit speedpack momenteel niet beschikbaar is op uw locatie kan u vanaf september opteren voor een van onze nieuwe vdsl2 gebaseerde speedconnect accounts, deze accounts zullen dezelfde snelheid hebben als netconnect met speedpack (12mbit/sec) maar zullen in een groter geografisch gebied beschikbaar zijn. meer info hierover zal u binnenkort terug kunnen vinden via onze website.
Neen. Dat is gewoon Belgacom die de caps eraf haalt en Dommel dat profiteert. Cfr. de upload-stijging van enkele maanden terug.unexpected schreef:toch alweer een proper initiatief van Dommel nietwaar?
*KNAL*ThaMan schreef:Don't shoot me, maar ik dacht dat we vanaf vandaag allemaal naar 9.0mbit gingen ipv 4.6mbit ?
Beide, maar vooral het eerste.laurens7 schreef:
Haal wel nooit meer dan 454KB, de upload moet volledig uit staan voor max. snelheid? of ligt dat aan de Downstream Margin van 6 db?.
Code: Selecteer alles
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mon !', '52', '99')' at line 12
SQL: INSERT INTO `speedtests` (`connection`,`provider`,`downspeed`,`upspeed`,`time`,`ipaddress`,`provider_ok`,`testversion`,`user_id`,`ip`,`tag`,`subscription_id`,`eff_ratio`) VALUES ( 'Adsl', 'dommel', '3958', '430', now(), 'ip***.dyn1.antwerpen2.schedom-europe.net', 'OK', 'g***-11', '****', '***', 'c'mon !', '**', '99');
Bij mij ook heel rare schommelende waarden op userbase 1488 etc, op een andere site kom ik aan 3917 kbpsDraco888 schreef:hmm denk dat ik hier ook al die "upgrade" gehad hebt.
Speedtest.net:
Roubaix: 3898 kbit down
Brussel : 3785
London: 3474
Maar op de speedtest hier krijg ik steeds van die abnormale lage waarden (enkel voor men down): 2879, 1148, 846, 2266 kbit (test4 -> test1).
Code: Selecteer alles
Last Result:
Download Speed: 3917 kbps (489.6 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 436 kbps (54.5 KB/sec transfer rate)